14/03/2010 - Openingsrit "Seizoen 2010"

Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond

Moderator: GVN

Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Plaats reactie
Ludo vp

Re: 14/03/2010 - Openingsrit "Seizoen 2010"

Bericht door Ludo vp »

Peter,

Bedankt voor de openingsrit nogmaals in elkaar te steken.
Mooi, mooi, mooi......
Bedankt om mijn sleutels efkes bij te houden.....
't Waren 'plezante mannen' waar ik mee op stap was!
Leuke dag gehad.

Ludo :wink:
R1150GS
Scotland Rider 2006

Afbeelding Afbeelding Afbeelding
J
Contacteer:

Bericht door J »

Ludo vp schreef: 't Waren 'plezante mannen' waar ik mee op stap was!
:scratch: :scratch: waren dat de die waar je in het restaurant mee was 's middags, tiens ... vreemd :lol:
't vollek va Gùùk red ùùk........
John
Contacteer:

Bericht door John »

J, verklaar je nader! Of is het ambrass da ge zoekt!? :mrgreen:
Marc P

Bericht door Marc P »

O ja, ook heb ik nen hele schone (rode) R850R gezien. :lol:

Ik ook, hij lag dwars over de straat :mrgreen:
K'hem ne nieven R1200RT gekocht
BMW motor club vlaanderen lid
Indierock

Bericht door Indierock »

Pollemaddog schreef: Wederom gebombardeerd tot voorrijder, niet erg hoor, en met een motor of acht op sleeptouw, waaronder drie nieuwelingen ... Joepie, een prachtige rit gereden en een hele gezellige dag gehad.
Ik hoop voor het clubje welke ik op sleeptouw had dat dat wederzijds was ... er mogen nog zo'n dagen komen wat mij betreft.
GRTZ Pollemaddog
Dat was ook super Polle !!! Perfect tempo. Heb voor de middag een 40 tal km. in uw groepje vertoefd. Ben jullie kwijtgespeeld door enkele auto's en de schreeuw om koffie.
Heb Rusor en J nog zien voorbijsteken.
Lid BMW MC Vl sinds 2008.
BMW K 1600 GT Sport 2014 6K
BMW F 800 GS Triple Black 2012 12K
BMW G 650 XChallenge for even more pleasure, Tripy Off-Road Packet, Pirelli MT 21. Zega Pro Cases.35K.
K1200GT '03 72K
Please Do Not Resuscitate, if no decent outcome.Afbeelding

ADVrider.com
edargpu

Bericht door edargpu »

Had me voorgenomen om het wat deftig te houden de dag voordien zodat ik (met lichte koppijn) toch de rit kon aanvangen in Wetteren met de mannen van Gent.
Maar voor de zoveelste keer werd het groepke van Gent wederom getroffen door allerlei ongelukjes ,waaronder ik die kennis heb gemaakt met den Tarmac,onze Ronny z'n boite die naar de filistijnen is en ons Annickske die de Wally er eens van langs wou geven :?:
Gisteren verzekerde men dat de motor vandaag in Gent zou staan,maar blijkbaar werkt het niet zo zoals beloofd.Net een telefoontje gedaann naar VAB en de motor staat nu in Zaventem begod :roll:.Met de vraag waarom de motor nu daar staat en niet in Gent,wist men mij te vertellen dat er een foutje is geslopen in de communicatie tussen de depannage Alpha aldaar en VAB.
We zullen dan pas morgen maar de motor kunnen beginnen ontleden en kijken wat de schade zowat zal zijn.
Alvorens af te sluiten wil ik iedereen bedanken die de nodige bijstand heeft verleend en mijn excuses overbrengen omdat "OOK" jullie dag een beetje in mineur is geëindigd.
Misschien tot op een van de volgende ritten
Edargpu :wink:
Aan alles komt er een eind,maar aan elk eind komt niet alles

"" R1200GS Adventure ""
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

edargpu schreef:waaronder ik die kennis heb gemaakt met den Tarmac
We hoorden al zoiets op de middagstop in Dinant :-(

