26 JULI 2009

Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond

Moderator: GVN

Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Tazke
Contacteer:

Re: 26 JULI 2009

Bericht door Tazke »

Een heel toffe plezante rit !!!
En ben toch niet droog gebleven deze rit :mrgreen: ,

@Tazdevil & kameraad: merci voor 't gezelschap en dat ge me op sleeptouw hebt genomen :wink:
To boldly go where no tasmanian has gone before ...Afbeelding
Philippe

Bericht door Philippe »

Danny & Chris bedankt voor deze prachtige rit op een evenwel prachtige dag.
R1200GS ´05 & R100R ´93 & Harley Davidson ´12
21#Joeri

Bericht door 21#Joeri »

Chris & Danny,

Hoedje af voor het uitdokteren van deze mooie rit langs de Nederlandse waterkant :thumright:

Alhoewel ik het betere bochtenwerk prefereer, is rijden langs het water gewoon zaaaaalig ! Ik vind zo'n rit als deze dan ook een mooie afwisseling.
Bedankt voor de organisatie, je moet het toch allemaal maar willen doen in je vrije tijd (wat velen wel eens durven vergeten) :!:

Cya soon

Grt-S
R1200R ('16) + Street Triple R ('14)
Past: ZX-6R -> R1150GS -> R1100S -> K1200S -> 1098 -> R1200S -> R1200R -> M1100 EVO -> R1200S -> K1300S -> RSV4RR -> Stelvio NTX
Nahoj

Bericht door Nahoj »

jup heel erg bedankt voor de mooie rit!
mijn elsieken heeft vandaag voor het eerst eens met de club meegebold en, kga haar woorden gebruiken
echt rustgevend

tvrouwken heeft de smaak te pakken!

bedank vanwege johan en elsie
Opgelet deze jongen is een echte viking
GSA➡️ R80Gs
Indierock

Bericht door Indierock »

Hoi Danny en Chris,
Ik kan alleen maar vorige reacties beamen. Wat later vertrokken, nog even m'n ogen dichtgedaan na de nightshift. Ik heb enorm genoten van deze rit.
Nog geen minuut spijt van gehad. Ben zelf een gps-rijder maar toch van de voormiddag bij de start even uw roadbook bekeken. Chapeau, hier is veel werk in gestoken geweest.
Merci voor een mooie dag. Deze rit is een aanrader in elk seizoen.
En nu seffens nog even het "pretpark" opnieuw bezoeken.
Lid BMW MC Vl sinds 2008.
BMW K 1600 GT Sport 2014 6K
BMW F 800 GS Triple Black 2012 12K
BMW G 650 XChallenge for even more pleasure, Tripy Off-Road Packet, Pirelli MT 21. Zega Pro Cases.35K.
K1200GT '03 72K
Please Do Not Resuscitate, if no decent outcome.Afbeelding

ADVrider.com
costerke

Bericht door costerke »

[quote="Tazke"]Een heel toffe plezante rit !!!
En ben toch niet droog gebleven deze rit :mrgreen: ,

Oeieoei Christine, toch ni in het water gereden? :lol: :lol: :drunken: :fish:
zolang mijn baas zegt dat ik teveel verdien doe ik alsof ik hard werk.
2001 R1150RT / 2009 R1200RT / 04/2013 K1600GTL
Tazke
Contacteer:

Bericht door Tazke »

costerke schreef:Oeieoei Christine, toch ni in het water gereden? :lol: :lol: :drunken: :fish:
Door een paar plassen door :-P
To boldly go where no tasmanian has gone before ...Afbeelding
jpblocken
Contacteer:

Bericht door jpblocken »

't Was weeral prachtig in Zeeland. Bedankt Danny en Kris. Helemaal iets anders en vooral, zoals hier eerder al geciteerd, rustgevend! En ja hoor, rechte wegen langs de waterkant zijn ook best genietbaar. Een vuile RT door twee elkaar opvolgende plassen niet te nauw genomen, waren we er graag bij. We kijken al uit naar de volgende toer in de streek rond de Oosterschelde en het Grevellingenmeer!
U gelieve mijn nederige dankbetuigingen te aanvaarden, zijne excellenties? :wink: (dat zegt men toch tegen baronnen en hun gemalinnen?)
> 20 jaar lid BMW MC Vlaanderen en Lid Blue Knights Belgium chapter III
Voormalig beroepshalve motorrijder (laureaat Esc Mot Pol Bru 1985 - ex-docent MoCy PLOT)
pvde
Contacteer:

Bericht door pvde »

Yep,
Chris & Danny, het was een superrit op een superdag :sunny:
Bedankt aan het toffe gezeldschap en de vele beemervrienden 8-)
HIER staan mijn foto's :wink:
Onze held van de dag "Jefke"
Afbeelding
Houdoe
Afbeelding Afbeelding
ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
Afbeelding BMW F800GS
edargpu

Bericht door edargpu »

Ook vanuit Gent mijn welgemeende complimenten voor deze mooie rit "Danny en Chris".Hebben er met ons groepke enorm van genoten.
Edargpu :thumleft:
Aan alles komt er een eind,maar aan elk eind komt niet alles

"" R1200GS Adventure ""
Dominique

Bericht door Dominique »

Was een mooie rit, maar wat betreft rijplezier kon ik me beter uitleven in de echte
Ardennen rit, waar blijven die foto's van de waterplas of heb ik voor niets men GSA
vuil gemaakt.
Organizatie en kader waren tip top, echt mooie streek, alleen jammer dat er zoveel
nederlanders rondlopen fietsen duiken en strenge snelheidscontroles belemmeren de
fun van het rijden.
:twisted: :twisted: :twisted:
Yamaha Bulldog - FZ1S Fazer - R1200GSA mu- R1200gsa Triple Black
K1600GT
luc boxer

Bericht door luc boxer »

Chris & Danny, het was weer dik in orde. :thumleft:
Den Baron was thuis vandaag.
Afbeelding
Zoals gewoonlijk kwam er weer veel volk op af als den Baron zijn poort open doet.
Afbeelding
Terras zat weer goed vol.
Afbeelding
Inschrijvingen aan den lopende band.
Afbeelding
Van al die drukte was den drugsdealer op de parking weer bezig. :shock:
Afbeelding
Mooie dijkwegen.
Afbeelding
Hier was het stil.
Afbeelding
Er zat zelfs een stukje prut in de rit. :mrgreen: (super nog van dat) :thumright: :cheers:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Onderweg voldoende plaats om te picknicken, hier de jongste bende uit de groep. :-P :wink:
Afbeelding
Aan het strand stond zelfs de heilige Maria om ons te verwelkomen. :shock:
Afbeelding
Afbeelding
Iets minder heilige. :silent:
Afbeelding
Schol. (thx Fox voor pics)
Afbeelding
En weer verder.
Afbeelding
Laatste stuk afgeweken van de route, maar kon het niet laten. :oops:
Afbeelding
Thx Chris & Danny
Laatst gewijzigd door luc boxer op 04 nov 2018, 21:15, 1 keer totaal gewijzigd.
KLT-SE

Bericht door KLT-SE »

Ha motormuizen,
ik zit hier naar de foto's van o.a. scampi en pvde te kijken, ik had de rit graag meegereden, maar verkoos toch onze vakan :grin: tie op het water.
zodoende was ik maar 1 of 2 mijl van de middagstop verwijderd, als jullie op het terras van jeanzz recht vooruit hadden gekeken had je onze boot tussen al die andere bootjes met witte zeiltjes misschien kunnen ontdekken. Het was hier op de grevelingen in elk geval prachtig weer vandaag.
De volgende Rusor & Chris rit zal ik er hopelijk wel bij zijn.
Groeten KLT-Rene
2007 - 2012 K1100 LT/se #0012 5-'94 >123.123 km | 2012 - heden R1200 GS | lid BMW MC VL
Afbeelding
karin D

Bericht door karin D »

Was fantastisch dagje , goed roadbook , fijne baantjes , prachtig weer , tof gezelschap , lekker eten en ook nog de dorst kunnen laven !
Wat heeft ne mens nog meer nodig ?
Héél erg bedankt Danny en Kris , zal er volgende keer zeker weer bij zijn !
RUSOR

Bericht door RUSOR »

