Ga er straks naar kijken, maar weet nog geen verdere specificaties zoals kilometers en dergelijke
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Moderator: GVN
Niet dat het erg belangrijk is als het om een 1150 gaat, maar ik meen te weten dat zich het KFR effectdaddy schreef:Hallo Jimbo,
Misschien één ding : de bike schokt iets meer dan ik vroeger op de r1100RT's had.
Hier op het forum hebben ze er een speciale benaming voor (KFR of zoiets ?).
Blijkbaar te verhelpen met het vervangen van de bougies (Halo of andere blijkbaar) zodat het geschok zogoed als tot het niets wordt herleidt.
Nu, wat mij betreft, stoort het niet echt en blijkbaar hebben ze op het jongere model ook "last" van.
Ik geef u één gouden raad: àls je de 1150 koopt, ga dan daarna NOOIT proefrijden met de 1200 of ge gaat dikke spijt hebben dat je die niet gekocht hebt.Jimbo schreef:Zijn er volgens jullie enige (negatieve) opmerkingen over deze machine.
Toch wel hoor Johannes. Ik heb het in dit topic nooit over m'n LTFox30 schreef:Wimlt heeft het hier wel over een K1200LT en niet over een R1200RT.
? Hebben alle 1150 monospark dat probleem??? (ik rij zelf met een R1100RT,draait prima).hoor je "steentjes tikken" , "gensters vliegen" of "vuurwerk knetteren", dan weet je meteen waarom mr BMW het nodig vond 2 bougies per cilinder te steken vanaf 2003