Carbon voor mijn S1000RR
Moderator: GVN
Carbon voor mijn S1000RR
Geachte mede-leden
ik ben sinds kort een trotse bezitter van een BMW S1000RR en ben er enorm trots op, wat een fantastische machine! Nu ben ik op zoek naar carbon spatbord voor en achter, een front tank cover en zij-panelen.
Hebben jullie eventueel goede tips waar ik deze delen kan vinden (tegen mooie prijzen natuurlijk )
Bij voorbaat dank,
mvg, S1000RR
ik ben sinds kort een trotse bezitter van een BMW S1000RR en ben er enorm trots op, wat een fantastische machine! Nu ben ik op zoek naar carbon spatbord voor en achter, een front tank cover en zij-panelen.
Hebben jullie eventueel goede tips waar ik deze delen kan vinden (tegen mooie prijzen natuurlijk )
Bij voorbaat dank,
mvg, S1000RR
-
- Berichten: 1134
- Lid geworden op: 05 apr 2009, 20:43
- Woonplaats: Dendermonde
- Locatie: Gijzegem (bij Dendermonde)
Re: Carbon voor mijn S1000RR
eindelijk nen S100rr rijder
Opgelet deze jongen is een echte viking
GSA R80Gs
GSA R80Gs
Re: Carbon voor mijn S1000RR
Ik zou zelfs durven zeggen: "Eindelijk een S1000RR rijder!!"
Hier kan je al eens starten:
http://www.wunderlich.de/Blaetterkatalog/#S%201000%20RR" onclick="window.open(this.href);return false;
Hier kan je al eens starten:
http://www.wunderlich.de/Blaetterkatalog/#S%201000%20RR" onclick="window.open(this.href);return false;
Only riders understand why dogs love to stick their heads out of car windows
Re: Carbon voor mijn S1000RR
Carbon tegen goei prijzen Forget it, dat bestaat niet. En als't goedkoop is, dan trek het op niks Den topper voor carbon is http://www.ilmberger-carbon.de/
Grtz
Marc
Success Only Comes With Failure
Marc
Success Only Comes With Failure
Re: Carbon voor mijn S1000RR
, zij het dat leveringstermijnen wel eens erg lang kunnen zijn. Hornig is een andere optie.Kmax schreef:Carbon tegen goei prijzen Forget it, dat bestaat niet. En als't goedkoop is, dan trek het op niks Den topper voor carbon is http://www.ilmberger-carbon.de/
Yam RD 350 LC YPVS/ K100RS/K1100RS/K1200RS/K1200GT (al jaren verkocht in afwachting van nieuwe Beemer), Moto Guzzi V11 Le Mans Rosso Corsa en Aprilia Tuono 1100 RF , (E36/8; F25), Lid BMW MCVL
Re: Carbon voor mijn S1000RR
WoW, super al die tips! Heeft één van jullie ervaring met Carbondiscounter (http://www.carbondiscounter.nl)
Ze verkopen veel Ducati delen op hun site, maar ik zie ook wat S1000RR delen. De prijzen zijn erg interessant, ik ga ze denk eens mailen.
Alle overige tips zijn nog welkom......
Alvast bedankt
Ze verkopen veel Ducati delen op hun site, maar ik zie ook wat S1000RR delen. De prijzen zijn erg interessant, ik ga ze denk eens mailen.
Alle overige tips zijn nog welkom......
Alvast bedankt
Re: Carbon voor mijn S1000RR
en al veel km mee afgelegd? Of staat hij voorlopig nog wat op stal (wat niet zo abnormaal is natuurlijk)
't vollek va Gùùk red ùùk........
