2006

Op dit Forum kan u terecht met vragen en informatie uitwisselen over weekends, korte trips en reizen.
Er is een extra sub-forum bij met Reisverslagen.

Moderator: GVN

Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Danny

2006

Bericht door Danny »

We zijn nog maar net terug, hebben nog een reünie voor de boeg en toch zijn er al plannen voor 2006.
Omdat alles zo goed is gelopen en iedereen toch wel erg enthousiast was willen we iets gelijkaardigs arrangeren.
(ikke, de kokkie en hulpje :wink: )

Voor mij is de organisatie van zo'n reisje een bezigheidje omdat ik gedurende nachtshiften nogal wat koekeloere tijd heb en dan is dat een ideale wakkerhouder eveneens een leuk excuus als er achteraf missingkjes zijn... ('s nachts je bent moe etc. )

Datums zijn nog niet echt gekend ( periode wel namelijk mei '06 ) maar er wordt aan gewerkt, er zal opnieuw een tiendaagse Schotland zijn onder dezelfde formule en een tiendaagse Wales, Lake District, Dumfries and Galloway

Hoofdzaak is budgetvriendelijk en toch luxueus kamperen, liefst voor mensen die 't nog nooit deden (kamperen !! ) en dit als een gelegenheid zien om het toch eens te proberen zonder investeringen te moeten doen in materiaal (kan gehuurd worden) en geladen als ezels te moeten rondrijden.
m.a.w. het materiaal, tenten, slaapzakken enz... wordt voor je vervoerd, ontbijt en avondmaal krijg je geserveerd op de camping, je lunchpakketje maak je zelf en een thermoske kan je evt.vullen...

Ik vermoed dat de inschrijvingen zullen beginnen vanaf oktober, november omdat we de ferry tijdig willen reserveren en aldus een gunstige overtocht kunnen verkrijgen/aanbieden.

de Schotlandreis is - ongeveer - een herhaling van dit jaar met enkele aanpassingen (lees verbeteringen)
De trip naar Dumfries and Galloway, tesamen met Lake District en Wales moet nog uit de grond worden gestampt. Grondstof genoeg om er ook een tien daagjes van te maken en de beste asfaltbaantjes en bochten te verkennen evenals een vleugje cultuur, avontuur en brotherhood onder mekaar...

Er zal dus keuze zijn uit een trip naar Schotland en een trip naar (D&G, LD en W) beiden ongeveer 10 dagen.

't Zijn slechts plannen maar toch. We zien wel hoe de kandidaturen lopen, jullie hebben alvast de tijd om het thuisfront te overtuigen om toch eens in een tent te kruipen en de sfeer van Highlandbrothers on tour op te snuiven.

met groeten Danny

PS: dit jaar waren er enkel Gold-Wings mee en om eerlijk te zijn 't was een fijne bende, ik sluit dus ook niet uit dat er volgend jaar enkele spleetoogjes zullen tussen rijden :wink:
Pete
Contacteer:

Bericht door Pete »

Danny, verwacht alvast maar een lawine aan inschrijvingen! Ik wil alvast een plekje reserveren (optie) voor de trip naar Wales, Lake District, etc...

En aan de organisatie van de Schotlandtrip was hélemààl niks aan te merken. 200% in orde! :wink:

Laat maar komen die plannen van jouw!! 8)

De G5 zullen zeker weer paraat staan! Xa4, Harald, Stoffel, Joooooooooooozzzzeffffff!!!!! Waar zijn jullie :roll: :D

Groetjes,

Pete
1150 GS (bj 2000)

Sans Souci Member
bmwfreakske

Bericht door bmwfreakske »

Als alles goed zit ga ik terug mee...maakt ni uit welke...heb nog ni de helft gezien van wat er te zien is :shock: :D :D
Andalousie 09/2018
Xa4
Contacteer:

Bericht door Xa4 »

WIJ GAAAAN MEEEEE PETRICK !!!!!!
en ziet da monika weer op den boot zit anders betaal ik nie ! :lol:

(komt er nog een ingangsexamen ? :oops: )
R1150RT Blackline -> °08/08/04 -> 52.000 km
GOLDEN 5 member
Pete
Contacteer:

Bericht door Pete »

En een ingangsexamen moet hetvolgende inhouden:

1. Een voldoende groot gevoel voor humor hebben :lol:
2. Al snurkend minstens 95 decibel halen :twisted:
3. Uwe plan kunnen trekken met een roadmap (of Jozef kunnen volgen - zoooooooeeeeeeeeeeeefffffffff) :o
4. Eigenhandig een tentje kunnen opbouwen én weer afbreken :roll:
5. Bereidt zijn om af en toe goor taalgebruik te aanhoren (G5-jargon dus) :shock:
6. Een groot hart hebben en groepsmens zijn. :D
7. Van lekker stevige legerkost houden (We love Jèhan en Croline!!) :P
8. Een digitale camera hebben die minstens 500 foto's kan opslaan :!:
9. Verzot zijn op binnenwegen, kronkelbochtjes en lange dagen op de motor :lol:
10. Minimun 3 typetjes kunnen na doen (vb: Jèhan en Petrik, Jozef de klunzige tiener uit Borgloon, Firmin de bokser, de broer met de grote mes die uw kop afsnejt, etc...) :shock:

Deze testen zullen worden afgenomen door de G5, in overleg met Danny en Jèhan en Croline. Inschijven kan vanaf nu, de examendata worden later bekend gemaakt.

