Kürventour II in Naturpark Eifel 11 oktober

Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond

Moderator: GVN

Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Plaats reactie
tweecilinderke
Berichten: 2545
Lid geworden op: 11 mar 2007, 10:59
Locatie: gentbrugge

Re: Kürventour II in Naturpark Eifel 11 oktober

Bericht door tweecilinderke »

Afbeelding
Chirurg p@scal en zijn zwitsers wapen is het oorsmeer van Eric aan het opereren, even een oordopje verwijderen :mrgreen:
R1150-GS-'00++R80-ST-'86++R100GS-PD'91++r65LS-'82++ Hercules 125 '76++vespa gs160++Panda r1100rt++

sommige ingenieurs weten alles maar kunnen meestal niets :)
http://www.grasco.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://picasaweb.google.com/tweecilinderke" onclick="window.open(this.href);return false;

clublid
edargpu
Berichten: 1401
Lid geworden op: 02 mei 2006, 09:25
Woonplaats: Deinze
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: Kürventour II in Naturpark Eifel 11 oktober

Bericht door edargpu »

Kristof,

wat lees ik hier allemaal.Een ongelukje schuilt in een klein hoekje hé.Euhm...........Maxim zat toch niet achterop bij U? Dat collega's en vrienden de rit afbreken en zich verder ontfermen over u en Annick en (Maxim) vind ik maar de normaalste zaak van de wereld,duidt op heel wat sympathie van de BMW rijders.

Ik geef je nog wel een belleke.
Take Care Now
Edargpu :wink:
Aan alles komt er een eind,maar aan elk eind komt niet alles

"" R1200GS Adventure ""
Dré GS
Berichten: 180
Lid geworden op: 07 apr 2007, 15:35
Woonplaats: Nazareth
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: Kürventour II in Naturpark Eifel 11 oktober

Bericht door Dré GS »

@ Christoph : Spoedig herstel gewenst valt al bij al nog mee, gelukkig reed je solo het was anders mss erger geweest met Annick of de zoon achterop. Je moet er zeker niet te veel aan denken en zo vlug als mogelijk na uw herstel terug gaan bollen. je kent het spreekwoord er zijn twee soorten moto rijders deze die al eens gevallen zijn en deze die nog moeten vallen Weet dat je nu van groep verandert ben je hoort nu bij de eerste groep 8-) dat is ook al iets.
Doet mij plezier dat je van de bende veel hulp kreeg om u te repatrieeren (moeilijk woord) maar ik had ook niets anders verwacht en jij zou voor de anderen hetzelfde doen daar ben ik zeker van.
Tot in den draai,enne..... je " houdt" hem best recht.
Dré GS
Lid BMW MC Vlaanderen
K1200GT-R1200GS
tweecilinderke
Berichten: 2545
Lid geworden op: 11 mar 2007, 10:59
Locatie: gentbrugge

Re: Kürventour II in Naturpark Eifel 11 oktober

Bericht door tweecilinderke »

Euhm...........Maxim zat toch niet achterop bij U
Nee gelukkig niet ,of misschien jammer ?
Want dan was dit waarschijnlijk niet gebeurt daar ik bijna nooit op de kop rij met maxim achterop .
Maar ja onkruid vergaat niet he!
R1150-GS-'00++R80-ST-'86++R100GS-PD'91++r65LS-'82++ Hercules 125 '76++vespa gs160++Panda r1100rt++

sommige ingenieurs weten alles maar kunnen meestal niets :)
http://www.grasco.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://picasaweb.google.com/tweecilinderke" onclick="window.open(this.href);return false;

clublid
Dré GS
Berichten: 180
Lid geworden op: 07 apr 2007, 15:35
Woonplaats: Nazareth
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: Kürventour II in Naturpark Eifel 11 oktober

