Welk alarm is er aan te raden, liefst tegen een redelijke prijs?
Zijn er hier op het forum die reeds een alarm ingebouwd hebben en jullie ervaring ff met me willen delen
Yves
Moderator: GVN

WimLT schreef:Op mijn R1150RT had ik er eentje van Cyclone ingebouwd en ik moet zeggen dat ik daar zéér tevreden mee was. Niet duur en ook niet moeilijk om in te bouwen en af te stellenOnze Joris heeft gelijktijdig hetzelfde alarm in zijn R6 ingebouwd en dat doet het nog steeds perfect ! Grappige waarschuwingsstem trouwens, maar je kan er voor kiezen om die uit te schakelen: "Please step away from the motorcycle or you will trigger the alarm" ..... of zoiets, maar dan uitgesproken door een Japanese die geen engels kent en alleen dit ene zinnetje probeert uit te spreken
Die tekst is blijkbaar aangepast nu

Belangrijk detail, want de originele alarmen voor de R1150RT waren al heel vlug niet meer te verkrijgen. Dàt was trouwens de reden dat ook ik indertijd naar alternatieven moest uitkijken. Al goed eigenlijk want de alternatieven zijn véél goedkoper. Alleen moet je daar wel degelijk het kaf van het koren kunnen scheiden. Daarom ook zou ik Cyclone durven aanraden omdat hij door velen hier is gekocht, getest en goed bevondendr.trimble schreef:Ik heb sinds dit weekend een R1150 RT aangeschaft.