Re: Carbon voor mijn S1000RR
ik denk eerder in de living.J schreef:en al veel km mee afgelegd? Of staat hij voorlopig nog wat op stal (wat niet zo abnormaal is natuurlijk)
in e schoon hoekske, met een spot erop
met die pk's, met dit weer buiten.... ik zou het nie doen.
proficiat met den S1000RR, ferme tuf!
gr rob.
broem..broem..GAAAAZ
Re: Carbon voor mijn S1000RR
Mijn S1000RR staat nu veilig in de garage, maar ik heb de fiets nu ongeveer 4 weken en heb in totaal 650 km gereden. De motorfiets heeft zo EXTREEM veel power, het is echt ongelofelijk. Dus met dit weer blijft de fiets lekker binnen.
Ik kan niet wachten om begin aankomend jaar de 186 pk aan de achterwielen weer vrij te laten.....
Nu eerst nog maar eens wat carbon op mijn S1000RR plaatsen.
GRoetjes
Ik kan niet wachten om begin aankomend jaar de 186 pk aan de achterwielen weer vrij te laten.....
Nu eerst nog maar eens wat carbon op mijn S1000RR plaatsen.
GRoetjes
Re: Carbon voor mijn S1000RR
186PK Is da ni meer Ik heb op mijn K1300S bijna zoveel (mits kleine aanpassingen ) Ik dacht dat die S1000RR tegen de 200PK liepS1000RR schreef:Mijn S1000RR staat nu veilig in de garage, maar ik heb de fiets nu ongeveer 4 weken en heb in totaal 650 km gereden. De motorfiets heeft zo EXTREEM veel power, het is echt ongelofelijk. Dus met dit weer blijft de fiets lekker binnen.
Ik kan niet wachten om begin aankomend jaar de 186 pk aan de achterwielen weer vrij te laten.....
Nu eerst nog maar eens wat carbon op mijn S1000RR plaatsen.
GRoetjes
Grtz
Marc
Success Only Comes With Failure
Marc
Success Only Comes With Failure
Re: Carbon voor mijn S1000RR
En welke aanpassingen zijn dat dan wel ?
Ik moet bekennen dat het vermogen van de K1300 me best kan bekoren,
en ze wennen zelfs behoorlijk snel.
Nooit gedacht dat een mens zoveel plezier kon beleven aan die 'overtollige pk's'.
Ik moet bekennen dat het vermogen van de K1300 me best kan bekoren,
en ze wennen zelfs behoorlijk snel.
Nooit gedacht dat een mens zoveel plezier kon beleven aan die 'overtollige pk's'.
-
- Berichten: 4703
- Lid geworden op: 29 sep 2004, 12:30
- Locatie: Sint Niklaas
Re: Carbon voor mijn S1000RR
Achterwielpk's is niet 't zelfde dan krukaspk's hé...Kmax schreef:186PK Is da ni meer Ik heb op mijn K1300S bijna zoveel (mits kleine aanpassingen ) Ik dacht dat die S1000RR tegen de 200PK liepS1000RR schreef:Mijn S1000RR staat nu veilig in de garage, maar ik heb de fiets nu ongeveer 4 weken en heb in totaal 650 km gereden. De motorfiets heeft zo EXTREEM veel power, het is echt ongelofelijk. Dus met dit weer blijft de fiets lekker binnen.
Ik kan niet wachten om begin aankomend jaar de 186 pk aan de achterwielen weer vrij te laten.....
Nu eerst nog maar eens wat carbon op mijn S1000RR plaatsen.
