In de zon had je die temperatuur,ben onderweg in de namiddag een temperatuurmeterHarald schreef:Das veelPhilippe schreef:....... rond de 30° tijdens de rit.
....
tegengekomen en die gaf 26° aan
Moderator: GVN
In de zon had je die temperatuur,ben onderweg in de namiddag een temperatuurmeterHarald schreef:Das veelPhilippe schreef:....... rond de 30° tijdens de rit.
....
Stoelgang kan iedereen overkomen Marnix, niet verlegen zijn...sprint schreef:Deze morgen opgestaan met veel last in de onderrug.![]()

Ja Paul deze werken waren idd al maaaaaanden bezig en steeds werd verkeer toegelaten in het weekend zonder problemen (ook bij de laatste controle). Als ze er dan op het laatste moment anders over gaan beslissen...paulh schreef:Wel vastgereden op wegenwerken (die al maanden bezig zijn...?)
Ja, zoveel was duidelijk. Ik denk dat deze rit met stip op één staat in de ranglijst van "vlotte" ritten met dank aan Yves Jan & Inge. Wij zijn door die 300 km gevlogen alsof het niks was. Wij zijnde RUSOR, Wally, SvenRT, (s)Campi en ikke. Plezante bende die ik tevens bedank voor hun toffe babbel en zeer vlotte rijstijl waardoor het allemaal net nog wat makkelijk rijdt, héyve(G)s schreef:...gemaakt voor motards door motards!!!

Zeg de prijzen worden uitgedeeld aan de meet he..... toen reed er iemand anders op kop en ik laatstWimLT schreef: onze leider RUSOR
Zal (s)Campi Di Pampi wel geweest zijn, ook hier op het topic te vindenpaulh schreef:Een compaan van je heeft mij nog gefotografeerd daar, juist voor we links afdraaiden! Wie was het, heb je zijn mailadres; kan ik de foto opvragen?
Nee hoor, niet te bescheiden. Wij waren de anderen net even kwijt geraakt doordat Bart's (Wally) motor's groten dorst moest gelaafd wordenRUSOR schreef:Zeg de prijzen worden uitgedeeld aan de meet he..... toen reed er iemand anders op kop en ik laatst![]()
![]()

Thuis vertrokken met enkele druppels, goed en wel op de E17 viel het met bakken uit de lucht!RopaS schreef:Niemand in Wetteren om 8.00 uur, dan is het beginnen regenen en.................terug naar huis!
Ik vond dat 'm traag reedWally schreef:Nu en dan even zéér goed mijn best moeten doen om Rusor bij te houden, ander keren was er zelfs geen beginnen aan.
Het was ons een waar genoegen, voor ons ook leuk dat je erbij wasWally schreef: Al bij al een zeer toffe kliek, stuk voor stuk ervaren motards waar je altijd wel iets van op steekt, en bij wie het steeds leuk vertoeven is.
Bedankt Danny, Wim, Sven en Werner voor de gezellige dag.
Ge moogt gerust zijnWally schreef: tot vrijdag!
Maar toen de eindmeet in zicht kwam, waren de rollen plots omgekeerd, hé. Wij allemaal in achtervolging op een gelanceerde WallyWally schreef:Nu en dan even zéér goed mijn best moeten doen om Rusor en WImLT bij te houden, ander keren was er zelfs geen beginnen aan.
YEPWally schreef:tot vrijdag!

Schoon compliment, vrijdag nen rondhuppelende hamburger uit de laatste serie voor uWimLT schreef:Maar toen de eindmeet in zicht kwam, waren de rollen plots omgekeerd, hé. Wij allemaal in achtervolging op een gelanceerde Wally![]()

Sven 12RT schreef:Ik vond dat 'm traag reedWally schreef:Nu en dan even zéér goed mijn best moeten doen om Rusor bij te houden, ander keren was er zelfs geen beginnen aan.![]()

Het was met een knipoog geschreven, was eigelijk om in de Wally z'n zakken te zittenRUSOR schreef:Dus sorry Sven dat het te traag ging...