Zijn er vrouwen op dit forum die ervaring hebben met motorlaarzen mèt hakken ? bijvoorbeeld : http://www.ixs-motorradbekleidung.de/su ... 3godvBLRcg
Rijden die minder comfortabel dan gewone motorlaarzen ?
Had graag het advies van ervaren motorrijdsters.
Thx !
Lieke
laarzen met hakken
Moderator: GVN
-
flupke1200
Re: laarzen met hakken
Mijn vriendin heeft deze sedert september vorig jaar. Spijtig genoeg rijdt ze enkel duo, dus over het rijden zelf kan ze niet meespreken.
Zeer elegant en comfortabel. In februari naar de Vogezen getrokken en waren ideaal, ook om een wandeling te doen.
Zeer elegant en comfortabel. In februari naar de Vogezen getrokken en waren ideaal, ook om een wandeling te doen.
Dankjewel. Ik hoop dat er nog dames zijn die wel ervaring hiermee hebben.
Vrouwen willen er altijd goed uitzien, ook op de moto. Maar ... safety first hé !
Vrouwen willen er altijd goed uitzien, ook op de moto. Maar ... safety first hé !
Over hakken kan ik niet veel zeggen maar dat ze er goed willen uitzien, zelfs in moto-kledij, daar kan ik van meespreken.
Omdat het toch "iets vrouwelijk" moest hebben heeft mevrouw wel een aardige cent meer gespendeerd aan uitrusting dan ik.
Maar het ziet er wel goed uit, het blijft duidelijk een vrouw. Geen twijfel mogelijk
.
Omdat het toch "iets vrouwelijk" moest hebben heeft mevrouw wel een aardige cent meer gespendeerd aan uitrusting dan ik.
Maar het ziet er wel goed uit, het blijft duidelijk een vrouw. Geen twijfel mogelijk
Ik heb de laarzen gekocht want mijn bolide werd vorige vrijdag geleverd !
Bij deze kan ik jullie vertellen, ze zitten super, ze ogen mooi en vormen geen enkele belemmering bij het rijden !
Dus wie nog twijfelde ... doen !
Lieke
Bij deze kan ik jullie vertellen, ze zitten super, ze ogen mooi en vormen geen enkele belemmering bij het rijden !
Dus wie nog twijfelde ... doen !
Lieke