Oh ja, ik ben te herkennen aan een rode K 1100 LT
Noord Kempen Toer 11 April
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
-
wijosatito
Re: Noord Kempen Toer 11 April
'k Zal morgen om 09.00 hr in Kruibeke zijn. Is mijn eerste keer en zo te zien zal dat een beke een massa-bijeenkomst worden: aantal downloads etc ...
en een allesbehalve vloeiende rijstijl
Moet dat beestje nog wat gewoon worden.
Zal er ook zijn,moet toch die nieuwe 660 uitproberen
Groeten
Johny
Groeten
Johny
-
John
- Contacteer:
Tot nu toe 132 mensen die een roadbook of GPS file in hun bezit hebben! ( de privé mails meegerekend)
Als jullie allemaal afkomen zijn we met meer dan vorig jaar!
Als jullie allemaal afkomen zijn we met meer dan vorig jaar!
3:45u ben net thuis.
weet niet of ik aan de start zal staan morgen.
Miss dat ik op mijn brommerke spring en ergens aanpik rond de middag.
slopwel,
J
Miss dat ik op mijn brommerke spring en ergens aanpik rond de middag.
slopwel,
J
't vollek va Gùùk red ùùk........
-
VoskenGSA
Voila, terug van de Noord Kempen.
Het was een leuk ritje, een beetje draaien en keren, wat vlotte stukken, leuk leuk.
Zelfs een heel klein stukje offroad door wegenwerken
In Malle eventjes om moeten rijden voor de lokale kermis, moa met de GPS was dat geen enkel probleem.
Ik heb me allezins goed geamuseerd.
Het was een leuk ritje, een beetje draaien en keren, wat vlotte stukken, leuk leuk.
Zelfs een heel klein stukje offroad door wegenwerken
Ik heb me allezins goed geamuseerd.
Lid BMW-MC-VL

GSA 2008 - Temporarily out of power...

GSA 2008 - Temporarily out of power...
Ook terug van ritje. Waren voor mijn rug genoeg kilometers om te starten. Heel de dag ook heel koud gehad maar op 20 km van het einde viel gelukkig mijn frank dat ik een trui
bij had in mijn koffer. Net temperatuur gemeten en ik ga toch richting 38°.
Gps was ook geen onverdeeld succes. Mss de raad van CarlB opvolgen en iets van een software updaten voor de gps zelf...
Voor de rest toch leuk ritje geweest en vele bekende gezichten tegengekomen na een (te) lange, noodgedwongen, winterstop.
Gps was ook geen onverdeeld succes. Mss de raad van CarlB opvolgen en iets van een software updaten voor de gps zelf...
Voor de rest toch leuk ritje geweest en vele bekende gezichten tegengekomen na een (te) lange, noodgedwongen, winterstop.

-
Jo De Paepe
Yep,
spijtig genoeg moeten afhaken na bezoek aan De Knalpot.
Rug was stikkapot.
Op gemakske naar huis en in de zetel naar Parijs -Roubaix gekeken
spijtig genoeg moeten afhaken na bezoek aan De Knalpot.
Rug was stikkapot.
Op gemakske naar huis en in de zetel naar Parijs -Roubaix gekeken
Ook net terug! Na de ontmoeting met de toffe clubleden in Ter Heide kon de dag al helemaal niet meer stuk...
Lekkere koffie in Rilland, te veel spaghetti in Zoersel en ne goeie cola in Nieuwmoer, meer moet dat niet zijn.
Was een erg toffe en ontspannende rit
Groetjes aan allen en tot de volgende...
RTboy
Lekkere koffie in Rilland, te veel spaghetti in Zoersel en ne goeie cola in Nieuwmoer, meer moet dat niet zijn.
Was een erg toffe en ontspannende rit
Groetjes aan allen en tot de volgende...
RTboy
-
Fox30
Noord Kempen Toer 11 April
John,
het was weer een leuke rit.
Lekker in onze achtertuin.
We zijn wel wat te lang blijven lunchen, waardoor we een stukje hebben moeten afkorten.
Lieve vond het een leuke rit om weer eens wat verder dan om de hoek te bollen.

Den John, voor wie hem zou hebben gemist als gastheer

Bij de knalpot een mooie 1200GS zien staan. Om van te watertanden...

