![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
Ronnyb
Moderator: GVN
Ronnyb,ronnyb schreef:Wat is nu eigenlijkHET
grote verschil tussen de EXP's en de gewone Tourance, buiten het feit dat de EXP veel sneller versleten en duurder is,ik ga er laten plaatsen maar heb tot op heden geen enkele ervaring met deze types ???
Ronnyb
Tricky,tricky schreef:Ronnyb,ronnyb schreef:Wat is nu eigenlijkHET
grote verschil tussen de EXP's en de gewone Tourance, buiten het feit dat de EXP veel sneller versleten en duurder is,ik ga er laten plaatsen maar heb tot op heden geen enkele ervaring met deze types ???
Ronnyb
Ik heb met de gewone Tourance gereden, en heb nu de EXP's.
Sneller versleten? de Tourance heb ik vervangen op 16000km. Momenteel heb ik 11000km op de EXP's staan, en ze kunnen nog een heel eind mee.
Dus qua sneller versluiten, lijkt mij dat niet het geval.
Wat de prijzen betreft, de EXP's heb ik 239.01€ (geplaatst) betaald.
mvg
en wat moeten ze nu uiteindelijk kosten?ronnyb schreef:Beslissing genomen, morgen GDF voor een stel gewone Tourance.
Dit we uittesten op de 1000 bochten!
Thx,
Ronnyb
Setje Exp's gevonden voor 215€ montage en btw inbegrepen , in Vlierzele ( Sint - Lievens - Houtem )Babs schreef:Weet er iemand een goed adres in de regio Herzele - Zottegem voor die EXP's ?
Spotgoedkoop.Babs schreef:Setje Exp's gevonden voor 215€ montage en btw inbegrepen , in Vlierzele ( Sint - Lievens - Houtem )Babs schreef:Weet er iemand een goed adres in de regio Herzele - Zottegem voor die EXP's ?
Heb steeds gewone Tourance gehad, 3x op Varadero, 2x op GS 1200 : steeds 15 à 17.000 kms gebold.Trippelke schreef:hoe kunnen jullie dat eigenlijk om meer dan 10.000km te halen.
om de 8000km max. moeten mijn vervangen worden
Niet verder zoeken dan de rijstijl!!Den Dirk schreef:Heb steeds gewone Tourance gehad, 3x op Varadero, 2x op GS 1200 : steeds 15 à 17.000 kms gebold.Trippelke schreef:hoe kunnen jullie dat eigenlijk om meer dan 10.000km te halen.
om de 8000km max. moeten mijn vervangen worden
Hoe dat komt?? Kweenie
En ik niemeer met. Zij die het hardste roepen hebben niet altijd gelijk. Ik bedoel, de meest verkochte zijn niet steeds het beste. Heb er een circuitdag mee gedaan en stabiliteid is bedenkelijk. Ook gepakt en gezakt maar de ene zijn rijstijl is niet de andere.Wild Cat schreef:Net een nieuwe set EXP's laten steken zie! Volgens de bandenboer zijn het de meest verkochte banden op het ogenblik.
Ik ben er altijd al content van geweest! Zowel in de regen als op het droge is de grip heel goed. Ik wil nie meer zonder!
Yep, ik ook wreed content van .Ik ben er altijd al content van geweest! Zowel in de regen als op het droge is de grip heel goed. Ik wil nie meer zonder!
Test van MOTOPLUS er eens op nalezen. Die schrijven ook over de onstabilitiet. Mijn BMW dealer trouwens ook. ESA in SPORT, COMFORT of NORMAL, maakt niets uit. Hij blijft onstabiel bij het aanremmen. Ik heb met mijn vorige GSA altijd met Battle Wings gereden (40.000km) en die voldeden prima. Ze werken evenzeer in alle omstandigheden en het is zeker geen brol. Er kan een licht verschil zitten tussen een Bridgestone en een Metzler maar dat zit echt in een klein hoekje. Dat de ene top is en de ander brol is echt te kort door de bocht. Ik denk dat enkel Valentino Rossi en co dit kunnen vloelen.Jo De Paepe schreef:Yep, ik ook wreed content van .Ik ben er altijd al content van geweest! Zowel in de regen als op het droge is de grip heel goed. Ik wil nie meer zonder!
ik doe er ongeveer 8000KM met een setje
ondanks dat ik veel km doe per jaar zweer ik erbij.
Voor mij geen brol meer van Bridgestone ofzo
Ik heb liever een band die mij in alle omstandigheden zekerheid biedt en waar ik vertrouwen in heb.
Het mag dan ietske meer kosten maar als ik tegen de stenen teuter kost het mij nog een heel pak meer.
Instabiliteit op een circuitdag is waarschijnlijk te wijten aan een slecht afgestelde vering (uitgaande demping te slap)
Ik heb er nog niet veel van ondervonden