GRoetjes
enneuh als je DTC hebt kun je hem in rainmode zetten, dan heb je "maar" 150pk, veel veiliger in de sneeuw
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
Re: Carbon voor mijn S1000RR
K&N & Laser Hotcam II shortie uitlaat. Geven een paar extra PK's. Voelt ge dat Vooral onderin, geeft (nog) wat meer soeplesse In topspeed zou ik het ni weten, dan moet ik eerst naar Duitsland
Ik geloof ni als er iemand hier spreekt over de PK's van zijn motor dat em dan over krukas PK's spreekt hé Doet er eigenlijk ook ni toe
En waarom zou ik die in rainmode willen zetten
Ik geloof ni als er iemand hier spreekt over de PK's van zijn motor dat em dan over krukas PK's spreekt hé Doet er eigenlijk ook ni toe
En waarom zou ik die in rainmode willen zetten
Grtz
Marc
Success Only Comes With Failure
Marc
Success Only Comes With Failure
-
- Berichten: 4703
- Lid geworden op: 29 sep 2004, 12:30
- Locatie: Sint Niklaas
Re: Carbon voor mijn S1000RR
Denk juist het tegenovergestelde, iedereen spreekt over krukaspk's want dat wordt opgegeven. Achterwielpk's wordt nooit opgegeven.... Kijk maar es in uw boekske, Din KW's/PK worden gemeten aan de krukas......Kmax schreef:K&N & Laser Hotcam II shortie uitlaat. Geven een paar extra PK's. Voelt ge dat Vooral onderin, geeft (nog) wat meer soeplesse In topspeed zou ik het ni weten, dan moet ik eerst naar Duitsland
Ik geloof ni als er iemand hier spreekt over de PK's van zijn motor dat em dan over krukas PK's spreekt hé Doet er eigenlijk ook ni toe
En waarom zou ik die in rainmode willen zetten
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
Re: Carbon voor mijn S1000RR
Veel beloof en weinig geef doet ....Denk juist het tegenovergestelde
Re: Carbon voor mijn S1000RR
Da klopt . Wij spreken hier dan toch over fantastische krukas PK's niet 175PK (standaard) voor de K1300S en 193PK voor de S1000RR, dus krukas PK'sDirk Pauwels schreef:Achterwielpk's is niet 't zelfde dan krukaspk's hé...Kmax schreef:186PK Is da ni meer Ik heb op mijn K1300S bijna zoveel (mits kleine aanpassingen ) Ik dacht dat die S1000RR tegen de 200PK liepS1000RR schreef:Mijn S1000RR staat nu veilig in de garage, maar ik heb de fiets nu ongeveer 4 weken en heb in totaal 650 km gereden. De motorfiets heeft zo EXTREEM veel power, het is echt ongelofelijk. Dus met dit weer blijft de fiets lekker binnen.
Ik kan niet wachten om begin aankomend jaar de 186 pk aan de achterwielen weer vrij te laten.....
Nu eerst nog maar eens wat carbon op mijn S1000RR plaatsen.
GRoetjes
Grtz
Marc
Success Only Comes With Failure
Marc
Success Only Comes With Failure
-
- Berichten: 1134
- Lid geworden op: 05 apr 2009, 20:43
- Woonplaats: Dendermonde
- Locatie: Gijzegem (bij Dendermonde)
Re: Carbon voor mijn S1000RR
tis nen beginend motorrijder want hij heeft meer dan 1 achterwiel!S1000RR schreef:Mijn S1000RR staat nu veilig in de garage, maar ik heb de fiets nu ongeveer 4 weken en heb in totaal 650 km gereden. De motorfiets heeft zo EXTREEM veel power, het is echt ongelofelijk. Dus met dit weer blijft de fiets lekker binnen.
Ik kan niet wachten om begin aankomend jaar de 186 pk aan de achterwielen weer vrij te laten.....
Nu eerst nog maar eens wat carbon op mijn S1000RR plaatsen.
GRoetjes
zijweeltjes miss?
Opgelet deze jongen is een echte viking
GSA R80Gs
GSA R80Gs
Re: Carbon voor mijn S1000RR
Moet nu wel zeggen dat die instelling in de rain modus ook nog meer dan genoeg is om op uwen bek te gaan. In de lage toeren merk je er alleszins niet veel van.
't vollek va Gùùk red ùùk........
Re: Carbon voor mijn S1000RR
Ging het hier nu niet over Carbon?
