Welke ............ rijden er nu nog rond zonder verwarmde kledij???????

gedaan met al die thermische spullen,fleece en andere dingen die je als in een harnas laten bewegen...
gewoon een T shirt en je jas erover, comfortabel regelbaar naar behoefte, je voelt het niet eens qua pasvorm dat je 't draagt tot het zijn behaaglijke warmte verspreid.
Ik draag enkel de vest maar dat is zo een comfort en dat is niet vervangbaar door geen enkel thermisch spul wat je enkel je warmte kan vasthouden die je zelf moet produceren. of 't nu ver of dichtbij is dat maakt toch niet uit
Opstappen, inpluggen en lekker relax op de brommer ook al is 't maar voor 20km afstappen en

id plaats van
Toen ik 't jaaaren geleden voor een eerste keer kocht lachte iedereen maar nu zijn er al meer motards met verstand
verwarmde kledij dat is
Komaan he gasten een beetje humor en begrip voor mekaar, steeds het ludieke inzien van antwoorden al kunnen emoticons daar al eens wat duidelijkheid brengen...
Ik hoop dat je spullen gauw hersteld zijn... ik gok erop dat een weerstandsdraad tegen een andere zat en zo heet werd dat ie zichzelf in doorsmolt...