axels rit

Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond

Moderator: GVN

Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
RBee

Re: axels rit

Bericht door RBee »

platte vis schreef:
RBee schreef:Winterslaap is voorbij, als het inderdaad geen bomma's uit de lucht vallen ben ik er ook.

Kruibeke: 8.00 a 8.15 :?:
pas maar op dat ge niet platgereden wordt door hoogzwangere tieners met een gestolen voertuig :idea:
Heb heel den tijd naar nen duiker op ne GS 650 gezocht,
bij navraag kende die hoogzwangere tieners u vroeger als dikke vis. :wink:
R 1250 GSA

Foto's: http://RBee.SmugMug.com" onclick="window.open(this.href);return false;
RBee

Bericht door RBee »

Eedeeke schreef:Mooie baantjes,idd spijtig dat er wat veel smurrie en kiezeltjes op de baan lagen.

Dank aan twee forumleden om te mogen meerijden vanuit Kruibeke tot Oostende.

Zal jullie waarschijnlijk nog wel eens tegenkomen.

Ik vermoed dat het Tricky was en RBee
Yep, tot de volgende.
R 1250 GSA

Foto's: http://RBee.SmugMug.com" onclick="window.open(this.href);return false;
GStephen
Contacteer:

Bericht door GStephen »

Inderdaad een avontuurlijk tof ritje.
Met van alle soorten wegdekken, van perfect asfalt tot kasseien tot kiesels (tot zand)...
en een tof brugske dat, wanneer snel genomen, een zweefmoment veroorzaakte :mrgreen:

Een echte GSrit quoi :D
beter de bocht overschatten en jezelf onderschatten, het omgekeerde kan je een pak geld kosten...

Lid BMW MC VL
Zeppe

Bericht door Zeppe »

Wim,

Goed nieuws, "smugmug" is back in the air

http://dotje.smugmug.com/Events/axel280 ... 0612_E87CM" onclick="window.open(this.href);return false;

't is niet veel. Ik heb bewust die "prachtige slingerende asfalt racebaan" niet getrokken
omdat ik u niet te hard wil doen lijden.

tot de volgende

ps : Eedeeke, wij waren het inderdaad,
en niks te danken, wij namen u graag mee
R1200GS-Adventure - smoke grey (24/06/2011)
Vespa GTS250 (27/09/2018)

"Het eindpunt kan nooit zo interessant zijn als de weg ernaartoe"
J
Contacteer:

Bericht door J »

Awel Patrick dat heb jij weer een goed gedaan zé. Inderdaad geen enkel rood licht en geen flitspalen (ik heb er toch geen gezien).
Prachtige baantjes, mooi dorpjes. Vooral het dorpje ' Werken ' zal mij bijblijven. Daar gaan we morgen eens fijn mee lachen in Anderlecht. :monkey: :monkey:

Een opkomst van een 70man was niet niks, want de weergoden hadden er niet veel goesting in vandaag. 's morgens toch wel ff koud gehad. Gelukkig regende het tijdens de middagstop. Aangenaam verrast deze middag door de madam met de K1300r astamblief. Wat een dijk van een motor. Eventjes met de twee wieltjes van de grond geweest over de spoorweg. Gelukkig had ik de tweede bobbel gezien, want als je daar tegen 70 a 80 overvliegt is mijne moto in twee denk ik. Ik vertrouwde dat bord 20km/u al niet.

Het was weer een aangename dag om te bollen. Een 400km stond er op de klok, en in Aalst had ik vandaag 33333km op mijn teller.

tot de volgende,
en @ Indierock en Tricky komt de volgende keer eens tot bij mij, dan zie ik jullie eens.
't vollek va Gùùk red ùùk........
Nahoj

Bericht door Nahoj »

J schreef:Awel Patrick dat heb jij weer een goed gedaan zé. Inderdaad geen enkel rood licht en geen flitspalen (ik heb er toch geen gezien).
Prachtige baantjes, mooi dorpjes. Vooral het dorpje ' Werken ' zal mij bijblijven. Daar gaan we morgen eens fijn mee lachen in Anderlecht. :monkey: :monkey:

Een opkomst van een 70man was niet niks, want de weergoden hadden er niet veel goesting in vandaag. 's morgens toch wel ff koud gehad. Gelukkig regende het tijdens de middagstop. Aangenaam verrast deze middag door de madam met de K1300r astamblief. Wat een dijk van een motor. Eventjes met de twee wieltjes van de grond geweest over de spoorweg. Gelukkig had ik de tweede bobbel gezien, want als je daar tegen 70 a 80 overvliegt is mijne moto in twee denk ik. Ik vertrouwde dat bord 20km/u al niet.