Indien nodig wordt door Harald (onozel politiemotarreke én G5 lid) een behendigheidscursus ingelast.

Groetjes

Pete

PS: Gaan niet mee: kandidaten die weigeren om een helpend handje uit te steken en enkel hoofdwegen willen berijden. :evil:
Laatst gewijzigd door Pete op 03 jun 2005, 16:14, 2 keer totaal gewijzigd.
1150 GS (bj 2000)

Sans Souci Member
brit

Bericht door brit »

ik wou de editie 2005 al meemaken, maar mijn kl*werk stak daar een stokje voor (zal volgend jaar wel opgelost zijn :twisted: )...

ik vrees wel dat je je - zoals al aangehaald - aan een lawine van kandidaten mag verwachten.

kamperen met de moto heb ik nooit gedaan. zoals danny aanhaald is dat wel de ideale manier om uit te maken of het je ligt zonder zware investeringen te doen. je mag mij alvast inschrijven op je lijstje voor schotland (of wales mocht dit beter uitkomen voor organisatie)...
jpblocken
Contacteer:

Scotland-2006

Bericht door jpblocken »

Verdrietig wegkwijnend :cry: terwijl de Highlandbrothers het van het ultieme motorrijdersfestijn genoten droomde ik al van een nieuwe kans :D . En Danny wil dat ook nog realiseren? Wat wil je nog meer!?! Ik zal me verweren als een duivel in een wijnwatervat om alle agendavullertjes in mei 2006 te voorkomen. :twisted: De tent is al getest. En ik kijk intussen al uit naar een nieuwe slaapzak. Als't ff kan zou ik er graag bij willen zijn! :P
> 20 jaar lid BMW MC Vlaanderen en Lid Blue Knights Belgium chapter III
Voormalig beroepshalve motorrijder (laureaat Esc Mot Pol Bru 1985 - ex-docent MoCy PLOT)
Harald

Bericht door Harald »

Om heel eerlijk te zijn , ik heb niks gelezen , maar schrijf mij maar in.
Ik wil de ambiance van Schotland zeker overdoen. :lol:

Voila , 5 minuten later alles gelezen.
Schotland begin ik zo een beetje te kennen na 4 keer .
Dus samen met de andere G5 brothers naar Wales.
P.S. nemen ze daar mijn overige ponden nog aan , of zijn ze daar de Europese dollars gewoon :?:
"God made some cops Perfect - the rest he put in cars!"
Afbeelding"Alle vakkennis is een samenzwering tegen het lekendom."
PaulM

2006

Bericht door PaulM »

Wales here we come! Als we mee mogen hé :(

@ X4,
Denk dat wales me ne andere boot is, dus :evil:

P&N
Your heart is free, have the courage to follow it!

Highlandbrother 2005
Scotland rider 2006
Italy 2007
Provence 2008
Zwarte Woud 2009
Ierland 2010
Nergens 2011 + 2012
R1100RT,R1150GS,R1200GSA
Shulty

Bericht door Shulty »

Schotland heb ik 11 jaar geleden gedaan, Wales nog niet...maar wil Schotland nog wel eens doen!!!

Ik zie wel welke datums er voorzien worden, ik wil zeker mee :twisted: (Als ik van jullie mag natuurlijk!!! :roll: )

Greetz,
Peter :wink:
Laatst gewijzigd door Shulty op 04 jun 2005, 00:32, 1 keer totaal gewijzigd.
R1150GSA '04
R1200GSA '10
Wingman X
Contacteer:

Bericht door Wingman X »

@Pete

Ik blijk zowaar 10/10 te halen :shock: :shock: Wil dat dan zeggen dat ik mee zou moeten :?:
Ik heb alvast mijn typetje :) :) "Waar haalde goa da lef vandoan da goa in maane otto meugt zitten? Da edde goa gien lef veur. Da kunde goa ni verantweurden. Goa eet ni in maine notto te zitten mee euwe ..."

Xavier
:grin: Ninja's Machen Keine Witze !
Koppel!!

Bericht door Koppel!! »

YOO

@Xavier: :lol: :lol: :lol:

@Pete: laat maar komen da ingangsexamen :!:

@Danny: mag ik mee (na mijn klein meningsverschilleke) :?
En kamperen met een tent: heb nog bij de skoeten gezeten, en ga al 2 jaar op rij met de moto de Alpen in met de tent, dus: NO PROB :!:
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
Highlander

wales

Bericht door Highlander »

Wales here we come en als deze moest volzet zijn terug schotland, schrijf maar in.
Voor diegene die het gemist hebben, inschrijven jongens je weet niet wat je mist, organisatie eten alles picobello in orde.

