Tool Tube - ze zijn binnen!

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW GS-serie motoren.

Moderator: GVN

Bob

Re: Tool Tube

Bericht door Bob »

sprint schreef:Dit doet me hier meer en meer aan een groepsaankoop denken. :scratch:
Misschien toch beter verder afhandelen via PB. :idea:
WouterFr schreef:Iedereen op de lijst ...
.../...
12. FrankK
13. Jan en Greet
14. Sprint
15. Hans
.../...
Zo'n groepsaankoop, mag het nu wel of toch niet echt ? Ik heb er hoegenaamd geen problemen mee, integendeel zelfs. Maar misschien toch maar best de forumreglementen in die zin aanpassen dan, om willekeur en/of ongelijke behandeling te voorkomen.
Bob
Vroeger: XR125 - CB400N - CX500C - XV750C Virago - R1100RT - R1150R - K1200RS - R1150RT - R1200RT - KTM 990 SMT - K1200R Sport - R1150GSA - S1000XR - R1250GS - R1250RS - Nu: R1300GSA
Koppel!!

Bericht door Koppel!! »

YOO

Bob, waarom zou 't niet mogen? En waarom moeten dan persé altijd die reglementen aangepast worden?
Laat slapende honden slapen me dunkt.

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
Bob

Bericht door Bob »

Koppel!! schreef:YOO

Bob, waarom zou 't niet mogen? En waarom moeten dan persé altijd die reglementen aangepast worden?
Laat slapende honden slapen me dunkt.

Grtz, Philip!
Philip,

Begrijp me niet verkeerd : ik deel je opinie volledig. Maar het eerste bericht van je mede-moderator én jouw mededeling over die honden doen vermoeden dat men hier al bij al toch niet zo happig is op groepsaankopen. Nochtans kan iedereen daar volgens mij beter van worden.

Reglementen aanpassen betekent overigens niet steeds dat er meer verbodsregels moeten komen. 't Kan ook andersom, door verbodsregels af te schaffen of door duidelijk te maken dat bepaalde dingen wél kunnen. Een reglement moet aangepast kunnen worden aan de realiteit, niet andersom. Creëer bijvoorbeeld een rubriekje "Groepsaankopen" in het Beemercafé, dan is het tenminste voor iedereen duidelijk en zijn er geen slapende honden meer die wakker gemaakt kunnen worden.

Voor het overige : sorry indien ik de indruk wek dat ik roet in het eten wil komen gooien, da's hoegenaamd niet mijn bedoeling, voor mijn part mogen er zich via het forum 200 gegadigden voor zo'n Tool Tube aanbieden, dat kan alleen de prijs maar drukken. Maar mocht mijn mening toch wat teveel commotie teweeg brengen, dan heb je bij deze de uitdrukkelijke toestemming om mijn beide postings te verwijderen.

Bye,
Bob
Bob
Vroeger: XR125 - CB400N - CX500C - XV750C Virago - R1100RT - R1150R - K1200RS - R1150RT - R1200RT - KTM 990 SMT - K1200R Sport - R1150GSA - S1000XR - R1250GS - R1250RS - Nu: R1300GSA
Werner Von C.
Contacteer:

Bericht door Werner Von C. »

Eens met Bob, 't is idd niet wereldschokkend maar ofwel sta je ze toe ofwel niet...

Dit is juist een punt waar in 't verleden heisa is over ontstaan, gelukkig is 't nu een tijdje rustig maar geef toe, het is nogal verwarrend en draagt zéker niet toe aan een duidelijke aflijning van wat nu mag en wat niet, mbt groepsaankopen dan.

Persoonlijk ben ik pro-groepsaankopen.
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
Koppel!!

Bericht door Koppel!! »

YOO

Bob, en Campi, ik deel jullie mening, maar ik ben ook gewoon maar mede-moderator hier, en niks meer.

Waarschijnlijk zal de kwestie tussen de moderators onderling is op tafel komen, en kunnen we, al dan niet nodig, de reglementen bijschaven.

Persoonlijk ben ik ook voor, men kan er alleen maar beter van worden. Hoeveel mensen zijn er niet die nog altijd tevreden rondkachelen met de xenonlampen die John indertijd bijeengesprokkeld heeft. Zelfs al waren er enkele defect, waar John uiteraard niks kon aan verhelpen, denk ik toch dat 't een groot sucses was. Mijn ex-1200 was bij verkoop ook nog altijd uitgerust met zo'n lamp.