Het was weer een aangename dag om te bollen. Een 400km stond er op de klok, en in Aalst had ik vandaag 33333km op mijn teller.

tot de volgende,
en @ Indierock en Tricky komt de volgende keer eens tot bij mij, dan zie ik jullie eens.
uim ik heb zeker 4flitspalen gezien hoor!
Opgelet deze jongen is een echte viking
GSA➡️ R80Gs
Kris adv

Bericht door Kris adv »

johanelsie schreef:
platte vis schreef:
johanelsie schreef:bekende wegentjes voor jou zekers
yep, ze rijden door onze voor en achtertuin :wink:

awel kris zijn we te min dat ge op unen 1nen nor frankrijk bolt?? :wink:
ben die west-vlaonderenritten al beu gereden en heb daarbij gebruik gemaakt om iets samen te gaan knutselen in frankrijk, en gij en stoffel zullen de eer krijgen om die rit als eerste te rijden :wink:
RBee schreef:
platte vis schreef:
RBee schreef:Winterslaap is voorbij, als het inderdaad geen bomma's uit de lucht vallen ben ik er ook.

Kruibeke: 8.00 a 8.15 :?:
pas maar op dat ge niet platgereden wordt door hoogzwangere tieners met een gestolen voertuig :idea:
Heb heel den tijd naar nen duiker op ne GS 650 gezocht,
bij navraag kende die hoogzwangere tieners u vroeger als dikke vis. :wink:
hier in de west-flutten noemen ze dit een "Potvis" :wink:
freebeemer

Bericht door freebeemer »

Aan de organisatie....proficiat en bedankt voor de mooie rit!

Het middagmaal was lekker en.....de baantjes uitstekend!

Groetjes,

Bart en Linda,
BMW R1250GS - 2021
Honda Super Cub - 2019

Oprichter van ontstressgroep "de Vikings"vzw
Zeppe

Bericht door Zeppe »

door johanelsie » 28/03/10 21:07
Johanelsie, das afgesproken, ge kunt niet genoeg van die "knettergekke BMW-freaks" kennen.
Steekt gij dan wel een rode anjer in je knopsgat zodat ik u herken
ik zal een bolhoed opzetten? :lol: :lol: :lol:

Ik heb alvast zondag 11/04 "de noorkempentoer" in mijn agenda geplaatst.

Tot dan ..

Indierock

Bericht door Indierock »

Absoluut dank aan de organisatoren voor deze rit.
Dat er van alles op de weg ligt, liefst in de bochten, is inherent aan de wegskes die we opzoeken. Er zijn bij mijn weten geen schuivers gebeurd. Je zag de risicobochten ook bijna altijd op tijd opduiken. Had ook de indruk dat de snelheid door de meesten aangepast was.
Inderdaad aan de middagstop ook de lady gespot op de K1300R. En ze kon er mee overweg !!! Zoals alle dames die ik op de clubritten al zelf heb zien piloteren. Ik zou niet graag als opdracht krijgen om bepaalde clubladies te volgen met m'n oude K 1200 GT. Ze rijden gewoon zeer goed en vlot.
Mag ik via deze weg ook even een pluim geven aan het MeetingPoint van West Vlaanderen : een zeer snelle en een zeer vriendelijke bediening. Dank U aan Les Tzars.

