Wie heeft er zich al ingeschreven voor de week Pyreneeën met enduromotor, eerste week van september ? Het initiatief van Willy Vollekindt staat in het laatste clubblad. Ca. 70 % over "onverhard", alhoewel het meeste er wel hard zal bij liggen door de gravel en de keien aldaar. Het is een Coast to Coast versie ; vertrekken aan de Atlantische Oceaan en eindigen aan de Middellandse Zee.
Ik dacht uit gesprekken op voormalige offroadritten in het vroege voorjaar, dat Walter Adventure, Yves, ... wel enthousiast waren omtrent dit initiatief.
Het concept is heel basic opgevat : overnachting op campings, drank en voedsel en luttele algemene kosten.
Ikzelf heb me ingeschreven bij Willy V. Alleen nog 1 groot probleem : de levering van de kofferset (Zega Pro and S). Reeds betaald van begin mei.

De kofferset stond meerdere malen afgebeeld in het Touratechboekje. Alleen dienen ze bij Touratech de pannier rack nog aan te passen. RAD Drongen heeft me niet in de steek gelaten als tussenpersoon en blijft druk zetten om de koffers alsnog voor 21 augustus te leveren.
Lid BMW MC Vl sinds 2008.
BMW K 1600 GT Sport 2014 6K
BMW F 800 GS Triple Black 2012 12K
BMW G 650 XChallenge for even more pleasure, Tripy Off-Road Packet, Pirelli MT 21. Zega Pro Cases.35K.
K1200GT '03 72K
Please
Do
Not
Resuscitate, if no decent outcome.
ADVrider.com