Bij de aankomst ook weer vriendelijk onthaald en wat rare snuiters gezien!
het was weer een leuke rit.
Lekker in onze achtertuin.
We zijn wel wat te lang blijven lunchen, waardoor we een stukje hebben moeten afkorten.
Lieve vond het een leuke rit om weer eens wat verder dan om de hoek te bollen.
Den John, voor wie hem zou hebben gemist als gastheer
Bij de knalpot een mooie 1200GS zien staan. Om van te watertanden...
Bij de aankomst ook weer vriendelijk onthaald en wat rare snuiters gezien!
-
GSrijder
- Contacteer:
Ik heb forfait gegeven vandaag.
De after Tupperware opkuis heeft nogal wat geduurd, slecht geslapen, wekker om 7u30 gezet, pfff nog moe, allee nog eens draaien en damn het was plots 8u30.
Vlug sms gestuurd naar carlo en Zino dat ze op mij niet moesten verwachten. Wikken en wegen.....Ter Heide or not.
Het vrouwke had zin om zelf nog eens te bollen maar 280 km met de heen en terugreis naar ter Heide vond ze te ver ook door haar gebrek aan ervaring. Tja, zie dat die stoere BMW rijders haar uitlachen
Dan maar besloten om de toekomstige Blasiusrit ( voor de medewerkers van het Sint-Blasius ziekenhuis te Dendermonde zoals daar onder andere zijn Indierock
) te rijden en er een gezellig dagje met twee van te maken.Wat quality time zoals ze zeggen.
Sorry John, het zal voor de volgende keer zijn maar als ik het hier lees aan deelnemers geen gebrek gehad en dat de rit de moeite was daar twijfel ik niet aan.
off topic:
@ Indierock: vrijdag op gezinsuitstap naar Tongeren geweest en ook gezien dat het nog iets te vroeg is voor de bloesems.
De Blasiusrit is een bi-joeke.
De after Tupperware opkuis heeft nogal wat geduurd, slecht geslapen, wekker om 7u30 gezet, pfff nog moe, allee nog eens draaien en damn het was plots 8u30.
Vlug sms gestuurd naar carlo en Zino dat ze op mij niet moesten verwachten. Wikken en wegen.....Ter Heide or not.
Het vrouwke had zin om zelf nog eens te bollen maar 280 km met de heen en terugreis naar ter Heide vond ze te ver ook door haar gebrek aan ervaring. Tja, zie dat die stoere BMW rijders haar uitlachen
Dan maar besloten om de toekomstige Blasiusrit ( voor de medewerkers van het Sint-Blasius ziekenhuis te Dendermonde zoals daar onder andere zijn Indierock
Sorry John, het zal voor de volgende keer zijn maar als ik het hier lees aan deelnemers geen gebrek gehad en dat de rit de moeite was daar twijfel ik niet aan.
off topic:
@ Indierock: vrijdag op gezinsuitstap naar Tongeren geweest en ook gezien dat het nog iets te vroeg is voor de bloesems.
De Blasiusrit is een bi-joeke.
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
Mooie rit, bedankt John.
Vanmorgen waren we niet bij de eersten,
maar nu wel (denk ik)
hier al enkele foto's
http://dotje.smugmug.com/Events/Noord-K ... 1425_RuqKf" onclick="window.open(this.href);return false;
tot de volgende
Vanmorgen waren we niet bij de eersten,
maar nu wel (denk ik)
hier al enkele foto's
http://dotje.smugmug.com/Events/Noord-K ... 1425_RuqKf" onclick="window.open(this.href);return false;
tot de volgende
R1200GS-Adventure - smoke grey (24/06/2011)
Vespa GTS250 (27/09/2018)
"Het eindpunt kan nooit zo interessant zijn als de weg ernaartoe"
Vespa GTS250 (27/09/2018)
"Het eindpunt kan nooit zo interessant zijn als de weg ernaartoe"
John, bedankt voor de fijne rit, je hebt het weeral prima voor mekaar gekregen. Het weer viel mee, toffe baantjes en dito bochtjes...gewoon "af".
en natuurlijk mijne maat Frank K, altijd fun om samen te rijden............
groetjes en tot de volgende !
en natuurlijk mijne maat Frank K, altijd fun om samen te rijden............
groetjes en tot de volgende !