Bericht door Dré GS »

tweecilinderke schreef:Afbeelding
Chirurg p@scal en zijn zwitsers wapen is het oorsmeer van Eric aan het opereren, even een oordopje verwijderen :mrgreen:
@ Eric : Weet wel dat je hier gevaarlijk spel hebt gespeeld door chirurg P@sc@l te vragen, hij heeft dat voor mij ook eens moeten doen en ik draag er de gevolgen van hoor ik loop nu wel rond met een oorapparaatje . Dus een goede raad ga zo spoedig als mogelijk naar de oorarts voor een grondig onderzoek, mogelijk blijft het enkel bij een infectie want zijn gebruikt materiaal heeft al 2 oorlogen meegemaakt en is niet al te zuiver het heeft al in menig oor gezeten en wie weet waar nog. :-P
Sorry hoor Pascal maar de waarheid moet gezegd worden. :roll:
Laatst gewijzigd door Dré GS op 12 okt 2009, 12:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Tot in den draai,enne..... je " houdt" hem best recht.
Dré GS
Lid BMW MC Vlaanderen
K1200GT-R1200GS
pat
Berichten: 235
Lid geworden op: 20 mei 2005, 17:53
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Re: Kürventour II in Naturpark Eifel 11 oktober

Bericht door pat »

En zoals ons Nadje al beloofde de fotokens

->->Kürventour 2009<-<-

Grts patje
BMW Motor Club Vlaanderen lid
R1100RT-R1200RT
Onze foto's
Onze films
WimLT
Berichten: 6760
Lid geworden op: 14 jun 2006, 18:29
Locatie: Sint Job in't Goor
Contacteer:

Re: Kürventour II in Naturpark Eifel 11 oktober

Bericht door WimLT »

Ondanks het redelijk slechte weer, hebben wij toch een heel fijn weekend gehad. Dat kwam dan voornamelijk door het goede gezelschap op de ritten en 's avonds in het hotel Beau Sité, tevens vertrekplaats van de rit zondag.

Zaterdagmiddag al richting Eifel gereden, maar ook dan al waren de weergoden tégen ons. Toch kon het de pret niet derven. Met Danny, Patje en Nadje en mijn vrouwke onderweg is het ALTIJD leuk. Achter Luik van de snelweg en een stuk binnendoor. Op 12 km van onze overnachtingsplaats ook nog even binnen gewipt bij hotel Ferme Libert in Bervercé aan Malmedy. Gekeurd en goed bevonden als we nog eens een hotel van doen hebben in de streek. Mooi gelegen op een "bergtop" met prachtige uitzichten. Daarna met open armen ontvangen door Mozarken in hotel Beau Sité. Lekker gegeten, ongelooflijke leute gehad met het hele gezelschap en op tijd in ons bed (ah ja ..... de bar sloot :mrgreen: ).

Links: Danny, Patje, Ingrid, Lut en Sabke; Rechts Mozes, ikke (foto aan't pakken), Nadje, Guido en Kurt:

Afbeelding

Mozarken was in z'n sas. Iedereen trouwens.

Afbeelding

Al hadden sommigen wat last om bij te benen met die halve liters Stella:

Afbeelding

Zondagmorgen na een lekker ontbijtje aan de rit begonnen. Weer met de "ploeg" van zaterdag. WAT EEN FANTASTISCHE RIT ! ! ! De naam Kürventour zeker waardig, want alle soorten bochten kwamen veelvuldig aan bod. Natuurlijk kàn het weer dan wel eens een spelbreker zijn, maar voor mij kon het plezier gewoon niet stuk. De baantjes liggen er zo goed bij dat het gewoon leuk blijft ondanks het teveel aan neerslag. Op 40 km van het einde, vlak aan de Belgische grens, was het genoeg geweest voor mijn gezelschap en wilden zij er de brui aan geven. Jammer dat er zo een vervroegd einde aan de pret kwam, maar ik heb mijn staartroer dan ook maar huiswaarts gekeerd. Hopelijk vind ik de tijd en misschien enkele vrijwilligers om dit nog eens een keertje over te doen in mooiere, lees zonnigere, omstandigheden :-? Toch zeer bedankt Mozarken en Philippe voor dit mooie stukje arbeid :wink:

Afbeelding

Mijn journalistje zat nog eens achterop en daardoor zijn er weer veel piccies. Die vind je weer HIER zoals gewoonlijk.


