Chirurg p@scal en zijn zwitsers wapen is het oorsmeer van Eric aan het opereren, even een oordopje verwijderen

Moderator: GVN
Nee gelukkig niet ,of misschien jammer ?Euhm...........Maxim zat toch niet achterop bij U
@ Eric : Weet wel dat je hier gevaarlijk spel hebt gespeeld door chirurg P@sc@l te vragen, hij heeft dat voor mij ook eens moeten doen en ik draag er de gevolgen van hoor ik loop nu wel rond met een oorapparaatje . Dus een goede raad ga zo spoedig als mogelijk naar de oorarts voor een grondig onderzoek, mogelijk blijft het enkel bij een infectie want zijn gebruikt materiaal heeft al 2 oorlogen meegemaakt en is niet al te zuiver het heeft al in menig oor gezeten en wie weet waar nog.tweecilinderke schreef:
Chirurg p@scal en zijn zwitsers wapen is het oorsmeer van Eric aan het opereren, even een oordopje verwijderen
Dat heb ik gemerkt toen ik een verplichtje stopje moest maken om te tanken (range 1km, getankt 34liter), je was niet om aan te zien man...RUSOR schreef:.... echter door het weer en de activiteiten de avond ervoor was mijn pijp volledig uit 's avonds.... op de terugweg naar huis nog een niet geplande stop moeten maken omdat ik slaap aan vallen was op de motor.
Schrijf mij maar in en als je er een overnachting bij doet, gaat Nancy ook mee!!WimLt schreef:Hopelijk vind ik de tijd en misschien enkele vrijwilligers om dit nog eens een keertje over te doen in mooiere, lees zonnigere,
Jep daar kan ik mij iets bij voorstellen... thuis reageerde ze hetzelfde en na een warme douche en een hete kop soep in mijn bed gekropen en als een os in slaap gevallen.Frank K schreef:
Dat heb ik gemerkt toen ik een verplichtje stopje moest maken om te tanken (range 1km, getankt 34liter), je was niet om aan te zien man...
En jij komt dan weer zondagmorgen pas naar ginder ?Frank K schreef:als je er een overnachting bij doet, gaat Nancy ook mee!!!
Wanneer welFrank K schreef:je was niet om aan te zien man...
Frank K schreef:Prachtige rit van Philippe en Mozes!!!! Zeker en vast voor herhaling vatbaar.
Wij met zijn vieren hebben de rit volledig uitgereden en hebben van elke meter genoten.
Mannen, bedankt voor het gezelschap!!
Ik had het wel over Rusor he, niet over jouWimLT schreef:Wanneer welFrank K schreef:je was niet om aan te zien man...![]()
![]()
Zo gezegd, zo gedaan.99#Joeri schreef:Ik ga deze rit morgen eens onder de wielen schuiven.
De weersvoorspellingen zitten snor.
Als je op gps rijdt wel, op roadboek niet....Voor tankstations moet je effectief van de route afwijken en ze liggen soms behoorlijk ver. Houdt er rekening mee.
Het was inderdaad in die afdaling in een bocht naar rechts midden het bos dat Kristof onderuit gegaan is ...- Achter Röhren lag de afdaling naar Widdau gevaarlijk glad. Ik weet niet of het dezelfde plek is waar Christophe z'n schuiver gehad heeft maar in elk geval zaten daar vandaag twee vierwielers in de gracht door één of andere vettigheid op het wegdek.
Leg dat eens uitFrank K schreef:Als je op gps rijdt wel, op roadboek niet....Voor tankstations moet je effectief van de route afwijken en ze liggen soms behoorlijk ver. Houdt er rekening mee.