®win schreef:Omdat de Pilot Road 3 nog niet leverbaar is in 19" (verwacht augustus / september) heb ik vorige week een setje Conti RoadAttack 2 besteld. Zal ze binnenkort laten monteren. Ik heb er hoge verwachtingen van.
Waarom wil iedereen baanbanden op zijn GSA? Ge gaat uw onderschrift moeten veranderen zenne (--- Where the road ends, Adventure begins ---, wil ik wel eens zien dan....)
Ik heb afgelopen 2 jaar met een baanmotor gereden (daarvoor 10 jaar met GS'en, nu terug GS) en eerlijk gezegd, vond ik niet dat de baanbanden meer grip hadden dan de all road banden van tegenwoordig.....
Als ik hier dan ook lees dat sommigen 24000km doen met hun Pilot roads dan vraag ik mij ook af of ze de grip van die baanbanden dan ook echt wel nodig hebben, (tenzij ze die 24000km met 2 setjes gedaan hebben natuurlijk, en dan nog......

) Ik doe echt niet zo heel gek qua optrekken, ook geen slides of wheelies of zo, maar ik kon maar 6000km met baanbanden op een kettingfiets, op een cardan slijten die meestal nog harder....
Ieder zijn goesting uiteraard, vroeg het mij alleen maar af....
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project