@ Kristof: aan de middagstop kwam het nieuws van je ongelukje al binnen, maar er was nogal wat verwarring over WIE nu juist de getroffen persoon was. Jouw naam kwam even op, maar werd dan weer vervangen. Nu lees ik dat je toch de pechvogel was ! Ik wens je een heel vlug herstel en weinig kosten aan je bike. Het waren uitdagende rijomstandigheden gisteren (nat en bladval) en het had ieder van ons kunnen overkomen.
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
RUSOR
Berichten: 2326
Lid geworden op: 18 jan 2005, 14:56

Re: Kürventour II in Naturpark Eifel 11 oktober

Bericht door RUSOR »

Hoi,
Wat moet ik hier nog vertellen... het was inderdaad één van de beste ritten dit jaar.... echter door het weer en de activiteiten de avond ervoor was mijn pijp volledig uit 's avonds.... op de terugweg naar huis nog een niet geplande stop moeten maken omdat ik slaap aan vallen was op de motor. MAAR een dikke merci aan den Mozes en de Fille voor deze toffe en bochtenrijke dag... Ook een dikke merci aan de Mozes dat mijn halve litters sneller zakten dan ikzelf kon drinken :grin: :grin: :grin: Scheelde heel wat in frisheid tussen mij en Mozes :roll: :roll: :drunken: Ook nog een keertje bedankt aan al diegene die er zaterdag al waren voor de ambiance... en de nodige moppen en de wetenschappelijke uitleg over rimpelkreem :idea:
Verder bedankt dat ik weer mee op de kamer mocht bij mij pleegouders van de club. Maw het was weer zeer geslaagd.

@Kristof
Spijtig voorval maar dat gebeurd de beste.... Hopelijk weer snel gezond en vlug op de baan maar dat komt ongetwijfeld wel goed denk ik...
.... als ge maar goed blijft eten :wink:
Afbeelding


GRTS Danny
GSrijder
Berichten: 2330
Lid geworden op: 28 mei 2007, 10:42
Woonplaats: 9200
Locatie: Dendermonde
Contacteer:

Re: Kürventour II in Naturpark Eifel 11 oktober

Bericht door GSrijder »

@ WimLT: ik wil de rit wel eens doen als de weersomstandigheden goed zijn, mss in het vroege voorjaar bij het ontwaken der natuur.

@ Kristof: spoedig herstel en niet teveel pijn gewenst. Zal ik vrijdag mijn privé verpleegsterke eens moeten meebrengen zeker :grin: Maarre moet u toch efkes corrigeren ivm het niet op kop rijden als Maxim erbij is :-) Vorige week even niet aan gedacht dan :-) tot ge de verkeerde straat insloeg en ik de meute ben beginnen meetrekken ( tot ik me ook eens vergiste en Carlo de kop overnam )
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
Wally
Berichten: 636
Lid geworden op: 07 okt 2004, 06:40
Locatie: Gent

Re: Kürventour II in Naturpark Eifel 11 oktober

Bericht door Wally »

Al bij al een bewogen dagje gehad, gisteren.
Vol goede moed vertrokken voor een rit waar we reeds lang naar uitkeken, de sfeer zat er meteen goed in en het beloofde schitterende dag te worden.
Tot, ongeveer 40km na de start Kristof plots in een bocht vrij aardige capriolen begon te maken en voor onze ogen onderuit ging :shock: !
Onmiddellijk ter hulp gesneld bleek het op het eerste zicht nog mee te vallen, maar dat bleek later dik tegen te vallen.
Het wegdek lag op die plaats dus effectief glad, als een of ander vettig goedje erover uitgesmeerd was, hoewel de politie naderhand geen olie of benzine kon vaststellen.
Nadat iedereen in veiligheid gebracht was op een parking even verderop, ben ik nog een 3-tal km moeten verder rijden om GSM-ontvangst te hebben. Vandaaruit dan alles geregeld om zowel Kristof als de motor te repatriëren.
Naderhand zijn we met de overgebleven kameraden nog iets gaan eten, om dan binnendoor naar Malmedy te rijden. Daar waren we net op tijd op het terras om de plensbui te ontwijken.
Tijdens de terugrit ook nog even een extra stop moeten maken om de vermoeidheid even weg te jagen, om dan nog eens bij Kristof langs te gaan.
Materiële schade is niet te overdreven groot, lichamelijk komt ie het ook wel te boven, en mentaal... is alle hoop al jarenlang opgegeven :mrgreen:

Eén ding staat vast: We rijden deze rit nog eens opnieuw! Hopelijk zonder kleerscheuren...

