Iemand hier op het forum ervaringen? Is het te doen om van hiertuit regelingen te treffen zonder tussenkomst van een reisorganisatie? Of heeft er iemand wel goede ervaringen met dergelijke organisaties?
Alvast "thanks" voor de reacties.
Moderator: GVN
jpblocken schreef:Met een paar vrienden (ahum HD-riders) denken we er over na om in 2012 een trip naar het Westen van de USA maken (LA, Vegas, Frisco). Er zijn wel wat aanbieders op de markt van reizen met inbegrip van de motorverhuur, meestal uit Nederland. Maar een aantal minder goede recensies deden me de wenkbrouwen fronsen. Voornamelijk de melding van klachten over de staat van de motoren en minder goede service ter plaatse van de organisatoren storen me. Maar anderszijds heb ik de bedenking dat je vlugger met een negatieve reactie op het net je frustraties wil ventileren, terwijl je met goede reacties terecht kan op de site van de organisatoren. Objectiviteit in beide gevallen dus ver te zoeken.
Iemand hier op het forum ervaringen? Is het te doen om van hiertuit regelingen te treffen zonder tussenkomst van een reisorganisatie? Of heeft er iemand wel goede ervaringen met dergelijke organisaties?
Alvast "thanks" voor de reacties.
tweecilinderke schreef:Das iets voor den herbert! alleen is hij nooit thuis en waarschijnlijk nu ook ergens in het verre buitenland aan het bollen.
Maar hij heeft hier zeker ervaring mee
ge hebt hem toch de groeten gedaan he!wel je hebt geluk, hij is in het land!
Hij zat vrijdag nog naast mij in lede zijn reisverhalen te vertellen
Ik wou dat ik mee kon gaan, veel plezier alvast...GSPeP schreef:In oktober 2009 hebben met z'n vieren ook in het westen van de VS rondgetoerd. Wel met een wagen, maar wij hebben ook alles van hieruit georganiseerd en geboekt. Huurwagen, hotels, enz.
http://gspep.smugmug.com/Travel/USA-2009" onclick="window.open(this.href);return false; geeft een indruk van de tour.
We waren wel hoofdzakelijk gegaan voor de Miramar Airshow in San Diego, en hebben verscheidene vliegtuigmusea bezocht. (Daarom dat er zoveel foto's van vliegtuigen zijn) Maar, de Grand Canyon, Monument Valley, Hoover Dam, Las Vegas waren zeker de moeite. Los Angeles vond ik minder.
Dit jaar gaan we terug in oktober voor de Fleetweek in San Francisco en de airshow op Edwards Air Force Base. Er zullen deze keer wel een paar nationale parken bezocht worden, en de Bonneville speedway staat ook op het programma.
Voorlopige planning: San Francisco (Fleetweek, Alcatraz, enz.) - Salt Lake, Bonneville speedway - Yellowstone National Park - Grand Teton National Park - Salt Lake City - Bryce National Park - Las Vegas - Death Valley National Park - Mojave (Edwards AFB airshow)- Sequoia National Park, Yosimite National Park - en terug naar San Francisco