Verwarmd vestje Gerbing slaat op hol

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over accessoires en toebehoren voor de motorfiets
zoals verhoogd scherm, binnentassen, valbeugels, enz.

Moderator: GVN

Cindy

Verwarmd vestje Gerbing slaat op hol

Bericht door Cindy »

Vrijdag avond kort ritje en onderweg even moeten stoppen omdat het toch wel redelijk warm werd ...
Fiche van splitter was rustig aan't opsmoren.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Naderhand bleek dat er ook schade was aan m'n broek en verwarmd vestje
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
temperatuurregelaar heeft het ook begeven merkte ik nadien op.
Alles aan de dealer doorgegeven en ging de firma contacteren ....wacht geduldig op hun feedback
Harald

Re: Verwarmd vestje Gerbing slaat op hol

Bericht door Harald »

Cindy schreef: ....wacht geduldig op hun feedback
Maar ondertussen sta je in de kou.... :grin:
"God made some cops Perfect - the rest he put in cars!"
Afbeelding"Alle vakkennis is een samenzwering tegen het lekendom."
Cindy

Bericht door Cindy »

idd....hopelijk niet té lang want een dag niet gereden is niet.....
Hoop op een gunstige regeling,op de dealer vertrouw ik alvast , hem kennende maakt ie er wel werk van.Ondertussen de foto's zelf ook even doorgemaild naar de hoofdzetel europ ;)
Danny

Bericht door Danny »

GSMax

Bericht door GSMax »

Nu niet voor het één of ander, maar welke rechtgeaarde motard koopt nu in hemelsnaam een electrisch verwarmde vest :roll: Er zijn zoveel goede spullen om u warm te kleden in de winter, zonder dat ge met dergelijke, excuse the expression, jeanette kledij moet rondrijden :-? Zoiets houdt altijd een zeker risico in mbt opsmoren of doorbranden :shock:
Grtz
Marc

Success Only Comes With Failure
eiRTee

Bericht door eiRTee »

Kmax schreef:Nu niet voor het één of ander, maar welke rechtgeaarde motard koopt nu in hemelsnaam een electrisch verwarmde vest :roll: Er zijn zoveel goede spullen om u warm te kleden in de winter, zonder dat ge met dergelijke, excuse the expression, jeanette kledij moet rondrijden :-?
Doet eenieder niet gewoon wat hij/zij wil?
Ikzelf bewonder de mensen die al het mogelijke doen om toch te kunnen rijden.....
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Kmax schreef:zonder dat ge met dergelijke jeanette kledij moet rondrijden :-?
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: ..... maar dan wel dit:
Cindy schreef:Toch ook uit nieuwsgierigheid gaan luisteren (club 2011)...denk wel dat daar 150 man zat,dus ik veronderstel 150 motorrijders en toch maar 6 motors aan de inkom waarvan er zeker 2 niet-leden dus 4/150....wree weinig voor een "motorclub" ondanks het mooie weer en zachte temperaturen.
Niet iedereen kan/wil inpluggen, hé ..... zéker niet bij zachte temperaturen :lol: :lol: :lol:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
demito
Contacteer:

Bericht door demito »

Kmax schreef:Nu niet voor het één of ander, maar welke rechtgeaarde motard koopt nu in hemelsnaam een electrisch verwarmde vest :roll: Er zijn zoveel goede spullen om u warm te kleden in de winter, zonder dat ge met dergelijke, excuse the expression, jeanette kledij moet rondrijden :-? Zoiets houdt altijd een zeker risico in mbt opsmoren of doorbranden :shock:
Awel Jeanet,

ik ben eens in een ruk van Toulouse naar huis gereden (+1000 km) bij temperaturen tot -13. Continu vriezen. Ik had zowat alles aan wat ik had aan thermische kledij (en geloof me dat is een hoop) en mijn botten had ik onderweg in mousse van een slaapmatje ingewikkelden vastgetaped.
Ik kan je vertellen dat mijn kl.... eraf vroren. Nooit heb ik zo afgezien. Ze moesten mij van mijne moto trekken aan de naftpomp want ik geraakte er met de beste wil van de wereld niet af.
Ik was stikjaloers was van die GS'er die rustig aan het tanken was, met verwarmde kledij... Maar ja, dat was een jeanet zeker...
Ik wou dat ik het toen had!

