Inhuldiging SAVE-bord 14 juni as.

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen.

Moderator: GVN

Plaats reactie
sprint

Inhuldiging SAVE-bord 14 juni as.

Bericht door sprint »

Dag Jurgen,

Zou het mogelijk zijn de bijlage op het forum te plaatsen, het is voor de inhuldiging van het “savebord”
Voor mijn zoon die op 14 juni as 4 jaar terug in Asse is omgekomen bij een motorongeval, we vragen wat motards om er bij te zijn.
Het duurt ongeveer 45 min, maar aangezien dat het pamflet zo groot is en ik niet juist weet hoe dat te verkleinen en op het forum te krijgen.
Dank bij voorbaat

mvg, marc

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Marnix.

Afbeelding
sprint

Re: Inhuldiging SAVE-bord 14 juni as.

Bericht door sprint »

Marc
Ik zal proberen aanwezig te zijn op 14 juni as, als steun in deze moeilijke periode.
Bij deze wil ik dan ook mijn oprechte medeleven betuigen aan u en uw familie.
Marnix.
Marnix.

Afbeelding
Harald

Bericht door Harald »

Marc,

Als ik er niet moet zijn om te werken
" veiligheid en afsluiten van de rijbaan "
zal ik er zijn om u en uw familie te steunen

tot dan Harald
"God made some cops Perfect - the rest he put in cars!"
Afbeelding"Alle vakkennis is een samenzwering tegen het lekendom."
adjuvo

Bericht door adjuvo »

Ik dien na de motorzegening in Jette aansluitend een verkenningsrit te rijden met de Blue Knights in het kader van de motorbedevaart naar Lourdes.

Niets belet ons echter om het oorspronkelijk geplande evenement "om te leiden" zodat we met zijn allen op post kunnen zijn.

Ik leg dit asap voor aan de organiserende partijen om na te trekken of we op een of andere wijze ons steentje kunnen bijdragen .

Grtz ,

Rudi
miers

Bericht door miers »

Goeie morgen,
Ik dank de moderators om dit op het forum te plaatsen.Het zou fijn zijn als er motards aanwezig zijn
aangezien hij ook een ferfent rijder was maar spijtig hebben ze zijn passie hem veel te vlug afgenomen
tis ook zijn moeke die het heel erg op prijs ga stellen dat er moto's aanwezig zouden zijn alhoewel het heel
veel pijn doet,alvast bedankt op voorhand en tot 14 juni

marc
one-one

Bericht door one-one »

kan er spijtig genoeg niet bij zijn .... :-(
ride with pride
one-one
gsa 1150
R erik RT

Bericht door R erik RT »

Ik doe mijn uiterste best om er te zijn.
Bruce

Bericht door Bruce »

hello mark
voor de inhuldiging van save bord op 14 juni zal ik aanwezig zijn
groetjes ludwig bruce forum
bougimain
Contacteer:

Bericht door bougimain »

En ik wil ook mijn oprechte medeleven betuigen aan u en uw familie.

En ik beloof het niet maar zal ook proberen er te zijn.

bougimain
Afbeelding
Harald

Bericht door Harald »

Even terug naar boven halen.
Wie kan er komen?
Het zou Mark en zijn familie deugd doen te weten dat er heel wat motorrijders
aanwezig zijn op deze gebeurtenis.

Enkelen hebben afgesproken om 14.30u aan de kerk van Krokegem Asse.
Dit is aan de kruising van de N9 en de N47. ( hier is een grote parking)
Er kan dan gezamelijk naar de Stationstraat gereden worden.
R erik RT

Bericht door R erik RT »

Harald schreef:Even terug naar boven halen.
Wie kan er komen?
Het zou Mark en zijn familie deugd doen te weten dat er heel wat motorrijders
aanwezig zijn op deze gebeurtenis.

Er kan dan gezamelijk naar de Stationstraat gereden worden.
Staat op mijn agenda voor zondag.
Inhuldiging is voorzien omstreeks 15u.

Salukes
Als je je kont verbrandt heb je geluk dat je niet andersom stond!
Koppel!!

Bericht door Koppel!! »

YOO

'k Moe werken, anders kwam ik ook af :-|

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
xantingo
Contacteer:

Bericht door xantingo »

Harald schreef:Wie kan er komen?

Ik ga proberen aanwezig te zijn.
Harald, is dat het (nieuw aangelegde) kruispunt om naar Dendermonde te rijden?
Afbeelding ...R1200RT... Afbeelding Afbeelding.....
Koppel!!