Het tweede stuk is bij ons een beetje de mist ingegaan, door een fout in de GPS, of waarschijnlijker bij het inladen van de route. Ik had nog 4 via punten over in de gps. Pas vanaf Zulte stuurde hij me over clubroute. Tussen Zerkegem en Zulte, rechtdoor over gewestwegen gestuurd geweest. Gasten die we zagen vertrekken aan Les Tzars, als wij toekwamen, waren we plots in Zulte voorbij gesjeesd. Van naief gesproken ... Ik vond het al ettelijke tientallen km's verdacht. Dit tweede stuk zou ik graag van de week nog eens herdoen. Ben content dat het zomeruur er is. Ideaal stukje om voor de nachtdienst eens te rijden. Is een prachtige regio om door te rijden.

@ J : volgende keer kom ik zeker eens af. Telkens als ik U spot zit ge in serieuze gesprekken gewikkeld. Uw GSA blijft imponerend om te zien afkomen.

Paasweekend wordt een feest voor diegenen die meekunnen. Voor de enduroliefhebbers het GS weekend, waar ook hard aan gewerkt is geweest en als toetje op paasmaandag een prachtige Eifelrit. Kan jammer genoeg geen van de 2. Moet werken. En om dat paasweekend te zien omgewisseld te krijgen op het werk, ... Ik ga er niet ver naast zijn als dit al de 6de werkende Pasen achter mekaar is. :cry: Dus Rome, als het even kan en niet te veel gevraagd is voor de komende jaren graag effen anders ... Ik kan redelijk veel hebben maar dit begint tegen te steken. Ben eigenlijk stikjaloers op dat komende motorfeest-weekend van de club.
Greetz Indie.
Lid BMW MC Vl sinds 2008.
BMW K 1600 GT Sport 2014 6K
BMW F 800 GS Triple Black 2012 12K
BMW G 650 XChallenge for even more pleasure, Tripy Off-Road Packet, Pirelli MT 21. Zega Pro Cases.35K.
K1200GT '03 72K
Please Do Not Resuscitate, if no decent outcome.Afbeelding

ADVrider.com
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

GStephen schreef:van alle soorten wegdekken, van perfect asfalt tot kasseien tot kiesels (tot zand)... Een echte GSrit quoi :D
:shock: Als ik er dan toch eentje moest missen dit jaar, best deze dus. Niet echt geschikt voor nen LT :-?

Zou echter wel leuk zijn om dat vooraf mede gedeeld te krijgen van de inrichter :idea:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
J
Contacteer:

Bericht door J »

Laat u niet afschrikken Wim. Je kan er ook naast rijden he.(er zijn altijd twee sporen vrij)
Ik heb toch de ganse dag naast de kiezels en modder gereden hoor. :wink:

J
't vollek va Gùùk red ùùk........
doemper

Bericht door doemper »

t"was een plezante rit en een aangename sfeer :-) en het weer was ons al bij al ook welgezind :-o
Johanelsie, schoone fotokes gepakt ik zal er denk ik enkele van downloaden.
Zeker voor herhaling vatbaar wat mij betreft 8-), o ja zoals ik wel een beetje verwachtte geen enkele met nen 1200ST tegengekomen!

Grjs
Zeppe

Bericht door Zeppe »

doemper schreef:t"was een plezante rit en een aangename sfeer :-) en het weer was ons al bij al ook welgezind :-o
Johanelsie, schoone fotokes gepakt ik zal er denk ik enkele van downloaden.
Zeker voor herhaling vatbaar wat mij betreft 8-), o ja zoals ik wel een beetje verwachtte geen enkele met nen 1200ST tegengekomen!

Grjs
Nochtans was er zeker ene aanwezig.
Zeker weten, wij hebben hem "gespot".
Is gestopt bij "modriaanshoofd", the far west bar

doemper

Bericht door doemper »

Indierock, indien je nog nen buddy zoekt om het laatste stuk van de rit eens over te doen deze week laat het me weten, ik ben de ganse week thuis behalve dinsdagavond en donderdagavond. Ik ben ook ne ploegwerker die vele weekends en feestdagen werkt en trouwens woon ook in de Ros Beiaard stad :-) .

Tricky: Ja, Bij de far west bar da was ik tiens

Grjs
Zeppe

Bericht door Zeppe »

doemper schreef:Indierock, indien je nog nen buddy zoekt om het laatste stuk van de rit eens over te doen deze week laat het me weten, ik ben de ganse week thuis behalve dinsdagavond en donderdagavond. Ik ben ook ne ploegwerker die vele weekends en feestdagen werkt en trouwens woon ook in de Ros Beiaard stad :-) .