Wat is er eigenlijk gebeurd ?
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
jakke

Bericht door jakke »

Marc P schreef:O ja, ook heb ik nen hele schone (rode) R850R gezien. :lol:

:scratch: Tweecilinderke zijn vrouwke, stuurde heel goe met da rood fietske. 8-) 8-)
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black
Afbeelding
MichelP

Bericht door MichelP »

Dank aan de organisatoren van deze mooie openingsrit.
Het was mijn eerste openingsrit die ik mee heb gedaan en zeker voor herhaling vatbaar.
Heb echt genoten van de mooie uitzichten en de wegen al hadden die op sommige plaatsen serieus onder het goede weer geleden :wink:

Droom er zelf al van om ook zo een rit ineen te steken voor de club!
Afbeelding
Yeh Man
No Problem
GSrijder
Contacteer:

Bericht door GSrijder »

@ edargpu ik vind het spijtig, heel spijtig man. Het was begot allemaal zo plezant begonnen, ik amuseerde me geweldig en de GS had er ook zin in tot kling klang kloeng krrrrr, dedju toch we hingen net zo mooi in het zog van de pvdk zijne K1300S. Net toen ik aan de kant moest gaan staan omdat mijn boite er de brui aan gaf belde Carlo50 me op met de boodschap dat je onderuit was gegaan. Mijn eerste reactie was er één van ongeloof. De Wally en Tweecilinderke waren er evengoed van aangedaan. Bij mij gaat het over een technisch mankement en ik hoop dat het nog in garantie hersteld zal worden ( één week vervallen ). Hoe komt jouw wit ros ervoor?

Maar lees ik het hier nu goed of wat is dat, is de R850R van Annickske ook tegen den asfalt gegaan?
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
GStephen
Contacteer:

Bericht door GStephen »

Ja, 't was een goeie start van het nieuwe motorseizoen (zelfs de twee regenbuien op het einde doen hier geen afbreuk aan).
Dikke merci aan Bosse en Rosse.

Ook merci aan J om mij weer te beginnen doen twijfelen om al dan niet mee te doen aan de Hechlingentrip...

:@: edargpu, hopelijk valt de schade mee en kan je rap terug op weg.
beter de bocht overschatten en jezelf onderschatten, het omgekeerde kan je een pak geld kosten...

Lid BMW MC VL
Marc P

Bericht door Marc P »

jakke schreef:
Marc P schreef:O ja, ook heb ik nen hele schone (rode) R850R gezien. :lol:

:scratch: Tweecilinderke zijn vrouwke, stuurde heel goe met da rood fietske. 8-) 8-)
T'zal wel zijn dat ze heel goed stuurt, ik heb bijna de ganse rit in haar gat gehangen :grin: tot dat de wally den boel gesaboteerd heeft door in de weg te gaan staan en zij in zijn gat reed :oops: niks ergs, juist machien uit balans en omver gevallen :mrgreen:
Carlo~IT

Bericht door Carlo~IT »

Luc hoe gaat vaandag? ik was verschoten man :shock: :shock: :shock:
Bedankt Rosse en Bosse
edargpu schreef:Alvorens af te sluiten wil ik iedereen bedanken die de nodige bijstand heeft verleend en mijn excuses overbrengen omdat "OOK" jullie dag een beetje in mineur is geëindigd.
4 RUOTE SPOSTANO IL CORPO 2 MUOVONO L'ANIMA
J
Contacteer:

Bericht door J »

GStephen schreef:Ook merci aan J om mij weer te beginnen doen twijfelen om al dan niet mee te doen aan de Hechlingentrip....