Wally :pig:
Leven is het meervoud van lef!
Frank K
Berichten: 1692
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:53

Re: Kürventour II in Naturpark Eifel 11 oktober

Bericht door Frank K »

RUSOR schreef:.... echter door het weer en de activiteiten de avond ervoor was mijn pijp volledig uit 's avonds.... op de terugweg naar huis nog een niet geplande stop moeten maken omdat ik slaap aan vallen was op de motor.
Dat heb ik gemerkt toen ik een verplichtje stopje moest maken om te tanken (range 1km, getankt 34liter), je was niet om aan te zien man...
WimLt schreef:Hopelijk vind ik de tijd en misschien enkele vrijwilligers om dit nog eens een keertje over te doen in mooiere, lees zonnigere,
Schrijf mij maar in en als je er een overnachting bij doet, gaat Nancy ook mee!!

@Kristof, spoedig herstel he maat!!
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
RUSOR
Berichten: 2326
Lid geworden op: 18 jan 2005, 14:56

Re: Kürventour II in Naturpark Eifel 11 oktober

Bericht door RUSOR »

Frank K schreef:
Dat heb ik gemerkt toen ik een verplichtje stopje moest maken om te tanken (range 1km, getankt 34liter), je was niet om aan te zien man...
Jep daar kan ik mij iets bij voorstellen... thuis reageerde ze hetzelfde en na een warme douche en een hete kop soep in mijn bed gekropen en als een os in slaap gevallen.

Maar ben ook wel kandidaat om nog eens terug opnieuw deze rit over te doen in de zomer als het eens past.... met overnachting :grin:

GRTS Danny
WimLT
Berichten: 6760
Lid geworden op: 14 jun 2006, 18:29
Locatie: Sint Job in't Goor
Contacteer:

Re: Kürventour II in Naturpark Eifel 11 oktober

Bericht door WimLT »

Frank K schreef:als je er een overnachting bij doet, gaat Nancy ook mee!!!
En jij komt dan weer zondagmorgen pas naar ginder ? :mrgreen:

Er zullen nogal wat kandidaten zijn begin ik te denken. ALS er nog eens overnacht wordt, zou ik opteren voor hotel Ferme Libert. Een beetje goedkoper maar meer waarde voor het geld. We zien wel wanneer het zover is :wink:
Frank K schreef:je was niet om aan te zien man...
Wanneer wel :mrgreen: :lol: :lol:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
Jantje GS
Berichten: 102
Lid geworden op: 15 okt 2004, 20:24
Locatie: Bij Mufke in de Far West

Re: Kürventour II in Naturpark Eifel 11 oktober

Bericht door Jantje GS »

Phillippe en Mozes, fantastische rit.
altijd leuk, zelfs in elk type weer :grin:
wel wat moeten zoeken naar benzine, durfde op gegeven moment bijna geen gas meer geven :D
boordcomp. gaf nog 2 km te rijden en ben dan zelfs nog ettelijke km onder nul gereden ;

daarna kon de kraan weer open en was't weer van joepie :lol:

als die bende van Antwerpen deze rit nog eens rijden MOETEN ze mij zeker verwittigen.
ik ga mee :!:
gs 1200 LC trippel black
RBee
Berichten: 2201
Lid geworden op: 20 aug 2005, 23:54
Locatie: Wilrijk

Re: Kürventour II in Naturpark Eifel 11 oktober

Bericht door RBee »

@ Kristof: Snel herstel gewenst.

