Absoluut dank aan de organisatoren voor deze rit.
Dat er van alles op de weg ligt, liefst in de bochten, is inherent aan de wegskes die we opzoeken. Er zijn bij mijn weten geen schuivers gebeurd. Je zag de risicobochten ook bijna altijd op tijd opduiken. Had ook de indruk dat de snelheid door de meesten aangepast was.
Inderdaad aan de middagstop ook de lady gespot op de K1300R. En ze kon er mee overweg !!! Zoals alle dames die ik op de clubritten al zelf heb zien piloteren. Ik zou niet graag als opdracht krijgen om bepaalde clubladies te volgen met m'n oude K 1200 GT. Ze rijden gewoon zeer goed en vlot.
Mag ik via deze weg ook even een pluim geven aan het MeetingPoint van West Vlaanderen : een zeer snelle en een zeer vriendelijke bediening. Dank U aan Les Tzars.
Het tweede stuk is bij ons een beetje de mist ingegaan, door een fout in de GPS, of waarschijnlijker bij het inladen van de route. Ik had nog 4 via punten over in de gps. Pas vanaf Zulte stuurde hij me over clubroute. Tussen Zerkegem en Zulte, rechtdoor over gewestwegen gestuurd geweest. Gasten die we zagen vertrekken aan Les Tzars, als wij toekwamen, waren we plots in Zulte voorbij gesjeesd. Van naief gesproken ... Ik vond het al ettelijke tientallen km's verdacht. Dit tweede stuk zou ik graag van de week nog eens herdoen. Ben content dat het zomeruur er is. Ideaal stukje om voor de nachtdienst eens te rijden. Is een prachtige regio om door te rijden.
@ J : volgende keer kom ik zeker eens af. Telkens als ik U spot zit ge in serieuze gesprekken gewikkeld. Uw GSA blijft imponerend om te zien afkomen.
Paasweekend wordt een feest voor diegenen die meekunnen. Voor de enduroliefhebbers het GS weekend, waar ook hard aan gewerkt is geweest en als toetje op paasmaandag een prachtige Eifelrit. Kan jammer genoeg geen van de 2. Moet werken. En om dat paasweekend te zien omgewisseld te krijgen op het werk, ... Ik ga er niet ver naast zijn als dit al de 6de werkende Pasen achter mekaar is.

Dus Rome, als het even kan en niet te veel gevraagd is voor de komende jaren graag effen anders ... Ik kan redelijk veel hebben maar dit begint tegen te steken. Ben eigenlijk stikjaloers op dat komende motorfeest-weekend van de club.
Greetz Indie.
Lid BMW MC Vl sinds 2008.
BMW K 1600 GT Sport 2014 6K
BMW F 800 GS Triple Black 2012 12K
BMW G 650 XChallenge for even more pleasure, Tripy Off-Road Packet, Pirelli MT 21. Zega Pro Cases.35K.
K1200GT '03 72K
Please
Do
Not
Resuscitate, if no decent outcome.
ADVrider.com