Tricky: Ja, Bij de far west bar da was ik tiens

Grjs
OK, maar dan bedoelde je : "buiten de mijne, gene andere gezien"

toedeloe

mario
Contacteer:

Bericht door mario »

WimLT schreef:
GStephen schreef:van alle soorten wegdekken, van perfect asfalt tot kasseien tot kiesels (tot zand)... Een echte GSrit quoi :D
:shock: Als ik er dan toch eentje moest missen dit jaar, best deze dus. Niet echt geschikt voor nen LT :-?

Zou echter wel leuk zijn om dat vooraf mede gedeeld te krijgen van de inrichter :idea:
Dat zou ik niet zeggen wim hoor !!
heb de rit gereden met de Lt en het was schitterend en van die kiezels aja er waren een paar bochten waar ze lagen
maar zoals vermeld je kon ze zien liggen en het is voor iedereen oppassen in die bochten met de lt of niet !!
een tijd gereden met een gs in de spiegels en moest niet onderdoen voor de gs :razz: :razz:
leuk leuk, en was al meer als 2jaar geleden dat ik met de Lt reed (R1100RT ertussen)en was als thuiskomen
direct een goed gevoel met de Lt
Grtz Mario
Heb ik gelijk; of heb ik gelijk ???,
R1200RT BMW MOTOR CLUB VLAANDEREN LID , ONTHAALMEDEWERKER
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Mario, ik ga maar voort op wat ik hier lees, hé :-?
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
mario
Contacteer:

Bericht door mario »

WimLT schreef:Mario, ik ga maar voort op wat ik hier lees, hé :-?

Geen probleem hoor Wim :grin:
Kwou het je laten weten dat het voor de Lt geen probleem was ,men moet natuurlijk
wat uit de ogen kijken als je op kleine baantjes rijd,maar dat is altijd zo hé.
grtz
Heb ik gelijk; of heb ik gelijk ???,
R1200RT BMW MOTOR CLUB VLAANDEREN LID , ONTHAALMEDEWERKER
VoskenGSA

Bericht door VoskenGSA »

platte vis schreef: awel kris zijn we te min dat ge op unen 1nen nor frankrijk bolt??

ben die west-vlaonderenritten al beu gereden en heb daarbij gebruik gemaakt om iets samen te gaan knutselen in frankrijk, en gij en stoffel zullen de eer krijgen om die rit als eerste te rijden :wink:
Laat moa komen :-P
Lid BMW-MC-VL
Afbeelding Afbeelding
GSA 2008 - Temporarily out of power...
Indierock

Bericht door Indierock »

doemper schreef:Indierock, indien je nog nen buddy zoekt om het laatste stuk van de rit eens over te doen deze week laat het me weten, ik ben de ganse week thuis behalve dinsdagavond en donderdagavond. Ik ben ook ne ploegwerker die vele weekends en feestdagen werkt en trouwens woon ook in de Ros Beiaard stad :-) .

Grjs
Hallo Doemper !! Welkom!! 'k Heb uw motor zien staan bij het vertrek, vlak voor de taverne. Leuk om een stadsgenoot erbij te hebben. Woon zelf in St. Gillis D'm. (evenals GS-rijder) Ik hoop van harte dat het initiatief van Bart (Iron Gonzo), de rit van de R1200ST-rijders, mag doorgaan. Zie foto's van vorig jaar. Je zal veelal dezelfde mensen aantreffen op de ritten. Stilaan leer je ze wel stap voor stap kennen. Hier zitten krakken op alle gebied : techniek, informatica, fiscalisten, ...
Bedankt voor het aanbod om het 2de deel mee te rijden. Bezit je een gps? Ik ben wel niet zo een vlotte rijder als Johanelsie. Die K is geen GS. Dus als dat niet geeft...? Ik vond het gewoon jammer dat het in zulk een mooie streek een beetje misliep in het eerste stuk na de middag. Heb ondertussen de Zumo wat ontlast van onnodige data en ben nu bezig met de Mapsource, update's enz. op m'n Laptop te krijgen, want m'n oude PC begint lelijk gaan te ronken ; hij klinkt straks nog lelijker dan mijne Barkas van lang weleer.
Donderdag is voor mij ook onmogelijk. Zegt vrijdagnamiddag U iets? Ik pas me aan qua vertrekuur (sta met de nacht). De rest spreken we wel verder af via PB.
Groeten, Marc.
Lid BMW MC Vl sinds 2008.
BMW K 1600 GT Sport 2014 6K
BMW F 800 GS Triple Black 2012 12K
BMW G 650 XChallenge for even more pleasure, Tripy Off-Road Packet, Pirelli MT 21. Zega Pro Cases.35K.
K1200GT '03 72K
Please Do Not Resuscitate, if no decent outcome.Afbeelding