T
BMW 1150 GSA - KTM 640 Adventure - KTM 990 Adventure - Husqvarna 701 enduro
Afbeelding
GSMax

Bericht door GSMax »

demito schreef:
Kmax schreef:Nu niet voor het één of ander, maar welke rechtgeaarde motard koopt nu in hemelsnaam een electrisch verwarmde vest :roll: Er zijn zoveel goede spullen om u warm te kleden in de winter, zonder dat ge met dergelijke, excuse the expression, jeanette kledij moet rondrijden :-? Zoiets houdt altijd een zeker risico in mbt opsmoren of doorbranden :shock:
Awel Jeanet,

ik ben eens in een ruk van Toulouse naar huis gereden (+1000 km) bij temperaturen tot -13. Continu vriezen. Ik had zowat alles aan wat ik had aan thermische kledij (en geloof me dat is een hoop) en mijn botten had ik onderweg in mousse van een slaapmatje ingewikkelden vastgetaped.
Ik kan je vertellen dat mijn kl.... eraf vroren. Nooit heb ik zo afgezien. Ze moesten mij van mijne moto trekken aan de naftpomp want ik geraakte er met de beste wil van de wereld niet af.
Ik was stikjaloers was van die GS'er die rustig aan het tanken was, met verwarmde kledij... Maar ja, dat was een jeanet zeker...
Ik wou dat ik het toen had!

T
Wel beleefd blijven hé loser

Ge gaat nu -13 over 1000km toch ni vergelijken met -2 of -3 tijdens een rit rond de kerktoren hé :twisted:
Grtz
Marc

demito
Contacteer:

Bericht door demito »

Kmax schreef: Wel beleefd blijven hé loser

Ge gaat nu -13 over 1000km toch ni vergelijken met -2 of -3 tijdens een rit rond de kerktoren hé :twisted:
Niet te bot he boerke! Wie begon er hier over jeanetten? :twisted: :twisted: :twisted:
Afbeelding
GSMax

Bericht door GSMax »

demito schreef:
Kmax schreef: Wel beleefd blijven hé loser

Niet te bot he boerke! Wie begon er hier over jeanetten? :twisted: :twisted: :twisted:
Ik niet, maar ja, zover had ge nog niet gelezen hé :roll: Simpele ziel :twisted:
Grtz
Marc

jakke

Bericht door jakke »

Gaat er hier wel een klein beetje over, mijn ged8! :oops:
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black
Afbeelding
tweecilinderke

Bericht door tweecilinderke »

Komaan sugar jackson kick it :mrgreen: :mrgreen:
R1150-GS-'00++R80-ST-'86++R100GS-PD'91++r65LS-'82++ Hercules 125 '76++vespa gs160++Panda r1100rt++

sommige ingenieurs weten alles maar kunnen meestal niets :)
http://www.grasco.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://picasaweb.google.com/tweecilinderke" onclick="window.open(this.href);return false;

clublid
GSMax

Bericht door GSMax »

jakke schreef:Gaat er hier wel een klein beetje over, mijn ged8! :oops:
Heb enkel mijn gedacht geuit over bepaalde kledij. Een persoonlijke belediging kan ik daar ni in terugvinden :-?
Grtz
Marc

jakke

Bericht door jakke »

tweecilinderke schreef:Komaan sugar jackson kick it :mrgreen: :mrgreen:
Eigenlijk wel triestig, dan wil je al eens informatief zijn! :-?
Kmax Schreef,
Heb enkel mijn gedacht geuit over bepaalde kledij. Een persoonlijke belediging kan ik daar ni in terugvinden
Ik noem hier geen namen en kan best begrijpen dat je bedoelingen ludiek waren. Maar je ziet wat de gevolgen zijn hé!
Anderen moeten dan weer eens leren om het ludieke er in te vinden!
Trouwens deed het voor of tegen van verwarmde kledij er in dit topic helemaal niet toe! :wink:
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black
Afbeelding
GSMax

Bericht door GSMax »

Klopt Jakke, maar de gevolgen hadden serieus kunnen zijn :shock: Hetzelfde met electrische dekens, korstluiting en alles in de fik :-( Loop dan maar eens naar de fabrikant om te gaan klagen.... Als ge met de moto rijdt, dan weet ge dat het in de winter af en toe eens kouder kan zijn dan in de zomer :wink: Trouwens de vergelijking van die "halve zool" was er pas over :roll:
Grtz
Marc

Danny

Bericht door Danny »

Welke ............ rijden er nu nog rond zonder verwarmde kledij???????AfbeeldingAfbeelding

gedaan met al die thermische spullen,fleece en andere dingen die je als in een harnas laten bewegen...
gewoon een T shirt en je jas erover, comfortabel regelbaar naar behoefte, je voelt het niet eens qua pasvorm dat je 't draagt tot het zijn behaaglijke warmte verspreid.
Ik draag enkel de vest maar dat is zo een comfort en dat is niet vervangbaar door geen enkel thermisch spul wat je enkel je warmte kan vasthouden die je zelf moet produceren. of 't nu ver of dichtbij is dat maakt toch niet uit :?:

Opstappen, inpluggen en lekker relax op de brommer ook al is 't maar voor 20km afstappen en Afbeelding id plaats van Afbeelding

Toen ik 't jaaaren geleden voor een eerste keer kocht lachte iedereen maar nu zijn er al meer motards met verstand :twisted:

verwarmde kledij dat is Afbeelding

Komaan he gasten een beetje humor en begrip voor mekaar, steeds het ludieke inzien van antwoorden al kunnen emoticons daar al eens wat duidelijkheid brengen... :grin: :grin:

