Omdat alles zo goed is gelopen en iedereen toch wel erg enthousiast was willen we iets gelijkaardigs arrangeren.
(ikke, de kokkie en hulpje
Voor mij is de organisatie van zo'n reisje een bezigheidje omdat ik gedurende nachtshiften nogal wat koekeloere tijd heb en dan is dat een ideale wakkerhouder eveneens een leuk excuus als er achteraf missingkjes zijn... ('s nachts je bent moe etc. )
Datums zijn nog niet echt gekend ( periode wel namelijk mei '06 ) maar er wordt aan gewerkt, er zal opnieuw een tiendaagse Schotland zijn onder dezelfde formule en een tiendaagse Wales, Lake District, Dumfries and Galloway
Hoofdzaak is budgetvriendelijk en toch luxueus kamperen, liefst voor mensen die 't nog nooit deden (kamperen !! ) en dit als een gelegenheid zien om het toch eens te proberen zonder investeringen te moeten doen in materiaal (kan gehuurd worden) en geladen als ezels te moeten rondrijden.
m.a.w. het materiaal, tenten, slaapzakken enz... wordt voor je vervoerd, ontbijt en avondmaal krijg je geserveerd op de camping, je lunchpakketje maak je zelf en een thermoske kan je evt.vullen...
Ik vermoed dat de inschrijvingen zullen beginnen vanaf oktober, november omdat we de ferry tijdig willen reserveren en aldus een gunstige overtocht kunnen verkrijgen/aanbieden.
de Schotlandreis is - ongeveer - een herhaling van dit jaar met enkele aanpassingen (lees verbeteringen)
De trip naar Dumfries and Galloway, tesamen met Lake District en Wales moet nog uit de grond worden gestampt. Grondstof genoeg om er ook een tien daagjes van te maken en de beste asfaltbaantjes en bochten te verkennen evenals een vleugje cultuur, avontuur en brotherhood onder mekaar...
Er zal dus keuze zijn uit een trip naar Schotland en een trip naar (D&G, LD en W) beiden ongeveer 10 dagen.
't Zijn slechts plannen maar toch. We zien wel hoe de kandidaturen lopen, jullie hebben alvast de tijd om het thuisfront te overtuigen om toch eens in een tent te kruipen en de sfeer van Highlandbrothers on tour op te snuiven.
met groeten Danny
PS: dit jaar waren er enkel Gold-Wings mee en om eerlijk te zijn 't was een fijne bende, ik sluit dus ook niet uit dat er volgend jaar enkele spleetoogjes zullen tussen rijden