Op 't GS forum v.d Noorderburen is 't schering en inslag die aankopen, en daar zijn nooit ofto nimmer problemen van gekomen. Goede afspraken maken goeie vrienden :wink:

Soit, er zal over gesproken worden, en dan maken we de resultaten bekend.

Grtz, Philip!

P.S: Ondertussen lijkt 't me wel goed als deze aankoop gewoon verder z'n gang gaat. Let wel, dit forum is enkel een meldingsbord voor zo'n dingen, en kan nooit ofte nimmer verantwoordelijk gesteld worden voor eender welke issues dan ook inzake de groepsaankoop :!: :!:
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
props-n-blades

Bericht door props-n-blades »

Voor mij ook eentje als plaatsje 20 nog niet bezet is.
XR600R-'87, CB360T-'76, VF750C-'83, CMX450-'90, VF750F-'83, R1150GS-'03, R1200GS-'05 (RIP), R1200GS-'05, R1200GSA -'07
Quickly
Contacteer:

Bericht door Quickly »

heela
als het nog kan ik zou er twee willen ,ziet er super handig uit.

dus x2 voor quickly.

peter.
WouterFr

Bericht door WouterFr »

Bij deze zijn de eerste 20 de deur uit (vlotjes)

1. WouterFr
2. Peter (webcommerce)
3. Peter (Shulty)
4. Peter (Shulty)
5. PaulM
6. pvde
7. Michel (In Extremo)
8. Michel (In Extremo)
9. Bots
10. StijnB
11. Koen (Keonies)
12. FrankK
13. Jan en Greet
14. Sprint
15. Hans
16. Rbee
17. Rbee
18. Guido DH
19. PaulM (voor BMWFREAKSKE)
20. props-n-blades

Ik stel voor om een eventueel vervolg uit te stellen tot de moderators consensus hebben ;-)
Ik begrijp de verschillende meningen heel goed trouwens: waar stopt het? (met 20 tegelijk een GS kopen tegen een zacht(er) prijsje bv 8-) )

en tijdens het schrijven is nummer 21 en 22 al aangevraagd zie ik... even geduld dus Quickly...

grts,
w
R 1200 GS - yippie, weeral verdwaald!
WR426 - yippie
Frank K

Bericht door Frank K »

Heb hier al daar een berichtje gezien van mensen uit het Antwerpse die vroegen of ik hun ding kon meebrengen van bij Wouter.
Da's dus geen probleem, zoals jullie hebben kunnen lezen in zijn mailtje moet je de naam van afhaler mee vermelden.
Dus als jullie mijn naam doorgeven, breng ik ze mee naar Antwerpen en spreken we verder af.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
pvde
Contacteer:

Bericht door pvde »

Yep,
Frank, als uw koffers nog niet vol zitten dan mag je die van mij ook meebrengen :wink:
Houdoe
Afbeelding Afbeelding
ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
Afbeelding BMW F800GS
props-n-blades

Iemand in de buurt van Aalst die al tot daar rijdt? Anders rij ik gewoon zelf even.
desertfreak
Contacteer:

Bericht door desertfreak »

godver
ik heb dat indentijd zelf gemaakt met een afwateringbuis voor een van mijn afrikatrips
had er beter een patent op genomen
was ik nu rijk RIJK :cyclopsani:
ADV 2014
R100/7 caferacer
R100GS padak
R100GS padak marlboro
pvde
Contacteer:

Bericht door pvde »

Yep,
UP
En hoe zit het met de bestelling :?: :wink:
Houdoe
Afbeelding Afbeelding
ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
Afbeelding BMW F800GS
Frank K

Bericht door Frank K »

pvde schreef:Yep,
UP
En hoe zit het met de bestelling :?: :wink:
Houdoe
Pat,

Heb van de week een mail naar Wout gestuurd en blijkbaar zit de zending vast bij de douane sinds begin vorige week.
Meer nieuws heb ik ook niet.
Mss idd een goed idee als WouterFr dit hier eens zou melden.. anders krijgen zo'n (groeps)aankopen hier weer een slechte naam.
Op het Nederlands GS-forum werd juist gemeld dat de laatste lichting van 40 stuks net was aangekomen....
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
WouterFr

Bericht door WouterFr »

Excuses: ik zit nogal veel in het buitenland voor het werk, en heb niet altijd tijd om zowel de emails hieromtrend als het forum op te volgen (al was het forum wel een logischere keuze geweest).