Bericht door Koppel!! »

YOO
xantingo schreef:Harald, is dat het (nieuw aangelegde) kruispunt om naar Dendermonde te rijden?
Da's idd. die nieuwe Y-splitsing. Komende van 't centrum van Asse neemt ge zo'n 100m richting D'monde, de parking met de kerk van Krokegem is dan aan de rechterkant, net voorbij 't eerste straatje rechts.

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
Harald

Bericht door Harald »

Merci Koppel, voor de deskundige uitleg :wink:
rudi gtl

Bericht door rudi gtl »

hallo ik kan ook komen. en zal om 14.30aan de kerk zijn .om dan gezamelijk naar ginder te rijden . tot straks groetjes
bougimain
Contacteer:

Bericht door bougimain »

Ging ook zeker komen met volle goesting maar kan niet meer, andere familiale verplichtingen onverwachts Sorry :-?
Maar als ik nog kan want ga toch nog proberen dan kom ik zeker

Bougimain
Afbeelding
xantingo
Contacteer:

Bericht door xantingo »

Harald schreef:Enkelen hebben afgesproken om 14.30u aan de kerk van Krokegem Asse.
( hier is een grote parking)
Jawadde, Harald; die bungalow een kerk noemen... ik ben er 4 keer voorbij gereden eer ik ze gevonden had :mrgreen: bovendien stond die grote parking dan nog vol auto's...

Enfin, daar dan toch kennis gemaakt met Adjuvo, Bruce en Sprint, en Harald (gemakkelijk te herkennen aan zijn oranje helm)...

Bij momenten serieus kippevel gekregen tijdens de inhuldiging van het bord... in feite mag je er niet te veel bij nadenken, en toch moet je er aan denken. Wie zelf kinderen heeft zal dit niet gauw vergeten...

Ik heb menige traan zien vloeien; ook al hebben vele aanwezigen Niel zelf niet gekend, toch hebben we een mooi beeld gekregen van wie deze jongen was, en wat hij voor zijn omgeving betekende en nog betekent.

Marc en Els, voor ons is het gemakkelijk spreken, voor jullie de bikkelharde realiteit, waar je dagelijks mee geconfronteerd wordt; maar hou de moed erin, Niel zal niet vergeten worden, dat is gisteren wel duidelijk gebleken...
Afbeelding ...R1200RT... Afbeelding Afbeelding.....
adjuvo

Bericht door adjuvo »

xantingo schreef:
Harald schreef:Enkelen hebben afgesproken om 14.30u aan de kerk van Krokegem Asse.
Jawadde, Harald; die bungalow een kerk noemen... ik ben er 4 keer voorbij gereden eer ik ze gevonden had :mrgreen: bovendien stond die grote parking dan nog vol auto's...

Enfin, daar dan toch kennis gemaakt met Adjuvo, Bruce en Sprint, en Harald (gemakkelijk te herkennen aan zijn oranje helm)...

Bij momenten serieus kippevel gekregen tijdens de inhuldiging van het bord... in feite mag je er niet te veel bij nadenken, en toch moet je er aan denken. Wie zelf kinderen heeft zal dit niet gauw vergeten...

Ik heb menige traan zien vloeien; ook al hebben vele aanwezigen Niel zelf niet gekend, toch hebben we een mooi beeld gekregen van wie deze jongen was, en wat hij voor zijn omgeving betekende en nog betekent.

Marc en Els, voor ons is het gemakkelijk spreken, voor jullie de bikkelharde realiteit, waar je dagelijks mee geconfronteerd wordt; maar hou de moed erin, Niel zal niet vergeten worden, dat is gisteren wel duidelijk gebleken...
Ik denk dat met deze zeer toepasselijke woorden de gevoelens van alle aanwezigen zeer mooi zijn verwoord .

Weet tevens dat tijdens de intenties gedurende de eucharistieviering welke de motorwijding in Jette voorafging en waar ik vandaan kwam , Niel als eerste werd vernoemd .

Een mooi gebaar van solidariteit vanwege Padre Dirk van de Blue Knights VIII die op deze wijze tevens zijn steun en sympathie betuigt aan alle famillie , vrienden en kenissen en zelf niet kon aanwezig zijn tijdens de inhuldiging wegens andere verplichtingen.

Het was een eer om bij deze inhuldiging aanwezig te kunnen zijn en moge de talrijke opkomst een bron zijn waaruit juillie , Marc en Els, de kracht kunnen putten om samen de moed er in te houden .

