Bedankt voor de openingsrit nogmaals in elkaar te steken.
Mooi, mooi, mooi......
Bedankt om mijn sleutels efkes bij te houden.....
't Waren 'plezante mannen' waar ik mee op stap was!
Leuke dag gehad.
Ludo
Moderator: GVN

Ludo vp schreef: 't Waren 'plezante mannen' waar ik mee op stap was!
Dat was ook super Polle !!! Perfect tempo. Heb voor de middag een 40 tal km. in uw groepje vertoefd. Ben jullie kwijtgespeeld door enkele auto's en de schreeuw om koffie.Pollemaddog schreef: Wederom gebombardeerd tot voorrijder, niet erg hoor, en met een motor of acht op sleeptouw, waaronder drie nieuwelingen ... Joepie, een prachtige rit gereden en een hele gezellige dag gehad.
Ik hoop voor het clubje welke ik op sleeptouw had dat dat wederzijds was ... er mogen nog zo'n dagen komen wat mij betreft.
GRTZ Pollemaddog

We hoorden al zoiets op de middagstop in Dinantedargpu schreef:waaronder ik die kennis heb gemaakt met den Tarmac

Marc P schreef:O ja, ook heb ik nen hele schone (rode) R850R gezien.![]()
Ik ook, hij lag dwars over de straat

T'zal wel zijn dat ze heel goed stuurt, ik heb bijna de ganse rit in haar gat gehangenjakke schreef:Marc P schreef:O ja, ook heb ik nen hele schone (rode) R850R gezien.![]()
Ik ook, hij lag dwars over de straatTweecilinderke zijn vrouwke, stuurde heel goe met da rood fietske.
![]()
edargpu schreef:Alvorens af te sluiten wil ik iedereen bedanken die de nodige bijstand heeft verleend en mijn excuses overbrengen omdat "OOK" jullie dag een beetje in mineur is geëindigd.
Misschien tot op een van de volgende ritten
Edargpu
GStephen schreef:Ook merci aan J om mij weer te beginnen doen twijfelen om al dan niet mee te doen aan de Hechlingentrip....
Dus was het wally die in achteruit lag zeker?Tweecilinderke zijn vrouwke, stuurde heel goe met da rood fietske.
GStephen het was per ongeluk en het was zeker niet mijn bedoeling maar ik resumeer even:

Shit Luc !! En dat met de, naar mijn smaak, mooiste 1100RT van het land. Ik hoop dat je snel weer op de baan bent !!edargpu schreef:Had me voorgenomen om het wat deftig te houden de dag voordien zodat ik (met lichte koppijn) toch de rit kon aanvangen in Wetteren met de mannen van Gent.
Maar voor de zoveelste keer werd het groepke van Gent wederom getroffen door allerlei ongelukjes ,waaronder ik die kennis heb gemaakt met den Tarmac,onze Ronny z'n boite die naar de filistijnen is en ons Annickske die de Wally er eens van langs wou geven![]()
Gisteren verzekerde men dat de motor vandaag in Gent zou staan,maar blijkbaar werkt het niet zo zoals beloofd.Net een telefoontje gedaann naar VAB en de motor staat nu in Zaventem begod.Met de vraag waarom de motor nu daar staat en niet in Gent,wist men mij te vertellen dat er een foutje is geslopen in de communicatie tussen de depannage Alpha aldaar en VAB.
We zullen dan pas morgen maar de motor kunnen beginnen ontleden en kijken wat de schade zowat zal zijn.
Alvorens af te sluiten wil ik iedereen bedanken die de nodige bijstand heeft verleend en mijn excuses overbrengen omdat "OOK" jullie dag een beetje in mineur is geëindigd.
Misschien tot op een van de volgende ritten
Edargpu
2e poging, waar blijven de FOTO'SMarc P schreef:Behalve die van Wim heb ik nog maar weinig foto's gezien van de rit

Wat was nu het juiste verdikt Yves?? Lagers stuk of iets met de cardan??deschutter schreef:Ik heb er paar getrokken, niet echt veel, ik was meer bezig met motorrijden![]()
Voor de organisatoren, dikken duim, perfecte organisatie!!!
Zoals Jakke al meegaf, alleen spijtig voor Bart, die zijn stalen ros aan de kant moest zetten wegens pech.
Link naar de foto's http://gallery.me.com/yves.de.schutter#100362" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes, Yves en Martine.