@ de A'pen bende, volgende maal (kon nu jammer genoeg niet) wil ik zeker mee.
R 1250 GSA

Foto's: http://RBee.SmugMug.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rik'sGS
Berichten: 218
Lid geworden op: 03 mar 2007, 16:01
Woonplaats: Leopoldsburg
Locatie: Limburg

Re: Kürventour II in Naturpark Eifel 11 oktober

Bericht door Rik'sGS »

Gisteren ook een ritje gedaan in de Eifel. We waren met 4 vertrokken in Elsenborn (rit georganiseerd door MC Düren)
Op de L15 rond de Ruhrstaausee een groepje Belgische BMW-rijders tegengekomen met Wim-LT als laatste rijder.
Op de parking aan de Ruhrstausee stonden er nog verschillende BMW-rijders te genieten van het uitzicht.
Ik vermoed dat jullie je net zo geamuseerd hebben als wij.

Erik
R1100RT '97
R1150GS '01
R1200GS '06
R1200GS '11
Geert_GS
Berichten: 407
Lid geworden op: 07 apr 2009, 20:40
Locatie: tegen het Mechelse stadje

Re: Kürventour II in Naturpark Eifel 11 oktober

Bericht door Geert_GS »

Frank K schreef:Prachtige rit van Philippe en Mozes!!!! Zeker en vast voor herhaling vatbaar.
Wij met zijn vieren hebben de rit volledig uitgereden en hebben van elke meter genoten.
Mannen, bedankt voor het gezelschap!!

Yeps,pracht van toerrit.
Eentje om te bewaren en over te doen.
Spijtig van de regenbuien maar heb r toch van genoten.

Soms op de spreekwoordelijke eieren gereden,kontent da r op m'n machientje tractiecontrole staat en als de bandjes versleten zijn zeker en vast de Michelin 2ct laten steken.
Vind k veel beter dan die standaard Metzelers.

En ja,k moest wa meer gaan tanken dan die GS'rs met een tankinhoud van over de 30 liter :roll:
K had ook wel in de mot da jullie al bakken ervaring hebben.
S toch fijn om iet op te steken van anderen tijdens zo'n toerritten,alsook regenritten.

Mercikes gasten en waarschijnlijk tot één van de volgende toerrit(ten) dit jaar of volgend seizoen.

Grtz

Geert KR
21#Joeri
Berichten: 228
Lid geworden op: 25 jul 2005, 22:15
Woonplaats: Antwerpenl
Locatie: Antwerpen

Re: Kürventour II in Naturpark Eifel 11 oktober

Bericht door 21#Joeri »

Ik ga deze rit morgen eens onder de wielen schuiven.
De weersvoorspellingen zitten snor.
R1200R ('16) + Street Triple R ('14)
Past: ZX-6R -> R1150GS -> R1100S -> K1200S -> 1098 -> R1200S -> R1200R -> M1100 EVO -> R1200S -> K1300S -> RSV4RR -> Stelvio NTX
Frank K
Berichten: 1692
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:53

Re: Kürventour II in Naturpark Eifel 11 oktober

Bericht door Frank K »

WimLT schreef:
Frank K schreef:je was niet om aan te zien man...
Wanneer wel :mrgreen: :lol: :lol:
Ik had het wel over Rusor he, niet over jou :mrgreen:
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
WimLT
Berichten: 6760
Lid geworden op: 14 jun 2006, 18:29
Locatie: Sint Job in't Goor
Contacteer:

Re: Kürventour II in Naturpark Eifel 11 oktober

Bericht door WimLT »

Ik ook :mrgreen:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
21#Joeri
Berichten: 228
Lid geworden op: 25 jul 2005, 22:15
Woonplaats: Antwerpenl
Locatie: Antwerpen

Re: Kürventour II in Naturpark Eifel 11 oktober

Bericht door 21#Joeri »

99#Joeri schreef:Ik ga deze rit morgen eens onder de wielen schuiven.
De weersvoorspellingen zitten snor.
Zo gezegd, zo gedaan.
Gezien de enthousiaste reacties van de Antwerp Chapter (en dan heb ik het hier niet over de feedback van hun horecauitspattingen :king: ) kon het niet anders dat deze rit meer dan de moeite waard was. Gezien ik momenteel toch van een welverdiend verlof aan het genieten ben, zijn er weinig betere daginvullingen dan een Eifelritje op een zonnige herfstweekdag.

