Noord Kempen Toer 11 April

Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond

Moderator: GVN

Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Plaats reactie
wijosatito

Re: Noord Kempen Toer 11 April

Bericht door wijosatito »

'k Zal morgen om 09.00 hr in Kruibeke zijn. Is mijn eerste keer en zo te zien zal dat een beke een massa-bijeenkomst worden: aantal downloads etc ...
Oh ja, ik ben te herkennen aan een rode K 1100 LT :grin: en een allesbehalve vloeiende rijstijl :oops: Moet dat beestje nog wat gewoon worden.
Johny

Bericht door Johny »

Zal er ook zijn,moet toch die nieuwe 660 uitproberen :drunken:
Groeten
Johny
John
Contacteer:

Bericht door John »

Tot nu toe 132 mensen die een roadbook of GPS file in hun bezit hebben! ( de privé mails meegerekend)
Als jullie allemaal afkomen zijn we met meer dan vorig jaar!
J
Contacteer:

Bericht door J »

3:45u ben net thuis. :scratch: :scratch: weet niet of ik aan de start zal staan morgen.

Miss dat ik op mijn brommerke spring en ergens aanpik rond de middag.

slopwel,

J
't vollek va Gùùk red ùùk........
VoskenGSA

Bericht door VoskenGSA »

Voila, terug van de Noord Kempen.
Het was een leuk ritje, een beetje draaien en keren, wat vlotte stukken, leuk leuk.
Zelfs een heel klein stukje offroad door wegenwerken :-P In Malle eventjes om moeten rijden voor de lokale kermis, moa met de GPS was dat geen enkel probleem.
Ik heb me allezins goed geamuseerd. :grin:
Lid BMW-MC-VL
Afbeelding Afbeelding
GSA 2008 - Temporarily out of power...
Frank K

Bericht door Frank K »

Ook terug van ritje. Waren voor mijn rug genoeg kilometers om te starten. Heel de dag ook heel koud gehad maar op 20 km van het einde viel gelukkig mijn frank dat ik een trui :shock: bij had in mijn koffer. Net temperatuur gemeten en ik ga toch richting 38°. :-(
Gps was ook geen onverdeeld succes. Mss de raad van CarlB opvolgen en iets van een software updaten voor de gps zelf...
Voor de rest toch leuk ritje geweest en vele bekende gezichten tegengekomen na een (te) lange, noodgedwongen, winterstop.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Jo De Paepe

Bericht door Jo De Paepe »

Yep,

spijtig genoeg moeten afhaken na bezoek aan De Knalpot.
Rug was stikkapot. :-(
Op gemakske naar huis en in de zetel naar Parijs -Roubaix gekeken
RTboy

Bericht door RTboy »

Ook net terug! Na de ontmoeting met de toffe clubleden in Ter Heide kon de dag al helemaal niet meer stuk...
Lekkere koffie in Rilland, te veel spaghetti in Zoersel en ne goeie cola in Nieuwmoer, meer moet dat niet zijn.
Was een erg toffe en ontspannende rit :-P
Groetjes aan allen en tot de volgende...

RTboy :wink:
Fox30

Noord Kempen Toer 11 April

Bericht door Fox30 »

John,

het was weer een leuke rit.
Lekker in onze achtertuin.
We zijn wel wat te lang blijven lunchen, waardoor we een stukje hebben moeten afkorten.
Lieve vond het een leuke rit om weer eens wat verder dan om de hoek te bollen.
Afbeelding
Den John, voor wie hem zou hebben gemist als gastheer

Afbeelding
Bij de knalpot een mooie 1200GS zien staan. Om van te watertanden...

Afbeelding
Bij de aankomst ook weer vriendelijk onthaald en wat rare snuiters gezien!
GSrijder
Contacteer:

Bericht door GSrijder »

Ik heb forfait gegeven vandaag.

De after Tupperware opkuis heeft nogal wat geduurd, slecht geslapen, wekker om 7u30 gezet, pfff nog moe, allee nog eens draaien en damn het was plots 8u30.
Vlug sms gestuurd naar carlo en Zino dat ze op mij niet moesten verwachten. Wikken en wegen.....Ter Heide or not.

Het vrouwke had zin om zelf nog eens te bollen maar 280 km met de heen en terugreis naar ter Heide vond ze te ver ook door haar gebrek aan ervaring. Tja, zie dat die stoere BMW rijders haar uitlachen :oops:

Dan maar besloten om de toekomstige Blasiusrit ( voor de medewerkers van het Sint-Blasius ziekenhuis te Dendermonde zoals daar onder andere zijn Indierock :smurf: ) te rijden en er een gezellig dagje met twee van te maken.Wat quality time zoals ze zeggen.

