Zal ook zeker meerijden.
Hoe laat vertrekken de mannen van Hasselt aan de SCHELL
Moderator: GVN
8h30 zal wel vroeg genoeg zijn zeker !!! en de Polle mag ook mee.Dominique schreef:Hallo,
Zal ook zeker meerijden.
Hoe laat vertrekken de mannen van Hasselt aan de SCHELL
![]()

WimLT schreef:Dan hoop ik voor u dat ze goei koffekoeken verkopen op de middenberm van den E25
Ik zal eens waaien van in de kantine

Daar heb ik dan lélijk naast gekeken, 'k kan me niet herinneren dat ik verkeersborden in die zin tegengekomen ben.Frank K schreef: Een baan die al jaren verboden is voor motorrijders... dit kan echt niet!!!
Ok, misschien heb je gelijk, maar is weeral eens iets wat we hebben bij geleerd, misschien omdat 95% van de motorijders op gps rijdt hebben we er niet genoeg aandacht aan geschonken, dus volgende keer om de 50 km op roadbook naar nul.Frank K schreef:Zo ben ook weer thuis. Mooie rit voor gps-rijders maar niet voor roadboekrijders. Even uitleggen... Dat er allerlei manifestaties gepland zijn, daar kan de organisator weinig of niks aan doen, dus daar heb ik niks op te zeggen. Maar een roadboek van 270 km waarbij de teller maar éénmaal op 0 moet gezet worden is al lang niet meer van deze tijd. Een goede norm is max. 50km.
Verder bedankt voor de gps-rijders die me telkens weer op het goede spoor moesten zetten. Verder WimLt en Ingrid die, ik gelukkig onderweg tegenkwam, en mij de rest van de dag op sleeptouw hebben genomen.
Op het laatste van de rit zat er volgens mij (en de gps van WimLt) een flater van jewelste in. Een baan die al jaren verboden is voor motorrijders... dit kan echt niet!!!
En sorry, maar op de meeste banen moest het asfalt nog vernieuwd worden om de titel van de rit waardig te zijn.
Het was die baan waar we het laatste stukje langs de Ourthe moesten. Die was nu wel opgebroken en we MOESTEN er dus wel de route verlaten en langs de andere kant van de Ourthe de weg verderzetten om terug aansluiting te krijgen. IK heb het bord eerlijk gezegd ook niet gezien omdat ik volop bezig was met die omleiding en ons terug op de juiste route te brengen, maar mijn vrouwke die achterop zat, reageerde direct hetzelfde toen Frank langszij kwam en zijn verwondering hierover uitsprak. Nu goed dit terzijde. 'k Trek mij van zo'n borden sowieso al weinig aansabke schreef: Maar die baan waar geen motorijders zouden mogen passeren, komt echt niet voor in het originele gps bestand. Stel me er dus grote vragen bij????
Heb je er al aan gedacht dat jullie misschien ergens daar verkeerd gezeten hebben??