GStephen het was per ongeluk en het was zeker niet mijn bedoeling maar ik resumeer even:

Waarom je zeker mee moet doen:
1) je doet dingen met een motor die je niet, echt niet voor mogelijk houdt
2) uw rijkunsten worden per uur bijna verdubbeld
3) je leert een motor onder controle houden ook al schuift hij met twee wielen tegelijk
4) je leert vertrekken en rijden met een geblokkeerd voorwiel (had ik zelf nog nooit gezien, en na de uitleg en wat oefenen heeft iedereen wel 20a 30m gereden met geblokkeerd voorwiel)
5) je leert er 8jes maken al driftent
6) je leert een motor besturen op alle, maar dan ook alle ondergronden
7) hier heb je de kans om zo veel te testen, want de euros die je zou verliezen bij je eigen motor zijn geen belemmerende factor meer
8) je leert om evenwicht te zoeken op een motor zodat je na een tijdje met je rechtervoet op je linker voetsteuntje een gesloten offroad parcour kan afleggen zonder te stuiken
9) je in een prachtig en gemotiveerd gezelschap bevindt die niet zeuren over een ster meer of minder van een hotel/restaurant want hun hart zit bij het leren beheersen van een motor en minder wat er rond komt kijken
10) als je dan toch het inschrijvingsgeld betaald, je een verzekering krijgt dat elke eurocent het meer dan waard was

sorry nu doe ik het weer,

ah ja:

inschrijven doe je bij Luc Puttaert:
activiteiten@bmw-mc-vl.be
of bij Marc Goffeau motorvaren@gmail.com
voor de lichte motoren betaal je €329 op de clubrekening en saldo voor het vertrek (lichte motoren zijn meer fun)

oeps nog eens sorry, die laatste zinnen zijn er echt over he.

twijfel je nog :oops: :oops: :oops:

J
't vollek va Gùùk red ùùk........
Marc P

Bericht door Marc P »

[quote="carlo50"]Luc hoe gaat vaandag? ik was verschoten man :shock: :shock: :shock:

Ja Luc, zeg eens hoe het is met lijf en leden, mijn ervaring met duiken op den tarmac heeft mij geleerd dat het daags nadien maar pas begint zeer te doen.
tweecilinderke

Bericht door tweecilinderke »

Tweecilinderke zijn vrouwke, stuurde heel goe met da rood fietske.
Dus was het wally die in achteruit lag zeker?
R1150-GS-'00++R80-ST-'86++R100GS-PD'91++r65LS-'82++ Hercules 125 '76++vespa gs160++Panda r1100rt++

sommige ingenieurs weten alles maar kunnen meestal niets :)
http://www.grasco.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://picasaweb.google.com/tweecilinderke" onclick="window.open(this.href);return false;

clublid
Marc P

Bericht door Marc P »

Behalve die van Wim heb ik nog maar weinig foto's gezien van de rit :-(
GStephen
Contacteer:

Bericht door GStephen »

GStephen het was per ongeluk en het was zeker niet mijn bedoeling maar ik resumeer even:
:@: J, You're a really bad man
ofte in het vloms: gij slechten mens :wink:
beter de bocht overschatten en jezelf onderschatten, het omgekeerde kan je een pak geld kosten...

Lid BMW MC VL
Indierock

Bericht door Indierock »

@ GS Stephen,
Ik zal hier eind april een reviewke plaatsen van m'n ervaringen in Hechlingen. Het is m'n eerste keer. Ik ga 27 en 28 april.
Voor de diehards, je kan hetzelfde volgen in Wales en in midden Spanje, oostkust, beiden zusteropleidingskampen van BMW. Ik vermoed dat in Spanje de taal misschien wel een probleem kan zijn. Ik denk dat het fantastisch gaat zijn. Ik volg de opleiding op een F 800 GS. De Challenge is die datums niet beschikbaar.
Maar daar ik U offroad al aan het werk heb gezien met uw GS 1200, ben ik vrij zeker dat je eigenlijk bij de gevorderden mag starten.
Groeten vanwege Indierock.
Lid BMW MC Vl sinds 2008.
BMW K 1600 GT Sport 2014 6K
BMW F 800 GS Triple Black 2012 12K
BMW G 650 XChallenge for even more pleasure, Tripy Off-Road Packet, Pirelli MT 21. Zega Pro Cases.35K.
K1200GT '03 72K
Please Do Not Resuscitate, if no decent outcome.Afbeelding

