Een week Spaanse Pyreneeën All Road met de Club

Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond

Moderator: GVN

Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Plaats reactie
Indierock

Een week Spaanse Pyreneeën All Road met de Club

Bericht door Indierock »

Wie heeft er zich al ingeschreven voor de week Pyreneeën met enduromotor, eerste week van september ? Het initiatief van Willy Vollekindt staat in het laatste clubblad. Ca. 70 % over "onverhard", alhoewel het meeste er wel hard zal bij liggen door de gravel en de keien aldaar. Het is een Coast to Coast versie ; vertrekken aan de Atlantische Oceaan en eindigen aan de Middellandse Zee.
Ik dacht uit gesprekken op voormalige offroadritten in het vroege voorjaar, dat Walter Adventure, Yves, ... wel enthousiast waren omtrent dit initiatief.
Het concept is heel basic opgevat : overnachting op campings, drank en voedsel en luttele algemene kosten.
Ikzelf heb me ingeschreven bij Willy V. Alleen nog 1 groot probleem : de levering van de kofferset (Zega Pro and S). Reeds betaald van begin mei. :cry: De kofferset stond meerdere malen afgebeeld in het Touratechboekje. Alleen dienen ze bij Touratech de pannier rack nog aan te passen. RAD Drongen heeft me niet in de steek gelaten als tussenpersoon en blijft druk zetten om de koffers alsnog voor 21 augustus te leveren.
Lid BMW MC Vl sinds 2008.
BMW K 1600 GT Sport 2014 6K
BMW F 800 GS Triple Black 2012 12K
BMW G 650 XChallenge for even more pleasure, Tripy Off-Road Packet, Pirelli MT 21. Zega Pro Cases.35K.
K1200GT '03 72K
Please Do Not Resuscitate, if no decent outcome.Afbeelding

ADVrider.com
luc boxer

Re: Een week Spaanse Pyreneeën All Road met de Club

Bericht door luc boxer »

De vaste groep is er zeker bij Carlo,Jef,Frank,Willy maar zitten zo goed als niet op het forum.
Swa Brasschaat is er ook bij en die zit hier wel op het forum, van Yves weet ik het niet.
Laatst gewijzigd door luc boxer op 05 nov 2018, 14:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding Lid BMW MC Vlaanderen
Yves GSA

Bericht door Yves GSA »

IndieRock

Tja, met spijt in het hart kan ik echt niet mee. Ik zou dolgraag willen maar kan de eerste week van september niet weg.
Deze trip staat al 2 jaar in mijn agenda en hoewel het tentje niet echt ideaal is, zou ik er dat voor lief bij nemen. Ook mijne x-challenge zou dan was aangepast moeten worden om bagage mee te pakken.
Maar goed, ik hoef er verder niet meer over na te denken. Ik weet zeker dat Swa Brasschaat mee gaat, die zit hier wel op het forum en anders op het andere (B4B).

Ik heb een weekske verlof in 2de week augustus dus zou dan perfect kunnen gaan offroaden maar alleen trek ik er niet op uit

Yves
R1150GS Adventure '03 Titanium
R80GS 92 (offroad use)

-------------------------------
Mijn gedroomde motorvakantie : alle voorgaande en de volgende
Indierock

Bericht door Indierock »

Jammer dat net jullie 3 niet mee gaan. :-( Hopelijk treffen we mekaar nog in het noorden van Frankrijk op de rit van Daniël en Olivier. M'n deelname aan de Pyreneeën blijft onzeker en afhankelijk van Touratech. Beseffende hoe weinig X Challenge rijders er zijn en beseffende dat er nog minder deze motor uitrusten met een bagagerack, heb ik eerlijk gezegd weinig hoop op een plotse enthousiaste wending bij Touratech. Wetende dat we bovendien in volle verlofperiode zitten ...
Maar ik blijf hopen. Een pak geld gespendeerd juist om deze trip te kunnen doen; deftig tentje, donzen slaapzak enz.
Als het toch niet zou meezitten, plan ik een alternatieve tour met de dochter op de K.
BMW G 650 XChallenge for even more pleasure, Tripy Off-Road Packet, Pirelli MT 21. Zega Pro Cases.35K.
K1200GT '03 72K

ADVrider.com
Indierock

Bericht door Indierock »