Sorry John, het zal voor de volgende keer zijn maar als ik het hier lees aan deelnemers geen gebrek gehad en dat de rit de moeite was daar twijfel ik niet aan.

off topic:
@ Indierock: vrijdag op gezinsuitstap naar Tongeren geweest en ook gezien dat het nog iets te vroeg is voor de bloesems.
De Blasiusrit is een bi-joeke.
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
Zeppe

Bericht door Zeppe »

Mooie rit, bedankt John.

Vanmorgen waren we niet bij de eersten,
maar nu wel (denk ik)
hier al enkele foto's

http://dotje.smugmug.com/Events/Noord-K ... 1425_RuqKf" onclick="window.open(this.href);return false;

tot de volgende
R1200GS-Adventure - smoke grey (24/06/2011)
Vespa GTS250 (27/09/2018)

"Het eindpunt kan nooit zo interessant zijn als de weg ernaartoe"
CarlB

Bericht door CarlB »

John, bedankt voor de fijne rit, je hebt het weeral prima voor mekaar gekregen. Het weer viel mee, toffe baantjes en dito bochtjes...gewoon "af".
en natuurlijk mijne maat Frank K, altijd fun om samen te rijden............ :pirat:

groetjes en tot de volgende !
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Garmin ZUMO 660 - Xenon
luc boxer

Bericht door luc boxer »

Nog wat foto's
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ludo vp

Bericht door Ludo vp »

John, nen dikke mercie!
't Was een tof ritje.
OOk een bedankje voor het toffe gezelschap.
Tot de volgende....

Ludo :wink:
R1150GS
Scotland Rider 2006

Afbeelding Afbeelding Afbeelding
UpJohn

Bericht door UpJohn »

Yes .. mooie foto's !
(Sorry John .. ik kon er niet zijn .. moest dringend werk maken van ritvoorbereiding op 2 mei.)
pvde
Contacteer:

Bericht door pvde »

Yep,
John, het mag gezegd worden, je ritje was weer prima in elkaar gestoken :wink:
Hier nog enkele foto's
De Noord Kempentour.
Afbeelding
Een goed gevulde parking aan Ter Heide.
Afbeelding
Ook bij de Knalpot, een overvolle parking.
Afbeelding
Van wat zou LucBoxer nu eigenlijk dromen :?:
Afbeelding
Twee knappe motormeiden staan naast de motor van Fox30 zijn dromen.
Afbeelding
Een testrit van Lieve de Duo van Fox30, om al te wennen aan zijn opvolger.
Afbeelding
Alle andere foto's zijn HIER te bekijken.
Houdoe

Een gelukkige organisator, John.
Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
Afbeelding BMW F800GS
MOTOBLOG

Bericht door MOTOBLOG »

Ben blijkbaar een paar keer gespot :razz:
Iets vroeger dan gepland huiswaarts gekeerd. Verslag naar gewoonte op DE PVDK FILES motoblog.

Afbeelding
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Dat zag er weer heel leuk uit, zoals te verwachten was ! Hopelijk (en normaal gezien toch) mijn laatste gemiste rit. Ik was té laat klaar om mijn uitrusting nog aan te trekken en te vertrekken om ergens in de rit aan te pikken. Ach, 't is voor een goed doel ! Volgende week M.O.T en daar zijn wij voor al ingeschreven - 't is dus van "moettes" en ook voor een goed doel :mrgreen:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
MOTOBLOG

Bericht door MOTOBLOG »

Aha, maar volgende week heb ik de lenterit 2010 op mijn agenda staan. Da's met ontbijtbuffet en een pannenkoekenlunch... :bounce:
WimLT schreef:Volgende week M.O.T en daar zijn wij voor al ingeschreven - 't is dus van "moettes" en ook voor een goed doel :mrgreen:
RUSOR

Bericht door RUSOR »

Hoi,
Niet kunnen rijden maar toch een leuke dag gehad bij de gestoorde bende van de John

Bedankt iedereen voor de toffe babbels

GRTS Danny
wijosatito

Bericht door wijosatito »