Want ergens is het ook dankzij jullie inspanningen dat Niel voor eeuwig onder ons zal zijn op zijn manier ...
Harald

Bericht door Harald »

xantingo schreef:

Krokegem is dan ook een heel klein gehuchtje van Asse, ze kondern er moeilijk een kathedraal zetten hé :lol:
xantingo schreef: Bij momenten serieus kippevel gekregen tijdens de inhuldiging van het bord... in feite mag je er niet te veel bij nadenken, en toch moet je er aan denken. Wie zelf kinderen heeft zal dit niet gauw vergeten...

Heb de plechtigheid ( letterlijk en figuurlijk ) van op afstand gevolgd.
Maar dat kippenvelgevoel is tot bij mij doorgedrongen.
De aanwezigheid van vele gekenden en ongekenden moet voor Marc, Els en familie zeker een ware steun zijn geweest.
miers

Bericht door miers »

Het is ongeloofelijk als je al die mensen ziet die er naar toe gekomen zijn
en dan al de motards da geeft toch wel een speciaal gevoel voor mij maar ook voor mijn vrouw
zij wou vooral moto's der bij hebben en zeker op het einde daar stond ze op dat iedereen hem
groete zoals we dat doen onder elkaar,zelfs nu nog als we die reacties lezen is het nog enorm emotioneel.
ook de mensen van OVK waren onder de indruk ze zeiden dat het de mooiste inhuldiging was dat ze al gedaan hadden
hierbij willen we jullie allen bedanken voor jullie aanwezigheid en ook Harald die met zijn collega's alles in goede banen
heeft geleid

dank u

marc & els
adjuvo

Bericht door adjuvo »

miers schreef:Het is ongeloofelijk als je al die mensen ziet die er naar toe gekomen zijn
en dan al de motards da geeft toch wel een speciaal gevoel voor mij maar ook voor mijn vrouw
zij wou vooral moto's der bij hebben en zeker op het einde daar stond ze op dat iedereen hem
groete zoals we dat doen onder elkaar,zelfs nu nog als we die reacties lezen is het nog enorm emotioneel.
ook de mensen van OVK waren onder de indruk ze zeiden dat het de mooiste inhuldiging was dat ze al gedaan hadden
hierbij willen we jullie allen bedanken voor jullie aanwezigheid en ook Harald die met zijn collega's alles in goede banen
heeft geleid

dank u

marc & els
Marc & Els ,

ik heb hetgeen ik nu ga vermelden bewust niet in mijn laatste reactie opgenomen vermits ik niet kon inschatten of het niet te pijnlijk zou zijn , maar gezien hetgeen jullie hierboven vermelden heb ik toch besloten om dit alsnog toe te voegen omdat jullie evenzeer recht hebben op de ervaring welke ik op mijn terugweg mocht beleven .

Toen ik naar huis reed vanaf de plek waar jullie ons hadden uitgenodigd om samen te komen , kwam ik op weg naar de assesteenweg een motorrijder tegen die me kruiste en in de richting reed van de plek waar we hadden afgesproken om na de viering nog even samen na te praten .

Nog voor ik in het centrum van Asse aan de stoplichten aankwam , kwam hij alweer uit een linkerzijstraat voor me de baan oprijden om gedurende de ganse weg richting Zellik voor me uit te rijden .

Ter hoogte van het station zag ik hem rechtsomkeer maken en ...vertragen om opnieuw een groet brengen aan het bord dat we in de loop van de middag met z'n allen samen hebben ingehuldigd .

Het moet sowieso iemand geweest zijn welke onder ons was , maar alsnog een extra eerbetuiging wou brengen .

Ik denk dat jullie boodschap velen diep heeft getroffen en een duidelijker voorbeeld dan hetgeen ik hierboven heb aangegeven kan ik me moeilijk inbeelden om aan te tonen hoezeer jullie verzoek de aanwezigen heeft aangegrepen .

En ...julie hoeven ons echt niet te bedanken , WIJ zijn jullie dankbaar voor hetgeen we op dit uitzonderlijk moment met zijn allen mochten beleven !

P.S. Weet dat jullie steeds op ons allen kunnen rekenen , wat er ook gebeurt !
rudi gtl

Bericht door rudi gtl »

geen dank . zeer mooie plechtigheid. veel volk. bij deze nog veel sterkte en moed .groetjes
Plaats reactie