Hoi, gisterenavond bevestiging gehad van Touratech via RAD dat ze het betreffende pannier rack en subframe voor de G650 X Challenge toch gaan aanpassen én leveren in de derde week van augustus. Dus ik ga kunnen deelnemen aan de Pyreneeën. :-)
Begin mei besteld en betaald. Kan tellen :roll: Deze specifieke kofferset (Zega Pro and S) stond diverse malen in de catalogus van 2010, niet op de site. Dus vond ik dat levering vh betreffende product niks teveel gevraagd was. Swa Brasschaat , we zijn nu al met 2 vh forum. Grtz.
K1200GT '03 72K

ADVrider.com
Yves GSA

Bericht door Yves GSA »

IndieRock

Proficiat met de levering van je spullen van touratech. Als je softbagage wou gebruiken heb ik mij Giant loop laten aanraden. Er zou een dealer in UK zitten die dit kan leveren (is US product).
Coyote versie voor 30+ liter voor 230£ (pond) of de grootse met 50+ liter voor ongeveer 300 pond

Je kan meer vinden op deze link http://www.adventure-spec.com/brands/giant-loop/

Wat Malgré tout II betreft, staat ook al in mijn agenda en deze keer laat ik er niets tussen komen. Ben van de partij en wil graag de verhalen horen van pyrenëeen. Have fun en vooral veel pics, pics, pics

Yves
R1150GS Adventure '03 Titanium
R80GS 92 (offroad use)

-------------------------------
Mijn gedroomde motorvakantie : alle voorgaande en de volgende
Indierock

Bericht door Indierock »

Merci Yves,
Laatste weken zag ik het eerder zwart in qua levering.
Vorige week in m'n beste Engels, dan maar een kort maar duidelijk emailke naar Touratech zelf gestuurd. Een week geen antwoord ... tot gisteren.
Die Malgré Tout II mag inderdaad NIKS tussenkomen. Na m'n stommiteit van verleden jaar heb ik iets goeds te maken.
Ben zot van die streek. Rij er regelmatig naar toe met de K. En ik ben het hier eigenlijk zo beu gezien dat ik er meer dan serieus over nadenk om er binnen 10 jaar te gaan wonen definitief. Ge kunt hier op geen enkel moment nog deftig rijden, 't is hier zo plat als een A4 op nen bureau en ik zie hier geen oceaan. Immobiliën hou ik stillekes in het oog om de prijzen te leren kennen.
Heb al een foto van de K aan de kust op m'n bankkaart laten zetten om me op tijd er aan te herinneren waar ik naar toe wil.
Onvoorstelbaar mooie dorpen aldaar, niet in het minst in het hinterland.
Groetjes aan Horaetsyus, mooie pseudo trouwens.
K1200GT '03 72K

ADVrider.com
PatrickGS

Bericht door PatrickGS »

Hallo iedereen,
Is het mogelijk om via het forum iets meer uitleg over deze reis te verkrijgen, heb hier wel intresse in.
Ik ben wel (nog)geen lid maar ben van plan om dit wel te worden.
Dank bij voorbaat,
Patrick.
Indierock

Bericht door Indierock »

Hallo Patrick,
Welkom !!! Je hebt een PB met de nodige voorlopige info. :wink:
K1200GT '03 72K

ADVrider.com
gies

Bericht door gies »

Hallo,

Ik kan jullie enkele kleine leuke, niet-perceeltjes-met-heggetjes-campings aanbevelen, met klein restaurant.
Ook de heel sympathieke endurogids Javier, om een dagje schitterende verborgen onverharde weggetjes te doen rond Benasque ( midden pyr.)( 200 €/dag)

Laat maar horen indien interesse.

gr,
Gies
Laatst gewijzigd door gies op 07 jan 2011, 21:48, 3 keer totaal gewijzigd.
Indierock

Bericht door Indierock »

Hoi Gies,
Niet dat het ons niet interesseert hoor maar we volgen ons reisleiders op deze trip. De routes liggen zo goed als vast.
Patrick GS, Swa Brasschaat en ikzelf gaan al zeker mee.
Je mag me wel die leuke campinglocaties doorsturen : kunnen nog goed van pas komen voor volgend jaar. Ik dank U nu reeds!
Grtz. Indierock.
K1200GT '03 72K

ADVrider.com
Plaats reactie