Atlantis 4: reinigen no problem, maar hoe verzorgen/voeden?
Moderator: GVN
Re: Atlantis 4: reinigen no problem, maar hoe verzorgen/voeden?
Yam RD 350 LC YPVS/ K100RS/K1100RS/K1200RS/K1200GT (al jaren verkocht in afwachting van nieuwe Beemer), Moto Guzzi V11 Le Mans Rosso Corsa en Aprilia Tuono 1100 RF
, (E36/8; F25), Lid BMW MCVL
Yam RD 350 LC YPVS/ K100RS/K1100RS/K1200RS/K1200GT (al jaren verkocht in afwachting van nieuwe Beemer), Moto Guzzi V11 Le Mans Rosso Corsa en Aprilia Tuono 1100 RF
, (E36/8; F25), Lid BMW MCVL
-
Cindy
goedkoop én doeltreffend
spreek uit ervaring
http://www.dermalexcare.nl/producten/De ... n.dermalex" onclick="window.open(this.href);return false;
spreek uit ervaring
http://www.dermalexcare.nl/producten/De ... n.dermalex" onclick="window.open(this.href);return false;
Ervaring, met een Atlantis pak? Zo ja, blijft het nubuck uiterlijk intact?
K75RT (1994)--->R1200RT (2009)
-
Cindy
Niet met het atlantis pak zelve....wel met andere lederen pakken waarvan 1tje ook van BMW zelf, alsook lederen zetels van de wagen.
Dermalex is een voedende creme die in het hospitaal gebruikt wordt ( meneer mag ik uwe rug eens insmeren cremeke). Er treedt wel een kleurverschil op na gebruik, namelijk het wordt terug de nieuwe kleur zoals bij aankoop
. Het produkt zelf geeft een voedende en verzorgende werking aan de huid ....nu leder is ook huid en probeer het gerust uit op een stukje neutraal leder en je zal het produkt dankbaar zijn.
Dermalex is een voedende creme die in het hospitaal gebruikt wordt ( meneer mag ik uwe rug eens insmeren cremeke). Er treedt wel een kleurverschil op na gebruik, namelijk het wordt terug de nieuwe kleur zoals bij aankoop
Er is wel onderscheid tussen glad en geschuurd leder zoals nubuck. Als je daar middelen
voor glad leer op gebruikt wordt het.....glad en dat is vaak niet de bedoeling, ik wil
het nubuck voorkomen van mijn pak zo veel mogelijk behouden
voor glad leer op gebruikt wordt het.....glad en dat is vaak niet de bedoeling, ik wil
het nubuck voorkomen van mijn pak zo veel mogelijk behouden
Laatst gewijzigd door Gaby op 15 mar 2010, 20:14, 1 keer totaal gewijzigd.
K75RT (1994)--->R1200RT (2009)
-
fireman_belgium
- Contacteer:
Heb hier nog een reinigingsset van BMW liggen voor de helft gevuld.
gratis af te halen
fireman_belgium@hotmail.com
gratis af te halen
fireman_belgium@hotmail.com