En de moeite was het zeker. Mozes en Philippe hebben echt wel hun best gedaan om een gevarieerde roadbook uit te stippelen.
Mooie vergezichten, toeristische trekpleisters (voor zij die willen), tof technisch bochtenwerk, snelle kurven, prachtige boswegen en bovenal ... het was rustig op de weg.

De kilometers laten zich goed rijden waar ik mee wil bedoelen dat op de vele verbindingswegen tussen de technische stukken wel echt snel kan gereden worden.
Het is dan ook een zéér vlotte rit geworden met gelukkig nog wat tijd voor een pitstop in een Imbisse voor een schnitzel en bratkartoffeln :chef:

Voor zij die net als ik één van de volgende dagen hun schade nog willen gaan inhalen, toch even volgende waarschuwingen:

- Er lag 's morgens al ijzel op de noordflanken (eerste stuk van de trip) so beware ...

- Achter Röhren lag de afdaling naar Widdau gevaarlijk glad. Ik weet niet of het dezelfde plek is waar Christophe z'n schuiver gehad heeft maar in elk geval zaten daar vandaag twee vierwielers in de gracht door één of andere vettigheid op het wegdek. Ik ben daar na wat aanmaningen van de onfortuinlijke chauffeurs maar voorzichtig van de gas gegaan (en vooral mijn remmen). Toch even gestopt om te zien of ik niet kon helpen. Het bizarre was dat je niets op het wegdek kon zien liggen maar op dezelfde weg bij m'n vertrek heb ik wel tot tweemaal toe een slippend achterwiel gehad (onder controle gelukkig). De Polizei werd er alvast bijgehaald.

- Voor tankstations moet je effectief van de route afwijken en ze liggen soms behoorlijk ver. Houdt er rekening mee.

- Omleiding in het laatste traject naar Malmedy. Je geraakt het centrum niet in.

Mozes en Philippe ... thx !
Laatst gewijzigd door 21#Joeri op 13 okt 2009, 20:17, 1 keer totaal gewijzigd.
R1200R ('16) + Street Triple R ('14)
Past: ZX-6R -> R1150GS -> R1100S -> K1200S -> 1098 -> R1200S -> R1200R -> M1100 EVO -> R1200S -> K1300S -> RSV4RR -> Stelvio NTX
Frank K
Berichten: 1692
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:53

Re: Kürventour II in Naturpark Eifel 11 oktober

Bericht door Frank K »

Voor tankstations moet je effectief van de route afwijken en ze liggen soms behoorlijk ver. Houdt er rekening mee.
Als je op gps rijdt wel, op roadboek niet....
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
LudwiGSA
Berichten: 91
Lid geworden op: 03 feb 2005, 19:58
Locatie: Gerardi Monte

Re: Kürventour II in Naturpark Eifel 11 oktober

Bericht door LudwiGSA »

- Achter Röhren lag de afdaling naar Widdau gevaarlijk glad. Ik weet niet of het dezelfde plek is waar Christophe z'n schuiver gehad heeft maar in elk geval zaten daar vandaag twee vierwielers in de gracht door één of andere vettigheid op het wegdek.
Het was inderdaad in die afdaling in een bocht naar rechts midden het bos dat Kristof onderuit gegaan is ...
jomi
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 mei 2009, 13:42

Re: Kürventour II in Naturpark Eifel 11 oktober

Bericht door jomi »

Ook wij hebben in die bocht heeeeel veeel geliuk gehad,net nie onderuit, tot in de berm beland maar gelukkig recht gebleven.
WimLT
Berichten: 6760
Lid geworden op: 14 jun 2006, 18:29
Locatie: Sint Job in't Goor
Contacteer:

Re: Kürventour II in Naturpark Eifel 11 oktober

Bericht door WimLT »

Frank K schreef:
Voor tankstations moet je effectief van de route afwijken en ze liggen soms behoorlijk ver. Houdt er rekening mee.
Als je op gps rijdt wel, op roadboek niet....
Leg dat eens uit :scratch:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
Plaats reactie