laarzen met hakken

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond kledij, handschoenen, laarzen, helmen en veiligheidsuitrusting.

Moderator: GVN

Plaats reactie
liekewim

laarzen met hakken

Bericht door liekewim »

Zijn er vrouwen op dit forum die ervaring hebben met motorlaarzen mèt hakken ? bijvoorbeeld : http://www.ixs-motorradbekleidung.de/su ... 3godvBLRcg
Rijden die minder comfortabel dan gewone motorlaarzen ?
Had graag het advies van ervaren motorrijdsters.
Thx !
Lieke
flupke1200

Re: laarzen met hakken

Bericht door flupke1200 »

Mijn vriendin heeft deze sedert september vorig jaar. Spijtig genoeg rijdt ze enkel duo, dus over het rijden zelf kan ze niet meespreken.
Zeer elegant en comfortabel. In februari naar de Vogezen getrokken en waren ideaal, ook om een wandeling te doen.
liekewim

Bericht door liekewim »

Dankjewel. Ik hoop dat er nog dames zijn die wel ervaring hiermee hebben.
Vrouwen willen er altijd goed uitzien, ook op de moto. Maar ... safety first hé !
jan_s

Bericht door jan_s »

Over hakken kan ik niet veel zeggen maar dat ze er goed willen uitzien, zelfs in moto-kledij, daar kan ik van meespreken.
Omdat het toch "iets vrouwelijk" moest hebben heeft mevrouw wel een aardige cent meer gespendeerd aan uitrusting dan ik.
Maar het ziet er wel goed uit, het blijft duidelijk een vrouw. Geen twijfel mogelijk :wink: .
liekewim

Bericht door liekewim »

Ik heb de laarzen gekocht want mijn bolide werd vorige vrijdag geleverd !
Bij deze kan ik jullie vertellen, ze zitten super, ze ogen mooi en vormen geen enkele belemmering bij het rijden !
Dus wie nog twijfelde ... doen !

Lieke
Plaats reactie