Harald schreef:Tuurlijk, om de 100 jaarFrans schreef:..........
leve de sixties en hopelijk voor de nakomelingen komen ze ooit terug
Kijk Harald das gesproken se
Toch enen die geschiedenis kent
Moderator: GVN
Harald schreef:Tuurlijk, om de 100 jaarFrans schreef:..........
Gij zijt wss nen echt schone mens...Frans schreef:Kijk mannen jullie hebben allemaal jullie gelijk
Ik vlam al 43 jaar maar de laatste 3 jaar waren wel de kostelijkste![]()
Hopelijk kan ik fysiek nog een paar jaar mee vlammen en dan is de kous eraf
ik wens de betuttelaars nog veel boetes en een chagrijnige kanker
Smullie schreef:Gij zijt wss nen echt schone mens...Frans schreef:Kijk mannen jullie hebben allemaal jullie gelijk
Ik vlam al 43 jaar maar de laatste 3 jaar waren wel de kostelijkste![]()
Hopelijk kan ik fysiek nog een paar jaar mee vlammen en dan is de kous eraf
ik wens de betuttelaars nog veel boetes en een chagrijnige kanker
leve de sixties en hopelijk voor de nakomelingen komen ze ooit terugZoiets wens je niemand toe als je dat van dichtbij gezien hebt...
Awel, ondanks dat wens ik jou (en iedereen hier, betuttelaar of niet) een goede gezondheid...
Het is niet omdat ik (fictief voorbeeld) op een foto op een jacht sta , dat dat ook mijn jacht is hé. Dus laat die belastingen maar lezen op facebook , dan doen ze geen ander onnozelheden.Flat Twin Power schreef: Op CC rijden is inderdaad veel KNIP zuiniger en beter voor het mileu KNIP Op cruise control is zeker niet de zuinigste manier van rijden.
Ik denk niet dat we de Belgische verkeersmentaliteit kunnen vergelijken met de Duitse. Ik rij regelmatig door Duitsland en daar is men veel en veel gedisciplineerder als hier. Als daar een bord 100 staat rijdt zowat iedereen 100. KNIP Daar staan dan ook niet de meest overdreven snelheidsbeperkingen als ze tegenwoordig nog maar iets zien dat op een bocht lijkt zetten ze er al een bord 70 (of 50) naast. vb werken aan vilvoorde op E19 bxl-antwerpen : bochtje in de snelweg :70km/h , 90 of 100 had ook wel meer dan goed geweest zeker! Met het gevolg dat niemand daar ook maar 70 doet , behalve die eene koppige opa en dan is het pas echt gevaarlijk.
En die zever over de privacy komt me stilaan de strot uit. Het merendeel van onze domme medemens staat met naam, toenaam, foto's en weet ik wat allemaal op facebook, netlog, twitter en consoorten KNIP Zelfs de belastingen lezen mee op deze sites. KNIP
Heb die dingen daar ook al zien staan, toen ik er een keer stapvoets voorbij reed, kon ik duidelijk lezen dat er "Ministerie van de Vlaamse Gemeenschap" op staat. Ik denk dat die dingen gewoon dienen om verkeerstellingen te houden.Koen... schreef:Aan de Kennedy tunnel staat ook soms een klein geel camerading, dat volgens mij ook voor nummerplaatherkenning dient...
J schreef:na de zevende keer krijg ik er ook het schijt van. Ik rij altijd te snel, zoals de meesten hier. Hoe belachelijk dat je geflitst wordt voor 2,3, 7 en 9km/u te snel ( na correctie). alsof je een gevaar bent al je 53 rijdt ipv 50. Dikke kloten zijn het allemaal.
deze week lekker naar huis van Zolder tegen 170 nem , nem, nem![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heiliger dan de paus doen![]()
![]()
![]()
J
J schreef:Dikke kloten zijn het allemaal.