Ik ben op dit ogenblik aan het experimenteren met het bekleden van onderdelen, met Carbon. Als ik de juiste materialen, en knepen, gevonden heb, ga ik delen van mijn Beemerken zelf proberen. Tot hiertoe lukt een hengelherstelling met Carbon al heel goed. Het bekleden vereist een totaal andere aanpak en het gebruik van andere harsen. In het voorjaar meer hierover!
Ik ben op dit ogenblik aan het experimenteren met het bekleden van onderdelen, met Carbon. Als ik de juiste materialen, en knepen, gevonden heb, ga ik delen van mijn Beemerken zelf proberen. Tot hiertoe lukt een hengelherstelling met Carbon al heel goed. Het bekleden vereist een totaal andere aanpak en het gebruik van andere harsen. In het voorjaar meer hierover!
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black
Re: Carbon voor mijn S1000RR
Moet ne moto eigenlijk carbon hebben?? allez ik weet nie... mooi is da nie, alleen licht, sterk, te duur...
Is't nie gemakkelijker van zelf een paar kilo af te vallen dan
Is't nie gemakkelijker van zelf een paar kilo af te vallen dan
Re: Carbon voor mijn S1000RR
Meer over Carbon... Zeg niet zomaar "carbon" tegen "carbon" Ilmberger en ander kwaliteitsmateriaal is voorzien van een beschermende laag vernis ("klarlack") tegen UV straling... Zonder zo een laag kan kan het carbonfiber verbleken tgv zoninval.
Yam RD 350 LC YPVS/ K100RS/K1100RS/K1200RS/K1200GT (al jaren verkocht in afwachting van nieuwe Beemer), Moto Guzzi V11 Le Mans Rosso Corsa en Aprilia Tuono 1100 RF , (E36/8; F25), Lid BMW MCVL
-
- Berichten: 620
- Lid geworden op: 20 nov 2004, 19:06
- Woonplaats: Knokke Heist
- Locatie: Wets Vlaanderen
Re: Carbon voor mijn S1000RR
Dit is het wallahalla voor uw S1000RR
Ze hebben alles van een vijs tot voorvorken van bijna 10000 euro.
http://www.alpharacing.com/produkt/perf ... arbon.html
Ze hebben alles van een vijs tot voorvorken van bijna 10000 euro.
http://www.alpharacing.com/produkt/perf ... arbon.html
2003-2011 F650-R1100GS-C1-R1150RT-K1200GT-R1200GS'04-HP2 Mega Moto
2011-...R1200GS '04
2011-....Trek Madone...
2011-...R1200GS '04
2011-....Trek Madone...
Re: Carbon voor mijn S1000RR
uit ervaring weet ik als een schuiver maak op circuit, en de onderdelen die met carbon bekleed zijn zijn niet geraakt. De Carbon is helemaal naar de filistijnen, maar mijn mijn zijpanelen in metaal zijn niet geraakt. Wat dan ook weer beter / goedkoper is. Als je een zijpaneel van je blok openschuurt ligt de olie ook helemaal op de baan. Je dagje circuit is er dan ook aan. Deze lijn kan je gerust doortrekken naar baanrijden. Schuiven is schuiven.Danny schreef:Moet ne moto eigenlijk carbon hebben?? allez ik weet nie... mooi is da nie, alleen licht, sterk, te duur...
Is't nie gemakkelijker van zelf een paar kilo af te vallen dan
't vollek va Gùùk red ùùk........
Re: Carbon voor mijn S1000RR
Zoals je zegt op zinvolle plaatsen heeft het allicht zin... Voorspatbordjes en andere toeters zie ik dan geen nut hebben.uit ervaring weet ik als een schuiver maak op circuit, en de onderdelen die met carbon bekleed zijn zijn niet geraakt
Zijn valblokken niet nuttiger, goedkoper??
Kan me ook vergissen he, De mijne valt sowieso op zijn valbeugels en alu emmers...
Re: Carbon voor mijn S1000RR
ja maar zelf met valblokken komt je zijkant van je blok nog op de grond he als je schuift.
't vollek va Gùùk red ùùk........