Het weer heeft ons zeker parten gespeeld , maar ik begreep van Steve dat er alsnog 169 deelnemende teams aanwezig warenone-one schreef:spijtig van het slechte weer 's morgens hetgeen er voor zorgde dat menig thuis bleef maar zij die er niet waren hadden ongelijk. Een fantastische dag, super goede organisatie en het doet me goed dat veel collegae begaan zijn met de motorrijders, hun veiligheid en er ook reking mee houden dat motorrijden nog plezierig moet zijn en dit mbt de snelheid.
Je mag zeggen van Wallonie wat je wilt maar lokale en federale politie treedt er enkel kordaat en streng op bij de "zotten" die ieder weekend de Ardennen onveilig maken, hun leven maar ook dat van anderen op het spel zetten door aan waanzinnige snelheden en "krimineel- en onkundig rijgedrag" onze hobby te "verkrachten"...
Volgend jaar ben ik zeker terug van de partij...Thanks to Dirco Dinant en onze vriend wijlen Renoy Roger die met dit initiatief startte.
Nice to meet Moh_Fan , ALX en Vertigo
(dus veel meer deelnemers !) en alle deelnemers blijken desondanks het weer een positieve ervaring aan dit evenement te hebben overgehouden ( en niet alleen op dit forum , maar ook daarbuiten ).
Het feit dat sommigen op het laatste moment afhaakten gezien de barre weersomstandigheden betekent evenmin dat wij hen tot levenslange dwangarbeid zullen verplichten of op de eerstvolgende onthaalavond zullen stenigen , iedereen maakt nog steeds voor zichzelf uit wat hij durft , kan of wil ...
Dit is niet het forum van het Laatste Oordeel , dus even goede vrienden !
Anderzijds een tip mocht zich deze situatie in de toekomst opnieuw voordoen zijn jullie eveneens per wagen welkom , al is de lol er dan wel grotendeels af voor wat de rit zelf betreft , maar dat bepaalt alweer eenieder voor zichzelf .
Voor wat de volgende editie betreft zullen we zeker niet nalaten om iedereen tijdig op de hoogte te houden en mochten er inmiddels her en der nog gerelateerde artikels verschijnen sluiten we ze zeker in ( Het evenement is op zondag reeds op RTL-TVI uitgezonden .)
P.S. Het siert U als mens One-One om de eer van dit evenement tevens op te dragen aan Roger Renoy , wiens echtgenote eveneens het ganse traject heeft afgelegd zoals je zelf wel zal gemerkt hebben.
Respect & CU on the road !
Adjuvo en Junior !