Je zegt er gelukkig wel bij "na correctie", dwz dat je weet dat je te snel aan het rijden bent, wat je ook niet ontkend... dus moet je niet zagen dat je al meerdere malen "gepakt" bent.J schreef:na de zevende keer krijg ik er ook het schijt van. Ik rij altijd te snel, zoals de meesten hier. Hoe belachelijk dat je geflitst wordt voor 2,3, 7 en 9km/u te snel ( na correctie). alsof je een gevaar bent al je 53 rijdt ipv 50. Dikke kloten zijn het allemaal.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
J

Tja, en als dat in het volgens sommigen minder strenge Duitsland zou gebeurenJ schreef:na de zevende keer krijg ik er ook het schijt van. Ik rij altijd te snel, zoals de meesten hier. Hoe belachelijk dat je geflitst wordt voor 2,3, 7 en 9km/u te snel ( na correctie). alsof je een gevaar bent al je 53 rijdt ipv 50. Dikke kloten zijn het allemaal.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
J
en bij 10km/u te snel na correctie?J schreef:na de zevende keer krijg ik er ook het schijt van. Ik rij altijd te snel, zoals de meesten hier. Hoe belachelijk dat je geflitst wordt voor 2,3, 7 en 9km/u te snel ( na correctie). alsof je een gevaar bent al je 53 rijdt ipv 50. Dikke kloten zijn het allemaal.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
J
ik zou nog eens achter uw willen rijden, durf wedden dat je drie overtredingen PER 1.5Km maakt (ook al is het te snel rijden er niet bij)Gaby schreef: En wat het altijd te snel rijden van de meesten hier betreft: spreek voor uzelf aub!
Gaby

Als ze het mij op een bepaald moment echt ZO onmogelijk gaan maken door camera's en trajectcontrole en welke andere ongein nog om nog één voetje 'scheef' te zetten ... dan verkoop ik hem direct 

jakke schreef:Slecht geslapen J ??
Ge moet aan uw eigen gedrag niet inschatten hoe anderen zich gedragen, da's een essentiële denkfout.J schreef:ik zou nog eens achter uw willen rijden, durf wedden dat je drie overtredingen PER 1.5Km maakt (ook al is het te snel rijden er niet bij)Gaby schreef: En wat het altijd te snel rijden van de meesten hier betreft: spreek voor uzelf aub!
Gaby
J
Daar zal ik over nadenken want in mijn geval maakt dat tenminste nog verschil tov mijn huidige motorWimLT schreef:Als je nooit te snel rijdt met uw motor ... koop u dan liever nen driewieler, hé zeg![]()
Pas op met wat je wenst, het zou wel eens kunnen uitkomen!WimLT schreef: Waar is anders in godsnaam de fun van het motorrijdenAls ze het mij op een bepaald moment echt ZO onmogelijk gaan maken door camera's en trajectcontrole en welke andere ongein nog om nog één voetje 'scheef' te zetten ... dan verkoop ik hem direct
er bestaan ook nog andere mogelijkhedenNascar schreef:J,
Ik rijd zelf ook door stad ...
En inderdaad alle 100 m zie je wel een of andere zware overtreding gebeuren.
Soms staan de mannetjes in het blauw erbij en kijken er gewoon naar zonder er iets aan te doen![]()
Het zijn vaak die kleine dingen die enorm storend zijn die ook tot zeer gevaarlijke situaties leiden ...
Oversteken waar niet kan/mag, links afdraaien zonder richting aangeven op autostrade aan 90 op de 2de band blijven tuffen, rood licht negeren, bellen aan het stuur en dan vergeten van verkeer in het oog te houden, uit parkeerplaatsen wegrijden zonder kijken, enz.
Vaak stel ik mij daarbij de vraag, net zoals jij, wat is gevaarlijker 160 rijden op autostrade of bovengenoemde truken uithalen![]()
Maar de gemakzucht van controle zal wel een rol spelen. Ook heb ik begrip voor de blauwbloezen. Het is gewoon niet meer haalbaar op deze moment. Als je 30 min in Brussel loopt heb je voor 1 week administratief werk om de papierwinkel in orde te brengen die heel waarschijnlijk nog niet verder zal opgevolgd worden.
Welk nut heeft het dan nog om aan deze administratieve rompslomp te beginnen![]()
Dus de keuze is aan de bestuurder : er zich aan ergeren of niet, betalen of niet ...
Nog niet te veel in duitsland geweest precies....Ik kom er veel, met auto en motor. Plaatsen waar ik me deftig aan de regels houdt is op autostrade bij de 100kmh beperking, en in de bebouwde kom, voor de rest gaaaazzzzzzGaby schreef: Tja, en als dat in het volgens sommigen minder strenge Duitsland zou gebeuren
dan was "gepakt" misschien al lang "afgepakt" geworden (het rijbewijs)![]()
En wat het altijd te snel rijden van de meesten hier betreft: spreek voor uzelf aub!
Gaby