Eifel: VERBODEN DOORGANG; Wa kost da?
Moderator: GVN
					Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
	Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Re: Eifel: VERBODEN DOORGANG; Wa kost da?
Spijtig dat je het niet kan opslaan als een kaart- of waypointbestand  

Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

Ook niet via de andere voorgestelde downloads?
(Ik zit hier op mijn werk en kan dat dus nu niet checken)

(Ik zit hier op mijn werk en kan dat dus nu niet checken)
beter de bocht overschatten en jezelf onderschatten, het omgekeerde kan je een pak geld kosten...
Lid BMW MC VL

Lid BMW MC VL
Jij hebt duidelijk verder gezien dan je neus ..... Kunt het dus wél perfect opslaan als .gdb bestand  
Zowel de sperringspunten als de gehele stroken staan er dan op weergegeven
Zo, das handig bij het plannen in het vervolg. Nu zoek ik eigenlijk zo'n .gdb bestand waar alle kassa's van alle bergpassen in de alpen opstaan. kan dan onmiddelijk ook alle betaalstroken uitlijnen. Heb er zo al wel wat van de Bosse-reizen, maar zou graag een volledig overzicht hebben.Zal daar eens een ander topic voor opstarten, zie

Zowel de sperringspunten als de gehele stroken staan er dan op weergegeven
Zo, das handig bij het plannen in het vervolg. Nu zoek ik eigenlijk zo'n .gdb bestand waar alle kassa's van alle bergpassen in de alpen opstaan. kan dan onmiddelijk ook alle betaalstroken uitlijnen. Heb er zo al wel wat van de Bosse-reizen, maar zou graag een volledig overzicht hebben.Zal daar eens een ander topic voor opstarten, zie
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

- 
				Dirk Pauwels

da's een nuttige tip, ook al opgeslagen ondertussen.
Ik zoek meestal de minder bekende of populaire baantjes op in duitsland, niet zozeer om die "off limits" dorpen te vermijden, maar eerder om de horden duitse "wij rijden 60 want ge moogt hier maar 70" - motorrijders te vermijden die mijn plezier vergallen door met zijn allen in kuddes van 80 of meer op die baantjes gaan "spazieren"
Probleem in de mooie bochten streken is dat er langs het traject heel veel dorpjes liggen, waar je dus doormoet want een rondweg is er niet....en als er dan al eens stukken zijn waar je gedurende 10-20km geen dorp tegekomt, maken ze in den helft er wel een motorradtrefpunkt, waar de kuddes weer op afkomen....
Gelukkig, met wat zoeken en wat geluk kun je nog heerlijk rijden in Duitsland. Maar ik rij even graag in de franse ardennen, GH luxemburg of bij ons in de ardennen (behalve juli en aug)

Ik zoek meestal de minder bekende of populaire baantjes op in duitsland, niet zozeer om die "off limits" dorpen te vermijden, maar eerder om de horden duitse "wij rijden 60 want ge moogt hier maar 70" - motorrijders te vermijden die mijn plezier vergallen door met zijn allen in kuddes van 80 of meer op die baantjes gaan "spazieren"
Probleem in de mooie bochten streken is dat er langs het traject heel veel dorpjes liggen, waar je dus doormoet want een rondweg is er niet....en als er dan al eens stukken zijn waar je gedurende 10-20km geen dorp tegekomt, maken ze in den helft er wel een motorradtrefpunkt, waar de kuddes weer op afkomen....
Gelukkig, met wat zoeken en wat geluk kun je nog heerlijk rijden in Duitsland. Maar ik rij even graag in de franse ardennen, GH luxemburg of bij ons in de ardennen (behalve juli en aug)
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project

Vorige week nog een soort " blik op de weg " op duitse zender gezien, met beelden van laagvliegers met open uitlaat.Chris Wils schreef:Ooit gehoord van Nederlandse Harley rijders,op weg naar een treffen,tegengehouden door de politie,te veel lawaai,motor aangeslagen,met de trein terug naar Nederland om de originele uitlaten te gaan halen(niks treffen dus),en ze er terug onder te vijzen,en de lawaai uitlaten waren ze kwijt.
Chris.
Doen zo'n " raser " stoppen, dikke boete voor snelheid en open uitlaat, onder politiebegeleiding naar zijn woning, moest zelf uitlaat demonteren, daarna originele uitlaat terug monteren, en dat alles in zijn kleurrijk motorpak ..... en onder toezicht van politie ...
Moest dan nog zelf de uitlaat in de kofferruimte van de politiewagen leggen .... richting schroothoop ....
Kerel, ondanks grote smile, was toch niet echt happy