miers schreef:Het is ongeloofelijk als je al die mensen ziet die er naar toe gekomen zijn
en dan al de motards da geeft toch wel een speciaal gevoel voor mij maar ook voor mijn vrouw
zij wou vooral moto's der bij hebben en zeker op het einde daar stond ze op dat iedereen hem
groete zoals we dat doen onder elkaar,zelfs nu nog als we die reacties lezen is het nog enorm emotioneel.
ook de mensen van OVK waren onder de indruk ze zeiden dat het de mooiste inhuldiging was dat ze al gedaan hadden
hierbij willen we jullie allen bedanken voor jullie aanwezigheid en ook Harald die met zijn collega's alles in goede banen
heeft geleid
dank u
marc & els
Marc & Els ,
ik heb hetgeen ik nu ga vermelden bewust niet in mijn laatste reactie opgenomen vermits ik niet kon inschatten of het niet te pijnlijk zou zijn , maar gezien hetgeen jullie hierboven vermelden heb ik toch besloten om dit alsnog toe te voegen omdat jullie evenzeer recht hebben op de ervaring welke ik op mijn terugweg mocht beleven .
Toen ik naar huis reed vanaf de plek waar jullie ons hadden uitgenodigd om samen te komen , kwam ik op weg naar de assesteenweg een motorrijder tegen die me kruiste en in de richting reed van de plek waar we hadden afgesproken om na de viering nog even samen na te praten .
Nog voor ik in het centrum van Asse aan de stoplichten aankwam , kwam hij alweer uit een linkerzijstraat voor me de baan oprijden om gedurende de ganse weg richting Zellik voor me uit te rijden .
Ter hoogte van het station zag ik hem rechtsomkeer maken en ...vertragen om opnieuw een groet brengen aan het bord dat we in de loop van de middag met z'n allen samen hebben ingehuldigd .
Het moet sowieso iemand geweest zijn welke onder ons was , maar alsnog een extra eerbetuiging wou brengen .
Ik denk dat jullie boodschap velen diep heeft getroffen en een duidelijker voorbeeld dan hetgeen ik hierboven heb aangegeven kan ik me moeilijk inbeelden om aan te tonen hoezeer jullie verzoek de aanwezigen heeft aangegrepen .
En ...julie hoeven ons echt niet te bedanken , WIJ zijn jullie dankbaar voor hetgeen we op dit uitzonderlijk moment met zijn allen mochten beleven !
P.S. Weet dat jullie steeds op ons allen kunnen rekenen , wat er ook gebeurt !