YOO
Bob, en Campi, ik deel jullie mening, maar ik ben ook gewoon maar mede-moderator hier, en niks meer.
Waarschijnlijk zal de kwestie tussen de moderators onderling is op tafel komen, en kunnen we, al dan niet nodig, de reglementen bijschaven.
Persoonlijk ben ik ook voor, men kan er alleen maar beter van worden. Hoeveel mensen zijn er niet die nog altijd tevreden rondkachelen met de xenonlampen die John indertijd bijeengesprokkeld heeft. Zelfs al waren er enkele defect, waar John uiteraard niks kon aan verhelpen, denk ik toch dat 't een groot sucses was. Mijn ex-1200 was bij verkoop ook nog altijd uitgerust met zo'n lamp.
Op 't GS forum v.d Noorderburen is 't schering en inslag die aankopen, en daar zijn nooit ofto nimmer problemen van gekomen. Goede afspraken maken goeie vrienden
Soit, er zal over gesproken worden, en dan maken we de resultaten bekend.
Grtz, Philip!
P.S: Ondertussen lijkt 't me wel goed als deze aankoop gewoon verder z'n gang gaat. Let wel, dit forum is enkel een meldingsbord voor zo'n dingen, en kan nooit ofte nimmer verantwoordelijk gesteld worden voor eender welke issues dan ook inzake de groepsaankoop