ADVrider.com
GSrijder
Contacteer:

Bericht door GSrijder »

Indierock schreef:

Grjs
Hallo Doemper !! Welkom!! 'k Heb uw motor zien staan bij het vertrek, vlak voor de taverne. Leuk om een stadsgenoot erbij te hebben. Woon zelf in St. Gillis D'm. (evenals GS-rijder) Ik hoop van harte dat het initiatief van Bart (Iron Gonzo), de rit van de R1200ST-rijders, mag doorgaan. Zie foto's van vorig jaar. Je zal veelal dezelfde mensen aantreffen op de ritten. Stilaan leer je ze wel stap voor stap kennen. Hier zitten krakken op alle gebied : techniek, informatica, fiscalisten, ...
Bedankt voor het aanbod om het 2de deel mee te rijden. Bezit je een gps? Ik ben wel niet zo een vlotte rijder als Johanelsie. Die K is geen GS. Dus als dat niet geeft...? Ik vond het gewoon jammer dat het in zulk een mooie streek een beetje misliep in het eerste stuk na de middag. Heb ondertussen de Zumo wat ontlast van onnodige data en ben nu bezig met de Mapsource, update's enz. op m'n Laptop te krijgen, want m'n oude PC begint lelijk gaan te ronken ; hij klinkt straks nog lelijker dan mijne Barkas van lang weleer.
Donderdag is voor mij ook onmogelijk. Zegt vrijdagnamiddag U iets? Ik pas me aan qua vertrekuur (sta met de nacht). De rest spreken we wel verder af via PB.
Groeten, Marc.
Yep doemper, ik ben je vorige week nog gekruist in de Hullekensstraat. Ik dacht al, tiens een zilverkleurige R1200ST nog niet gezien dees kanten
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
doemper

Bericht door doemper »

Vrijdag is OK voor mij, ik ben over het algemeen ook ne rustige rijder en pas me wel aan de rijstijl aan. De zotte jaren van vroeger zijn er ook al wat af.
t'Is in de Hullekenstraat dat ik woon dus ver moet ge niet zoeken, huisnummer is 16.
Hopelijk een beetje deftig weer tegen vrijdag, laat maar weten welk tijdstip en waar.

Groetjes,
Rudy
Nahoj

Bericht door Nahoj »

tricky schreef:
door johanelsie » 28/03/10 21:07
Johanelsie, das afgesproken, ge kunt niet genoeg van die "knettergekke BMW-freaks" kennen.
Steekt gij dan wel een rode anjer in je knopsgat zodat ik u herken
ik zal een bolhoed opzetten? :lol: :lol: :lol:

Ik heb alvast zondag 11/04 "de noorkempentoer" in mijn agenda geplaatst.

Tot dan ..
om dit te voorkomen heb ik het topic met als titel, welk gezicht schuilt achter jouw nickname. Kzou zegen kijk daar maar eens dan weet je direkt wie johanelsie is!
GSA➡️ R80Gs
Nahoj

Bericht door Nahoj »

VoskenGSA schreef:
platte vis schreef: awel kris zijn we te min dat ge op unen 1nen nor frankrijk bolt??

Laat moa komen :-P
seg stoffel maakt u dan maar al een dagje vrij! En dan gaan we de kris zijn rit al eens testrijden he!
GSA➡️ R80Gs
Plaats reactie