Ik hoop dat je spullen gauw hersteld zijn... ik gok erop dat een weerstandsdraad tegen een andere zat en zo heet werd dat ie zichzelf in doorsmolt...
demito
Contacteer:

Bericht door demito »

Kmax schreef:
Heb enkel mijn gedacht geuit over bepaalde kledij. Een persoonlijke belediging kan ik daar ni in terugvinden :-?
't Was ook niet serieus bedoeld zenne manneken. Who am I ?
Ik vond het gewoon kort door de bocht om dat dan maar als "jeanettenkledij" te catalogeren. Tenzij uw motorpak roos is natuurlijk...
Mijn "vriend" denkt er ook trouwens net zo over. :roll:

NOOOOOOT :mrgreen:
Afbeelding
GSMax

Bericht door GSMax »

Grtz
Marc

Danny

Bericht door Danny »

Tenzij uw motorpak roos is natuurlijk...
Brengt de Schouppe nie op ideeën alstublieft :wink:

Mijn "vriend" denkt er ook trouwens net zo over.

Als in vriend, vriendje ?? AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Afbeelding
demito
Contacteer:

Bericht door demito »

Danny schreef:
Mijn "vriend" denkt er ook trouwens net zo over.

Als in vriend, vriendje ??
Het is een beer met een lederen klak en dito cowboybroek met uitgesneden kont. Een rasechte harleyrijder, dus ik zou maar oppassen. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Afbeelding
GSMax

Bericht door GSMax »

demito schreef:
Kmax schreef:
't Was ook niet serieus bedoeld zenne manneken. Who am I ?
Ik vond het gewoon kort door de bocht om dat dan maar als "jeanettenkledij" te catalogeren.
Ik ben mss iets meer gehard dan het gros van "jongere" motards hier op 't forum en de meeste motards van mijn "lichting" (1ste moto 1980) begrijpen wss wel wat ik bedoel. Een lederen pak was toen niet zo thermisch geisoleerd als nu, dus die evolutie daar ga ik in mee. Mijn Richa lederen pak is veel warmer, dan mijn lederen pak vroeger. Maar ik kan me niet verzoenen met dergelijke gadgets, echt niet :shock:
Grtz
Marc

Cindy

Bericht door Cindy »

Indien ik echt zo een rechtgeaarde motard zou zijn als jij denkt, kocht ik zeker geen BMW met al die technische snufjes die er nu op staan....dan kocht ik me een niked zonder enig prul erop.Ik weet van medemotards dat het goed spul is en zoals Danny schrijft het is een luxe gevoel waaraan je snel verkocht bent.Maar het rijden met - 10 graden en dan 6 a 700 km is geen probleem,het blijft genieten.
Als ik dan bedenk dat ik een weekend welness oversla kan ik me 3 verwarmde vesten en handschoenen kopen :rabbit:
Ja Wim ik steek da spul in , ook met zachtere temperaturen,niet dat't nodig is maar je kan het regelen naar behoefte :pirat:
Sommigen rijden liever gans het jaar door,sommigen rijden rond de kerketoren,sommigen rijden naar sauerland met de remorques en sommigen hebben er eentje in de garage staan glimmen......
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Allemaal geen probleem voor mij, ieder doet uiteraard zijn goesting, maar je moet weten wat je wil, hé. Eerst liggen vitten op de schijnbaar zeer luxe behoeftige BMW clubleden, maar dan wel toegeven dat ge zelf ook spul hebt puur voor de luxe. Contradictio in terminis noemden de Romeinen dat, zenne :roll: :lol: :lol:

btw: de mijne staat idd nog effe in de garage te blinken. Bevorderd geweldig de verkoopsprijs achtereen: geen zout- en blikschade :idea:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
Phaedrus

Bericht door Phaedrus »

@Kmax: welke opties heb jij op je motor staan?
- ABS?
- HVV?
- ASC?
- RDC?
- boordcomputer?
- schakelassistent?
- ESA?

Eigenlijk moet je me hier niet op antwoorden.
Ik wil hier gewoon mee zeggen dat je die opties in 1980 ook niet had maar dat deze nu beschikbaar zijn op het type motor dat jij hebt.

Ben je een mindere motorrijder als je voor deze opties kiest?
Ben je een slechtere motorrijder als je voor deze opties kiest?

Er zijn ook motorrijders van 'uw' lichting die enkel rond de kerktoren rijden en alle gadgets hebben die je maar kunt bedenken.
Dat heeft er allemaal niet mee te maken.

Ik krijg soms de opmerking dat ik wel een 'echte' motorrijder ben omdat ik de winter door rij.
Wel, dat vind ik bullshit.
Een echte motorrijder ben je in je hart en voor je gevoel en niet enkel door je aantal kilometers of je ontberingen.

Trouwens, ik vond je opmerking over 'jeanette kledij' er eerlijk gezegd ook over.
Verder even goed vrienden.
Only riders understand why dogs love to stick their heads out of car windows
Plaats reactie