ADVrider.com
Gert-1967

Bericht door Gert-1967 »

edargpu schreef:Had me voorgenomen om het wat deftig te houden de dag voordien zodat ik (met lichte koppijn) toch de rit kon aanvangen in Wetteren met de mannen van Gent.
Maar voor de zoveelste keer werd het groepke van Gent wederom getroffen door allerlei ongelukjes ,waaronder ik die kennis heb gemaakt met den Tarmac,onze Ronny z'n boite die naar de filistijnen is en ons Annickske die de Wally er eens van langs wou geven :?:
Gisteren verzekerde men dat de motor vandaag in Gent zou staan,maar blijkbaar werkt het niet zo zoals beloofd.Net een telefoontje gedaann naar VAB en de motor staat nu in Zaventem begod :roll:.Met de vraag waarom de motor nu daar staat en niet in Gent,wist men mij te vertellen dat er een foutje is geslopen in de communicatie tussen de depannage Alpha aldaar en VAB.
We zullen dan pas morgen maar de motor kunnen beginnen ontleden en kijken wat de schade zowat zal zijn.
Alvorens af te sluiten wil ik iedereen bedanken die de nodige bijstand heeft verleend en mijn excuses overbrengen omdat "OOK" jullie dag een beetje in mineur is geëindigd.
Shit Luc !! En dat met de, naar mijn smaak, mooiste 1100RT van het land. Ik hoop dat je snel weer op de baan bent !! :-( :-(

Sterkte
2008 R 1100 RT
2005 Honda Deauville
1996 Honda Goldwing
1992 Kawazaki ZXR 750
Marc P

Bericht door Marc P »

Marc P schreef:Behalve die van Wim heb ik nog maar weinig foto's gezien van de rit :-(
2e poging, waar blijven de FOTO'S :roll:
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Ik denk dak gewoon den énigsten was die zijne fototrekker bij had, jong :clown:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
deschutter

Bericht door deschutter »

Ik heb er paar getrokken, niet echt veel, ik was meer bezig met motorrijden :grin:

Voor de organisatoren, dikken duim, perfecte organisatie!!!

Zoals Jakke al meegaf, alleen spijtig voor Bart, die zijn stalen ros aan de kant moest zetten wegens pech.

Link naar de foto's http://gallery.me.com/yves.de.schutter#100362" onclick="window.open(this.href);return false;

Groetjes, Yves en Martine.
bmwfreakske

Bericht door bmwfreakske »

Ik heb de rit een paar dagen later gereden op een mooie zonnige dag,het was mooi!!!!!en een goede starter voor het seizoen!!!!
Wel veel traktors en het nodige modderspektakel erbij maar ik heb er van genoten,ik heb dit jaar zelfs het stuk kunnen rijden dat enkele jaren terug was afgesloten voor een rally.

Ik ben sinds geruime tijd thuis na een werkongeval en het was mijn eerste ritje,spijtig dat ik de dag erna terug op dezelfde plaats een nwe spierscheuring heb gekregen en dus weer een paar weken out ben!!

Ik hoop van het seizoen nog iets te kunnen maken :-( :-?
Laatst gewijzigd door bmwfreakske op 20 mar 2010, 11:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Andalousie 09/2018
jakke

Bericht door jakke »

deschutter schreef:Ik heb er paar getrokken, niet echt veel, ik was meer bezig met motorrijden :grin:
Voor de organisatoren, dikken duim, perfecte organisatie!!!
Zoals Jakke al meegaf, alleen spijtig voor Bart, die zijn stalen ros aan de kant moest zetten wegens pech.
Link naar de foto's http://gallery.me.com/yves.de.schutter#100362" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes, Yves en Martine.
Wat was nu het juiste verdikt Yves?? Lagers stuk of iets met de cardan??
Ik meen zijn machien nog op de parking, juist voor Waarloos te hebben zien staan?

Gr, Jakke. :wink:
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black
Afbeelding
Plaats reactie