Alvast mijn dank voor de reacties.
Moderator: GVN
Ik weet het,BMW materiaal is niet goedkoop maar ik vind het persoonlijk wel goe gerief en het zit altijd goed en zijn prijs wel waard,ik rij ook met een GS.Koppel!! schreef:YOO
Ik heb die Pro Summers, en ben er eigenlijk wel tevreden van. Anderzijds, als je 't prijskaartje ziet mag 't al een heel goede handschoen zijn me dunkt.
Ik kan ze tot aan de vriestemperaturen gebruiken op de GS'en, met handkappen en handvatverwarming aan. Dus zo fris of koud zijn ze nu ook niet. Handig is wel dat ze niet plomp en dik gevoerd zijn, en je dus fijn het contact met het stuur blijft voelen.
Inzake waterdichtheid ga ik me niet uitspreken. De enige keer dat ze echt op de test gesteld waren was 'm vest gaan lekken, en waren m'n handen ook kletsnat. Maar of dit van de lekkage van m'n vest, of het niet aankunnen van een 3u durend onweer weet ik niet, 't zal sowieso op de limiet geweest zijn.
Soit, goe gerief, maar voor die prijs moet 't dan ook wel. Ik vermoed dat er bij andere merken in die prijsklasse evengoede handschoenen te vinden zijn![]()
Grtz, Philip!
Bedoel je daarmee dat ze ook niet klam mogen aanvoelen door transpiratie?Koppel!! schreef:YOO
Luc, sorry maar daar geef ik u geen gelijk in. Voor mijn part noemen ze 't sahara dingen, maar als ze zeggen dat ze perfect waterdicht zijn, en er zit Gore tex in, dan moeten ze ook perfect droog zijn, niet klam, niet vochtig, niet wak, zelfs niet gehydrateerd, nee, gewoon poeierdroog![]()