Hoi,
Bedankt aan allen die deze rit hebben meegereden...
De opmerkingen over deze rit nemen we ter harte en zullen in de mate van mogelijke rekening houden bij de volgende rit.
Echter zij die vinden dat er te veel rechte banen bij waren wil ik enkel vragen om eens te kijken naar de kaarten van de streek. Je moet nu eenmaal het water over op één of andere manier. Het is inderdaad geen ardennen rit maar de meesten blijven toch komen voor de sfeer en uitzichten.
Mijn dank gaat vooral uit naar Petra die er absoluut wou bijzijn. Dat was hartverwarmend voor ons. Uiteraard alle andere zijn we ook dankbaar voor de aanwezigheid. Vooral mensen die van zeer ver moesten afkomen. Neem nu Henkie... onze gekke Nederlander die er toch een serieuse afstand moest overbruggen naar de start. Jongens en meisjes over heel Vlaanderen bedankt voor komen.... OOOO sorry Jefke, onze clubhond niet te vergeten natuurlijk

Hopelijk tot op een volgende rit

GRTS Danny en Chris
UpJohn

Bericht door UpJohn »

Alles picobello .. mooie dag gehad ! Inclusief de lekkere mossels en het gezelschap.
Thx Danny en vrienden.

De Russor's rit is nog een lang leven geschoren .. mijn gedacht .. :-)

Afbeelding
RUSOR

Bericht door RUSOR »

Hoi,
Luc Boxer bedankt voor de dag in beeld te brengen. Leuke foto's. Bedankt voor de route af en toe wat af te snijden zodat je op verschillende plaatsen de mensen heb kunnen spotten. Mensen bekijk de foto's eens er zitten er goede bij om in te kaderen....

Maar Luc kennen we deze pervert zonder broek????
Afbeelding

@Pvde ook bedankt voor de leuke foto's van Jefke en de rest....

GRTS Danny
chocoladepitje
Contacteer:

Bericht door chocoladepitje »

Wij hebben genoten van het gezelschap en tof dat we de hele bende nog eens gezien hebben.
De rit zal zéker dik in orde geweest zijn. Chris & Danny verzorgen dit steeds tot in de puntjes. Wij kijken ernaar uit om ze eens in augustus te rijden.

Groetjes,
Patje, Nadje en Co
The mind is like a parachute, it only functions when its open.

Lid BMW Motorclub Vlaanderen
Onze foto's
Onze films
tweecilinderke

Bericht door tweecilinderke »

Inderdaad een prachtige rit zeker voor herhaling vatbaar!
nog eens bedankt aan de toffe companie. :razz:
R1150-GS-'00++R80-ST-'86++R100GS-PD'91++r65LS-'82++ Hercules 125 '76++vespa gs160++Panda r1100rt++

sommige ingenieurs weten alles maar kunnen meestal niets :)
http://www.grasco.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://picasaweb.google.com/tweecilinderke" onclick="window.open(this.href);return false;

clublid
luc boxer

Bericht door luc boxer »

.
Laatst gewijzigd door luc boxer op 04 nov 2018, 21:15, 1 keer totaal gewijzigd.
WalterB

Bericht door WalterB »

Chris en Danny,

Proficiat voor deze prachtige rit en (voor ons toch) niet ver van huis.Zeer goed georganiseerd t.e.m. de lekkere mosselen natuur om deze dag af te sluiten.Zeker voor herhaling vatbaar,je mag dat zeker nog eens organiseren.
Voor mij had de toer zelfs iets langer mogen duren b.v.over de "nieuwe"afsluitdijk" neeltje jans b.v.he!
Ook Frank ,Nancy en Carl bedankt voor het gezelschap en Frank ,proficiat dat je u heel de dag aan de snelheid hebt kunnen houden, dat moet een serieuze inspanning geweest zijn :wink:
tazdevil

Bericht door tazdevil »

Hey Chris en Danny,

Bedankt voor de prachtige rit. :thumright: Het was mijn eerste clubrit en die is heel goe meegevallen.Prachtig weer, mooie natuur,schoon wegskes,wa moet
ne mens nog meer hebben. :cheers:
In het begin van de rit wel wat verkeerd gebold,danzij da stuk zumo 660 :twisted: Maar na wa prullen aan dat ding toch nog
de juiste route gevonden. :roll:
Tazke geen probleem zunne,kzen al content dat ge droog zijt toeggekomen. :lol:

En bedankt aan de meneer met de RT voor de weg te tonen naar het kasteel s'morgens,want ofroad met een RT was misschien toch niet zo een goed idee. :wink:

Het was de eerste rit voor mij en zeker niet de laatste.