Eerste maal dat ik een rit van 'bijna' uitsluitend BMW's reed. 'k Moet het zeggen zoals het is: van de 'dikkenekerij' waarvan BMW-rijders beschuldigd worden, heb ik 0 komma 0 ondervonden. Toffe bende, direkt vriendelijk en goed contact en een leuke rit. Eerste deel vooral een sight-seeingtour en op't gemakske, laatste deel met leuke lange bochten ... Voor een eerste kennismaking viel dit reuzemee. Dit smaakt naar meer :-)
Oscar

Bericht door Oscar »

Dank U wel Luc voor de mooi foto , de eerste met de K . Groetjes tot zondag ! Dank ook aan de inrichter ( Johan ) van de mooi rit groetjes vd GELE eendjes Eric's , Michel , Ann , Pol en Oscar .
J
Contacteer:

Bericht door J »

wijosatito schreef:Eerste maal dat ik een rit van 'bijna' uitsluitend BMW's reed.
de kans is vrij groot dat je dat fenomeen meerdere malen zal terugvinden in de BMW club ritten :wink:
't vollek va Gùùk red ùùk........
Pollemaddog

Bericht door Pollemaddog »

Bedankt John voor weer een gezellige dag motorrijden met onze geliefde Beemer en de collega's.
Helaas konden de gedeeltes door de bebouwde kom en met die verdomde verkeersdrempels mij niet erg bekoren.
Daarentegen was er wel veel schoon vastgoed te bezichtigen. De laatste 50km van de tour maakte echter weer heel veel goed. Begrijp me niet verkeerd, het is niet makkelijk een rit te maken doorheen de Noorderkempen zonder deze storende elementen en ik kan het vooralsnog niet nadoen ... en het is weer eens wat anders.
Ondanks het frisse weer, de oudjes kregen al wat last van kramp in de verschillende ledematen en een wat jongere vrouwelijke collega ertussen :?: , maar dat mocht de pret niet bederven en we hebben toch genoten.
Ook op culinair gebied was het vandaag niet verkeerd ... we hebben lekker gegeten in eethuis Pepper in Wuustwezel.
Het was weer lekker druk vandaag ... hoeveel inschrijvingen ? ... en dat doet weer goed.
Nogmaals bedankt aan iedereen en in het bijzonder de organisatoren en het clubje Jos Mia Marc Anita en Guido.
Tot ziens bij de volgende tour.
Pollemaddog.
wat fotootjes zijn hier te zien.
John
Contacteer:

Bericht door John »

Pollemaddog schreef:Bedankt John voor weer een gezellige dag motorrijden met onze geliefde Beemer en de collega's.
Helaas konden de gedeeltes door de bebouwde kom en met die verdomde verkeersdrempels mij niet erg bekoren.Daarentegen was er wel veel schoon vastgoed te bezichtigen. De laatste 50km van de tour maakte echter weer heel veel goed. Begrijp me niet verkeerd, het is niet makkelijk een rit te maken doorheen de Noorderkempen zonder deze storende elementen en ik kan het vooralsnog niet nadoen ... en het is weer eens wat anders.
Ondanks het frisse weer, de oudjes kregen al wat last van kramp in de verschillende ledematen en een wat jongere vrouwelijke collega ertussen :?: , maar dat mocht de pret niet bederven en we hebben toch genoten.
Ook op culinair gebied was het vandaag niet verkeerd ... we hebben lekker gegeten in eethuis Pepper in Wuustwezel.
Het was weer lekker druk vandaag ... hoeveel inschrijvingen ? ... en dat doet weer goed.
Nogmaals bedankt aan iedereen en in het bijzonder de organisatoren en het clubje Jos Mia Marc Anita en Guido.
Tot ziens bij de volgende tour.
Pollemaddog.
wat fotootjes zijn hier te zien.
T´ja, wat die verkeersdrempels betreft... er zijn plaatsen waar je er gewoonweg niet omheen kunt. Of de wegen om dit te omzeilen hadden dan weer serieuze gaten in het wegdek.
Vorig jaar hadden we zo goed als geen van die rotdingen in de tour, maar het is de bedoeling van variatie te geven en om de streek wat beter te leren kennen.
We hadden ong. 120 inschrijvingen, zoals vorig jaar en hadden redelijk weer, wat ook een meevaller was!
Bedankt in ieder geval aan al diegene die geweest zijn. Het doet deugd! :wink:

PS;@PVDK, ik vind het een beetje spijtig dat je nergens in je blog vermeld dat dit toertje aangeboden werdt door de BMW Vlaanderen Club. Dat had ik graag anders gezien.
Plaats reactie