Harry
Bruno RT

Bericht door Bruno RT »

Mannen,mannen dat wordt hier drummen geblazen
Ik wil nog ne keer mee
Moet ik opnieuw een examen doen en zo ja hoeveel keer moogde herkansen :?: :?: .Da kan na ni heee :lol:
R1200RT
BMW Motor Club Vlaanderen lid
Highlandbrother 2005---Scotland Rider2006
bmwfreakske

Je moet wel handig zijn....defectjes opsporen....kuip van rt demonteren en ni afkomen met "da kan na ni"weten waar een keukenhanddoek voor dient.......en een wegenkaart bijhebben......en bezoeken aan kastelen zijn toegelaten mits goedkeuring van polle en luc(zeker als ge met ons meesjeest )8) 8) 8)
Andalousie 09/2018
Iron Gonzo

Bericht door Iron Gonzo »

Xavier schreef:@Pete

Ik blijk zowaar 10/10 te halen :shock: :shock: Wil dat dan zeggen dat ik mee zou moeten :?:
Ik heb alvast mijn typetje :) :) "Waar haalde goa da lef vandoan da goa in maane otto meugt zitten? Da edde goa gien lef veur. Da kunde goa ni verantweurden. Goa eet ni in maine notto te zitten mee euwe ..."

Xavier
heee eddy wa doedegij nui, dien bak is geeen veugelkaske, moar azoo ne flitsbak woar danze, as ge te snel rijd nen foto van uwen otto neme
:lol: :lol: :lol:
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Vanguard

Bericht door Vanguard »

Ik goan méé, ask mag tenminste. In Wales lopen toch geen herten in de weg. :D :D :D
My Bike, My Passion
R850R, 1997, 76000 km.
R1150RT, 2004, 57000 km.
K1300GT, 2009, 38000 km.
PaulM

2006

Bericht door PaulM »

Jozeeeeef,
jij moet mee anders geraken de G5 nergens of hoogstens in een hotelkamertje met één of andere Monika :lol:

N&P
Your heart is free, have the courage to follow it!

Highlandbrother 2005
Scotland rider 2006
Italy 2007
Provence 2008
Zwarte Woud 2009
Ierland 2010
Nergens 2011 + 2012
R1100RT,R1150GS,R1200GSA
Vanguard

Bericht door Vanguard »

Hela, hela, ik ben de oudste, hé. Ik zal ikke wel met Monika de hotelkamer op veiligheid onderzoeken. Broederliefde, hé. :D
My Bike, My Passion
R850R, 1997, 76000 km.
R1150RT, 2004, 57000 km.
K1300GT, 2009, 38000 km.
Frank E
Contacteer:

Bericht door Frank E »

X-aantal jaren ben ik in Schotland geweest en zie het nu wel zitten om nog eens terug te gaan. Dus count me in probably 99% (eerst de vrouw nog zien te overtuigen).
Danny

Bericht door Danny »

De datums zijn in overleg en we proberen rekening te houden met verlengde weekends etc...

Iedereen is natuurlijk welkom (hah ook gij Philip :wink: ) zonder meningsverschillen was een forum dus overbodig

De Stoffel heeft het even heel druk maar hij is al ingeschreven voor Wales...

we houden jullie op de hoogte :wink:
Patrick V

Bericht door Patrick V »

Danny,
Als er nog plaats is voor Wales zou ik graag meegaan. Duo komt misschien ook mee, hangt af van de periode en of ze verlof kan krijgen.
Stuur die toelatingsproef maar op :D :D .
Patrick V
R1150RT 2003 SP 2610
Lid van BMW Motor Club Vlaanderen
Een getrouwde man kan rustig zijn fouten vergeten; het is nergens voor nodig om ze met twee te blijven onthouden.
Synchro Bob
Contacteer:

Bericht door Synchro Bob »

Mannen,

Ik kan mij niet inhouden om mijn vingertje ook op te steken: "Mag ik mee AUB?"
Ik zie niet welk obstakel er tussen mij en Wales kan komen. Zelfs mijn vrouw niet !

Bye,

bob
Synchro Bob

"Vive somnia, non somniare vitam"

R60/5 '73
HD Road King '99
DAX '74
TransAtlas '96
Africa Twin '19
Frank K

Bericht door Frank K »

Ik vrees dat het voor mij 2007 zal worden. Ben nu aan het worstelen met statistiek en als dit is gelukt begin ik volgend jaar mijn derde jaar avondschool (een viertal avonden per week). In mei beginnen de voorbereidingen voor de eindproeven....
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
bmwfreakske

bdemeyer schreef:Mannen,

Ik kan mij niet inhouden om mijn vingertje ook op te steken: "Mag ik mee AUB?"
Ik zie niet welk obstakel er tussen mij en Wales kan komen. Zelfs mijn vrouw niet !

Bye,

bob
Slagen voor de screening....... :!: :!: :!: :wink:
Andalousie 09/2018
Plaats reactie