Maar als ik me een beetje goed voel zijn we er zeker bij
Zou leuk zijn, is al tijdje geleden dat ik nog heb kunnen rijden.
Moderator: GVN
Wa is mich dat voor ne zever joengNoPa schreef:Herberekenen staat toch uit als je een gedownloade route rijd ?
Anders heeft het geen nut dat je een gemaakte route volgt hé .

WimLT schreef:Wa is mich dat voor ne zever joengNoPa schreef:Herberekenen staat toch uit als je een gedownloade route rijd ?
Anders heeft het geen nut dat je een gemaakte route volgt hé .Er zijn zelfs meer en meer toestellen waar je dat gewoon niet meer kàn op uitschakelen
Ik ook en bekeken met Google Earth, damn jammer da'k niet mee kan.SLAK schreef:De rit net gedownload, ziet er leuk uit.
Wally schreef:aja zeker? Rond een uur of 8?
Wally
Samengevat, ni te veul zuipe, Zeppe.tricky schreef:Helemaal klaar voor de strijd.
Eén telefoontje van turtle-man was voldoende om deze zotte gestreepte pijama te overhalen.
Moeten het dan vanavond wel kalm houden en niet teveel gealcoholiseerd druivensap tot mij nemen.

Ge wilt dus nog vroeger thuis zijn.WimLT schreef:Turtle man en zebra ik zie jullie daar en als het mag pik ik zelfs aan anders ben ik weer rond om 14h30
Trouwens ik wil nu eindelijk ook wel eens van die lekkere bokes

idd. heel goei ritjestefanvdw schreef:Toffe rit en goed gezeldschap.Tot volgende keer BertAdventure.
Het weer zat mee,zeker voor herhaling vatbaar.
Stefanvdw