(maar hij moet onder nen ezel hangen)

Moderator: GVN
Harald, nu ben je selectief aan het lezen. Mijn punt is dat het nogal ver gaat in de wereld als een middenvinger een legaal teken is voor een burger, en de duim aan het oor en pink aan de mond een teken zou zijn dat enkel door een politiebeambte zou gemaakt mogen worden.Harald schreef:Wel een mooie vorm van verkeersagressie...wooter schreef:......... Dus ja, mag ik teken doen naar iemand die zit te bellen? Tuurlijk. Ik mag 'm zelfs een middenvinger geven,
en ik denk dat ik op dat moment nog minder beschuldigd kan worden van 'aanmatiging van ambt' dan te laten merken dat ik zie dat ie belt. Of het veilig is, dat is wat anders..
Wel, ik kan niet voor jou spreken (alhoewel je in dit topic wel nieuwsgierig bent naar GSrijder zijn nummerplaat) maar laten we zeggen dat je collega's maar erg lauwtjes reageren bij veel voorkomende verkeersinbreuken. Het is triest als doorgaans de hardst werkende agent qua verkeerszaken in een gegeven streek lid van de Technische Sectie is die de krant zit te lezen in de berm... Interventieploegen heb ik nog nooit zien bezwaren maken voor verkeersinbreuken die we als weggebruiker elke dag meerdere malen tegenkomen... Ik besef dat de structuur van dat mexicaanse leger daar iets voor tussenzit (met twee interventieploegen voor een hele politiezone kan je niet toveren als je van burenruzie naar losgelopen vee moet rijden) maar ik denk dat je maar weinig forumleden gaat vinden die er iets op zouden tegen hebben moest de politie een versnelling hoger schakelen en net zoals haar Duitse, Engelse, Nederlandse en zelfs Noord-Amerikaanse collega's actiever aan het verkeer gingen deelnemen. Een mooi voorbeeld vind je terug in Canada, waar men geen automatische flitstoestellen mag gebruiken maar waar je nauwelijks iemand sneller dan 20 km/u over de snelheidslimiet ziet rijden omdat de rekening niet 2 weken later in de brievenbus zit, maar je onmiddellijk 10 minuten van je gewonnen tijd terug verliest omdat die agent je aan de kant zet en al je papieren opvraagt.Harald schreef:Help ééns waar dat staat in deze topic, want ik kan het niet vinden.wooter schreef:......... maar als een agent buiten dienst wel uit zijn sloffen zou schieten om GSrijder zijn spel in beslag te nemen, maar voor de rest alle andere verkeersgevaarlijke acties rondom op z'n beloop te laten, dan stel ik me toch vragen bij de prioriteiten van onze blauwe vrienden..
Ik weet over je wie je bezig bent Harald! Enheuu...het was ietsje meer dan 50 eurokes hoor! 125 om juist te zijn. En waarom? Omdat een Nederlandse vergunning niet geldig is in Belgie!Anderen werden beboed omdat ze een oranje zwaailamp op de moto hadden staan.
50€ voor het voeren van dat lampje...
Het starfste is dat hij met zijn brommer tot bij mij thuis kwam die dag ....
Ge hebt wreed veel geluk. Dat bestaat hier niet meer anders was het prijsGSrijder schreef:Bij anderen ben ik nu persona non grata ... ik moet gestraft worden. Levenslang moet ik krijgen, wat zeg ik, de doodstraf.
Dàt vind ik dan weer echt rampzalig ! Stel dat er zo'n heel pak van die idioten gaan rondrijdenGSrijder schreef:Langs de andere kant krijg ik meermaals via PB de vraag waar men de module kan aankopen
Ik weet niet of dat wel echt zo braaf is tegenwoordig zulleGSrijder schreef:........ Terwijl ik, snik snik, geen vlieg kwaad doe, elke zondag braaf naar de kerk ga, ben ik nu zo slecht wheiheihei.
...
Sorry,GSrijder schreef:Weet je wanneer ze zich echt een bult verschieten. Als ze verschrikt opzij gaan na het horen van de toeter en ik dan nog eens met de loop van mijn Glock op hun ruitje tik.
hoezo, weer........jij vindt het kennelijk wel normaal?J schreef:pfff daar gaan we weer.....
Ik ben een relativerend persoon, maar ik kan kennelijk slecht relativeren als iemand geintjes maakt over met de loop van een Glock tegen een autoruit kloppen.ronnyb schreef:Relativeren mss
Niks van aantrekken JohannetjeJohannetje schreef:hoezo, weer........jij vindt het kennelijk wel normaal?J schreef:pfff daar gaan we weer.....
Je hebt gelijk...edargpu schreef:Niks van aantrekken JohannetjeJohannetje schreef:hoezo, weer........jij vindt het kennelijk wel normaal?J schreef:pfff daar gaan we weer.....
Edargpu
Kurt Steyaert schreef:Vind zoiets ook zeker niet kunnen. Met een Glock tegen een raam tikken, doe je niet!
NOT DONE !!!
Dat kan niet goed zijn voor de axiale speling op je slede. Doe dat met je riot gun, die heeft een vaste loop, maar niet met je Glock!