Groetz Gerry
Beter 1 GS in de hand dan geen hand!

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
RUSOR

Bericht door RUSOR »

tazdevil schreef:Hey Chris en Danny,

Bedankt voor de prachtige rit. :thumright: Het was mijn eerste clubrit en die is heel goe meegevallen.Prachtig weer, mooie natuur,schoon wegskes,wa moet
In het begin van de rit wel wat verkeerd gebold,danzij da stuk zumo 660 :twisted: Maar na wa prullen aan dat ding toch nog
Tazke geen probleem zunne,kzen al content dat ge droog zijt toeggekomen. :lol:

En bedankt aan de meneer met de RT voor de weg te tonen naar het kasteel s'morgens,want ofroad met een RT was misschien toch niet zo een goed idee. :wink:

Groetz Gerry
Hoi,
Fijn dat je het leuk vond.... maar 's morgens al offroad naar het kasteel???? Die weg moet je aan Luc Boxer eens geven. Die vind dat leuk. Dat zie je al aan zijn foto's. Ene plas op parcour en honderd foto's.... :grin: :grin: :grin:
GRTS Danny
Bob

Bericht door Bob »

Chris en Danny (en allen die jullie geholpen hebben),

't Was een zeer goeie rit ! Ikzelf was net verbaasd dat jullie er in geslaagd waren om net aan de Nederlandse waterkant nog zoveel draai- en keerweggetjes te vinden. Zo zie je maar : de ene denkt er zo over, de andere weer helemaal anders. Wie kickt op haarspeldbochten weet dat hij in een andere streek zal moeten gaan zoeken. Om bergen te gaan beklimmen rij je toch ook niet naar de kempen hé ?

Kortom : ik bewaar de GPS-file zeker en vast zodat ik deze leuke, rustige rit nog eens kan overdoen wanneer ik nog eens een dagje niks te doen heb. Klagers hebben geen nood en wie meent het beter te kunnen ...

Bedankt voor al het werk, ik stel het alvast erg op prijs.
Bob
Vroeger: XR125 - CB400N - CX500C - XV750C Virago - R1100RT - R1150R - K1200RS - R1150RT - R1200RT - KTM 990 SMT - K1200R Sport - R1150GSA - S1000XR - R1250GS - R1250RS - Nu: R1300GSA
tazdevil

Bericht door tazdevil »

RUSOR schreef:
tazdevil schreef:Hey Chris en Danny,

In het begin van de rit wel wat verkeerd gebold,danzij da stuk zumo 660. Maar na wa prullen aan dat ding toch nog
Tazke geen probleem zunne,kzen al content dat ge droog zijt toeggekomen.

Groetz Gerry
Hoi,
Fijn dat je het leuk vond.... maar 's morgens al offroad naar het kasteel???? Die weg moet je aan Luc Boxer eens geven. Die vind dat leuk. Dat zie je al aan zijn foto's. Ene plas op parcour en honderd foto's.... :grin:
GRTS Danny

Hey Danny,

Wij hadden afrit 12 genomen i.p.v. 13 op de A12.Dan kom je uit op de steenovenstraat en daar kwam ik die man met de RT tegen en die wist mij te zeggen
dat de konijnendreef was afgesloten .Dus ben ik hem gevolgd en dan de kraaienberg genomen maar die loopt dood.Tis te zeggen vanaf daar is het
redelijke offroad.En die man reed met volle moed het onverharde baantje op :thumright: ,dus ik dacht hij rijd met een RT dus ik mag zeker geen problemen hebben
met mijne GS. :roll:
Maar na 50 meter zag hij toch in dat het een beetje te zwaar werd voor een RT.Dus heb ik hem zijne RT helpen draaien op dat smal wegske en heeft
hij mij geholpen met de GS. :oops:
Dus rechtsomkeer gemaakt terug de A12 op en afrit 13 genomen.En zo zijn we er dan ook geraakt hetzij met ietske vertraging. :lol:

Misschien kunde voor volgend jaar voor iedereen die met een GS rijd langs daar laten komen. :lol:

Groets Gerry
Beter 1 GS in de hand dan geen hand!

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Plaats reactie