Toegegeven dat er op dat vlak nog veel voor verbetering vatbaar isRelax schreef:Kijk 'ns ff wat ik moet doen om met het openbaar vervoer van St-Martens-Lierde tot in Londerzeel te geraken, om daar aan te komen rond 07:30u. Geen optie dus.

Moderator: GVN
Toegegeven dat er op dat vlak nog veel voor verbetering vatbaar isRelax schreef:Kijk 'ns ff wat ik moet doen om met het openbaar vervoer van St-Martens-Lierde tot in Londerzeel te geraken, om daar aan te komen rond 07:30u. Geen optie dus.
Toegegeven dat er op dat vlak nog veel voor verbetering vatbaar isWimLT schreef:Relax schreef:Kijk 'ns ff wat ik moet doen om met het openbaar vervoer van St-Martens-Lierde tot in Londerzeel te geraken, om daar aan te komen rond 07:30u. Geen optie dus.
Ik rijd nog niet met mijne fiets als het gesneeuwd heeft. Op eender wélke twee wielen is het gewoon stom, want vallen doet pijn en kost veel geldJaN schreef:Wat een verschil van 150 Kg. kan doen, LT versus GS, kheb 2 LT's 1200 gehad en geen haar op mijn hoofd dat dacht aan motorrijden in de sneeuw, maar sinds ik met GSA rij, kan het welDus wanneer wimLT wimGS wordt mischien een heel andere kijk op de (sneeuw)zaak
Ge wordt ook al wat ouder hé Harald.Harald schreef: Vroeger werkte ik in de Hoofdstad, met de trein was ik sneller op m'n werk dan nu,
nu ik maar de helft van de afstand mee moet afleggen.
kem da nie op mijne motohorzel600 schreef:met de handrem in de hand...glij ik door het hele land
gelijk de stuntmannen hé zo een extra hendeltje...J schreef:kem da nie op mijne motohorzel600 schreef:met de handrem in de hand...glij ik door het hele land![]()
J
http://www.youtube.com/watch?v=b2Awgu7_ ... r_embedded#" onclick="window.open(this.href);return false;Harald schreef:Met de juiste banden geraak je overal door
http://www.youtube.com/watch?v=QEMQxGr ... urn false;
Tegen 120km/hthompy schreef:Ik ben al eens gevallen tegen 120km/h op de E-40 in volle spits maar zonder noemenswaardige letsels er van afgekomen.
Groetjes
juist gepast voor de BBQ in GBthompy schreef:Ik hoop desondanks as vrijdag terug mijne GS te bestijgen![]()
Groetjes
Een geluk dat ge er beide zo goed vanaf gekomen zijt!! Is idd verschietachtig als ge zo plots gaat schuiven! Dan nog niet gesproken over de onmacht tot bijsturen op zulk moment.(s)Campi Di Pampi schreef:Ik heb vanochtend m'n eerste voetganger in ruim 20 jaar "on the road" geschept, letterlijk dan...op 100m van m'n deur...spekglad, ik rij aan ongeveer 10km/u en die kerel stapt plots de straat over...m'n ABS in werking maar glijden deed ik...verbouwereerd stap ik uit m'n koekblik en ga direkt naar die kerel, vraagt HIJ aan MIJ of alles ok is, ik stamel hetzelfde en hij begint te lachen...no problem man...en hij zette zijn weg verder.
Enkele meters verder begint de andrenaline te stromen...ik moet eerlijk bekennen dat ik er nog steeds niet goed van ben...
dat went wel, na een paar keer.(s)Campi Di Pampi schreef:Ik heb vanochtend m'n eerste voetganger in ruim 20 jaar "on the road" geschept, letterlijk dan...op 100m van m'n deur...spekglad, ik rij aan ongeveer 10km/u en die kerel stapt plots de straat over...m'n ABS in werking maar glijden deed ik...verbouwereerd stap ik uit m'n koekblik en ga direkt naar die kerel, vraagt HIJ aan MIJ of alles ok is, ik stamel hetzelfde en hij begint te lachen...no problem man...en hij zette zijn weg verder.
Enkele meters verder begint de andrenaline te stromen...ik moet eerlijk bekennen dat ik er nog steeds niet goed van ben...
Ik rijd normaal gezien elke dag door weer en wind Leuven-Brussel. Sinds 18 december staat ook mijn 2-wieler op stal en ik zit elke werkdag in de file in het stuur van de auto te bijten. Gisteren heb ik de moto nog eens uitgehaald (na 45 minuten file over 5km), maar ik heb de eerste afrit van de autostrade genomen om terug naar huis te rijden.thompy schreef: Mijn fiets staat nu sinds 18 december op stal maar ik kan me gewoon niet meer houden om terug te rijden.
Elke dag met de trein is voor mij een echte marteling.
Wie van jullie rijdt er nu en is het aan te raden of niet?
heb het altijd al gedacht dat gij zo nie zijt geborendat went wel, na een paar keer.