Ik heb maandag van mijn vriendin gehoord dat er een briefje in de bus stak van Taxipost met de vermelding dat ik een pakket mag gaan ophalen. Niet zoveel andere bestellingen gedaan de laatste tijd, dus ik ga ervanuit dat het over de tubes gaat.
Ik zit echter nu nog in het buitenland, en kan ze dus nog niet gaan halen. Misschien lukt het vrijdag, als ik op tijd terug geraak, anders zal het voor de week erachter zijn.

Excusus voor de vertraging die aan mij te wijten zijn!

w
WR426 - yippie
WouterFr

Bericht door WouterFr »

De Tubes zijn binnen!

Ik heb ze vanochtend opgehaald bij de post.
Ik zit nu echter weer op zaventem, op weg naar de US voor een week.

Volgend weekend ben ik terug thuis, dus voor af te spreken: stuur mij een mail of PB met een voorstel voor zaterdagnamiddag 27 of zondag 28 juni (of later)

Als iemand ze vroeger nodig heeft, dan kan er wel iets geregeld worden: mijn vriendin is thuis en zij kan dit ook doorgeven natuurlijk (enkel 's avonds na 20.00)

grts,

w

PS: ik moet de kosten nog samentellen, maar op het eerste zicht lijkt het dat jullie elk nog een 2 tal euro terugkrijgen! dit zal ik in de tubes steken
WR426 - yippie
In Extremo
Contacteer:

Re: Tool Tube - ze zijn binnen!

Bericht door In Extremo »

:cheers: . . . . :thumright:

Groetjes,
Michel
BMW-MCV-lid met een R1200 GS Adventure 07/2008, Garmin 2720, Autocom

My Facebook___
GSrijder
Contacteer:

Bericht door GSrijder »

WouterFr schreef:
mijn vriendin is thuis en zij kan dit ook doorgeven natuurlijk (enkel 's avonds na 20.00)

Het is wreed gevaarlijk op een forum waar 99% mannen zitten om te zeggen dat je vriendin een hele week alleen is. Er zullen hier genoeg kandidaten zijn om ze gezelschap te houden zodat ze zich niet eenzaam voelt :grin: :grin: :grin:
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
migfrost

Bericht door migfrost »

Vraagje
Of wel heb ik slechte hogen maar voor wa dien dat???
Relax

Bericht door Relax »

Bij mij zit er het gereedschap van BMW in en deze week komt daar nog het bandenreparatiesetje bij.
I respect your opinion. But I don't give shit.
pvde
Contacteer:

Bericht door pvde »

Yep,
Ik ben de mijne gisteren gaan afhalen bij Frank K. :grin:
Houdoe
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding BMW F800GS
petervdc

Bericht door petervdc »

Ik ben ook nog geinteresseerd in eentje.
props-n-blades

Vorig weekend eens bezig geweest met de installatie van de Tool-Tube.
Ik zocht een goeie plaats en ben dan gegaan voor die zoals hieronder:
Afbeelding

Na een ritje heb ik gemerkt dat de rand van het deksel toch wel een beetje de band raakt maar vooral, de onderkant van de tube raakt de achterbrug. Dit was dan nog zonder passagier, dus deze opstelling kan niet. Voor alle duidelijkheid: ik heb de Variokoffers (niet de Alu), dus misschien is daar wat minder plaats en ik heb de gewone GS, niet de GSA, dus misschien iets lager.

Ik heb hem dus maar onder de rechtse koffer gehangen. Daar hangt hij niet in de weg maar het oogt wel niet zo goed natuurlijk.
Iemand een betere locatie gevonden op de GS 1200 ?
XR600R-'87, CB360T-'76, VF750C-'83, CMX450-'90, VF750F-'83, R1150GS-'03, R1200GS-'05 (RIP), R1200GS-'05, R1200GSA -'07
UpJohn

Bericht door UpJohn »

Beetje laat zeker ... had prut in mijn ogen !! :mrgreen: :mrgreen:

Voor mij ook eentje .. indien mogelijk !! :oops:
bmwfreakske

Bericht door bmwfreakske »

Hm,die bevestigingskit was er bij mij niet bij!!!!!

Is er een manier om de gele belettering er af te krijgen?

Bij PaulM was er ook geen bevestiging bij dacht ik.

Afbeelding

Afbeelding
Andalousie 09/2018
Plaats reactie