En ben toch niet droog gebleven deze rit
@Tazdevil & kameraad: merci voor 't gezelschap en dat ge me op sleeptouw hebt genomen
Moderator: GVN

Door een paar plassen doorcosterke schreef:Oeieoei Christine, toch ni in het water gereden?![]()
![]()
![]()

Hoi,tazdevil schreef:Hey Chris en Danny,
Bedankt voor de prachtige rit.Het was mijn eerste clubrit en die is heel goe meegevallen.Prachtig weer, mooie natuur,schoon wegskes,wa moet
ne mens nog meer hebben.![]()
In het begin van de rit wel wat verkeerd gebold,danzij da stuk zumo 660Maar na wa prullen aan dat ding toch nog
de juiste route gevonden.![]()
Tazke geen probleem zunne,kzen al content dat ge droog zijt toeggekomen.![]()
En bedankt aan de meneer met de RT voor de weg te tonen naar het kasteel s'morgens,want ofroad met een RT was misschien toch niet zo een goed idee.![]()
Het was de eerste rit voor mij en zeker niet de laatste.
Groetz Gerry
RUSOR schreef:Hoi,tazdevil schreef:Hey Chris en Danny,
Bedankt voor de prachtige rit.Het was mijn eerste clubrit en die is heel goe meegevallen.Prachtig weer, mooie natuur,schoon wegskes,wa moet
ne mens nog meer hebben.![]()
In het begin van de rit wel wat verkeerd gebold,danzij da stuk zumo 660. Maar na wa prullen aan dat ding toch nog
de juiste route gevonden.![]()
Tazke geen probleem zunne,kzen al content dat ge droog zijt toeggekomen.
En bedankt aan de meneer met de RT voor de weg te tonen naar het kasteel s'morgens,want ofroad met een RT was misschien toch niet zo een goed idee.![]()
Het was de eerste rit voor mij en zeker niet de laatste.
Groetz Gerry
Fijn dat je het leuk vond.... maar 's morgens al offroad naar het kasteel???? Die weg moet je aan Luc Boxer eens geven. Die vind dat leuk. Dat zie je al aan zijn foto's. Ene plas op parcour en honderd foto's....![]()
GRTS Danny