Garmin ZUMO 660 - Xenon
Nog wat foto's

John, nen dikke mercie!
't Was een tof ritje.
OOk een bedankje voor het toffe gezelschap.
Tot de volgende....
Ludo
't Was een tof ritje.
OOk een bedankje voor het toffe gezelschap.
Tot de volgende....
Ludo
R1150GS
Scotland Rider 2006

Scotland Rider 2006

Yes .. mooie foto's !
(Sorry John .. ik kon er niet zijn .. moest dringend werk maken van ritvoorbereiding op 2 mei.)
(Sorry John .. ik kon er niet zijn .. moest dringend werk maken van ritvoorbereiding op 2 mei.)
-
pvde
- Contacteer:
Yep,
John, het mag gezegd worden, je ritje was weer prima in elkaar gestoken
Hier nog enkele foto's
De Noord Kempentour.

Een goed gevulde parking aan Ter Heide.

Ook bij de Knalpot, een overvolle parking.

Van wat zou LucBoxer nu eigenlijk dromen

Twee knappe motormeiden staan naast de motor van Fox30 zijn dromen.

Een testrit van Lieve de Duo van Fox30, om al te wennen aan zijn opvolger.

Alle andere foto's zijn HIER te bekijken.
Houdoe
Een gelukkige organisator, John.

John, het mag gezegd worden, je ritje was weer prima in elkaar gestoken
Hier nog enkele foto's
De Noord Kempentour.

Een goed gevulde parking aan Ter Heide.

Ook bij de Knalpot, een overvolle parking.

Van wat zou LucBoxer nu eigenlijk dromen

Twee knappe motormeiden staan naast de motor van Fox30 zijn dromen.

Een testrit van Lieve de Duo van Fox30, om al te wennen aan zijn opvolger.

Alle andere foto's zijn HIER te bekijken.
Houdoe
Een gelukkige organisator, John.

ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
Ben blijkbaar een paar keer gespot
Iets vroeger dan gepland huiswaarts gekeerd. Verslag naar gewoonte op DE PVDK FILES motoblog.

Iets vroeger dan gepland huiswaarts gekeerd. Verslag naar gewoonte op DE PVDK FILES motoblog.

R1200RT 2016 - http://www.facebook.com/Motoblog/
Dat zag er weer heel leuk uit, zoals te verwachten was ! Hopelijk (en normaal gezien toch) mijn laatste gemiste rit. Ik was té laat klaar om mijn uitrusting nog aan te trekken en te vertrekken om ergens in de rit aan te pikken. Ach, 't is voor een goed doel ! Volgende week M.O.T en daar zijn wij voor al ingeschreven - 't is dus van "moettes" en ook voor een goed doel 
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop

Aha, maar volgende week heb ik de lenterit 2010 op mijn agenda staan. Da's met ontbijtbuffet en een pannenkoekenlunch...
WimLT schreef:Volgende week M.O.T en daar zijn wij voor al ingeschreven - 't is dus van "moettes" en ook voor een goed doel
R1200RT 2016 - http://www.facebook.com/Motoblog/
Hoi,
Niet kunnen rijden maar toch een leuke dag gehad bij de gestoorde bende van de John
Bedankt iedereen voor de toffe babbels
GRTS Danny
Niet kunnen rijden maar toch een leuke dag gehad bij de gestoorde bende van de John
Bedankt iedereen voor de toffe babbels
GRTS Danny
-
wijosatito
Eerste maal dat ik een rit van 'bijna' uitsluitend BMW's reed. 'k Moet het zeggen zoals het is: van de 'dikkenekerij' waarvan BMW-rijders beschuldigd worden, heb ik 0 komma 0 ondervonden. Toffe bende, direkt vriendelijk en goed contact en een leuke rit. Eerste deel vooral een sight-seeingtour en op't gemakske, laatste deel met leuke lange bochten ... Voor een eerste kennismaking viel dit reuzemee. Dit smaakt naar meer 
Dank U wel Luc voor de mooi foto , de eerste met de K . Groetjes tot zondag ! Dank ook aan de inrichter ( Johan ) van de mooi rit groetjes vd GELE eendjes Eric's , Michel , Ann , Pol en Oscar .
de kans is vrij groot dat je dat fenomeen meerdere malen zal terugvinden in de BMW club rittenwijosatito schreef:Eerste maal dat ik een rit van 'bijna' uitsluitend BMW's reed.
't vollek va Gùùk red ùùk........
-
Pollemaddog
Bedankt John voor weer een gezellige dag motorrijden met onze geliefde Beemer en de collega's.
Helaas konden de gedeeltes door de bebouwde kom en met die verdomde verkeersdrempels mij niet erg bekoren.
Daarentegen was er wel veel schoon vastgoed te bezichtigen. De laatste 50km van de tour maakte echter weer heel veel goed. Begrijp me niet verkeerd, het is niet makkelijk een rit te maken doorheen de Noorderkempen zonder deze storende elementen en ik kan het vooralsnog niet nadoen ... en het is weer eens wat anders.
Ondanks het frisse weer, de oudjes kregen al wat last van kramp in de verschillende ledematen en een wat jongere vrouwelijke collega ertussen
, maar dat mocht de pret niet bederven en we hebben toch genoten.
Ook op culinair gebied was het vandaag niet verkeerd ... we hebben lekker gegeten in eethuis Pepper in Wuustwezel.
Het was weer lekker druk vandaag ... hoeveel inschrijvingen ? ... en dat doet weer goed.
Nogmaals bedankt aan iedereen en in het bijzonder de organisatoren en het clubje Jos Mia Marc Anita en Guido.
Tot ziens bij de volgende tour.
Pollemaddog.
wat fotootjes zijn hier te zien.
Helaas konden de gedeeltes door de bebouwde kom en met die verdomde verkeersdrempels mij niet erg bekoren.
Daarentegen was er wel veel schoon vastgoed te bezichtigen. De laatste 50km van de tour maakte echter weer heel veel goed. Begrijp me niet verkeerd, het is niet makkelijk een rit te maken doorheen de Noorderkempen zonder deze storende elementen en ik kan het vooralsnog niet nadoen ... en het is weer eens wat anders.
Ondanks het frisse weer, de oudjes kregen al wat last van kramp in de verschillende ledematen en een wat jongere vrouwelijke collega ertussen
Ook op culinair gebied was het vandaag niet verkeerd ... we hebben lekker gegeten in eethuis Pepper in Wuustwezel.
Het was weer lekker druk vandaag ... hoeveel inschrijvingen ? ... en dat doet weer goed.
Nogmaals bedankt aan iedereen en in het bijzonder de organisatoren en het clubje Jos Mia Marc Anita en Guido.
Pollemaddog.
-
John
- Contacteer:
T´ja, wat die verkeersdrempels betreft... er zijn plaatsen waar je er gewoonweg niet omheen kunt. Of de wegen om dit te omzeilen hadden dan weer serieuze gaten in het wegdek.Pollemaddog schreef:Bedankt John voor weer een gezellige dag motorrijden met onze geliefde Beemer en de collega's.
Helaas konden de gedeeltes door de bebouwde kom en met die verdomde verkeersdrempels mij niet erg bekoren.Daarentegen was er wel veel schoon vastgoed te bezichtigen. De laatste 50km van de tour maakte echter weer heel veel goed. Begrijp me niet verkeerd, het is niet makkelijk een rit te maken doorheen de Noorderkempen zonder deze storende elementen en ik kan het vooralsnog niet nadoen ... en het is weer eens wat anders.
Ondanks het frisse weer, de oudjes kregen al wat last van kramp in de verschillende ledematen en een wat jongere vrouwelijke collega ertussen, maar dat mocht de pret niet bederven en we hebben toch genoten.
Pollemaddog.
Vorig jaar hadden we zo goed als geen van die rotdingen in de tour, maar het is de bedoeling van variatie te geven en om de streek wat beter te leren kennen.
We hadden ong. 120 inschrijvingen, zoals vorig jaar en hadden redelijk weer, wat ook een meevaller was!
Bedankt in ieder geval aan al diegene die geweest zijn. Het doet deugd!
PS;@PVDK, ik vind het een beetje spijtig dat je nergens in je blog vermeld dat dit toertje aangeboden werdt door de BMW Vlaanderen Club. Dat had ik graag anders gezien.