Onthaalavonden zonder stank

Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond

Moderator: GVN

Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Kurt-Gt 1600

Re: Onthaalavonden zonder stank

Bericht door Kurt-Gt 1600 »

Ok, nu een vraagje
Wij rokers worden als het koud en nat is naar buiten verbannen(terras) voor ons genot/sigaret.
Nu komt het mooie weer er terug aan, krijgen wij als rokers nu ook de voorrang om op het terras te zitten voor ons sigaretje, en gaan jullie niet rokers dan lekker binnen zitten in een rookvrije zaak?
Kurt-Gt 1600
"Don't drive faster than your guardian angel can fly"
jakke

Bericht door jakke »

ku-RT schreef:Ok, nu een vraagje
Wij rokers worden als het koud en nat is naar buiten verbannen(terras) voor ons genot/sigaret.
Nu komt het mooie weer er terug aan, krijgen wij als rokers nu ook de voorrang om op het terras te zitten voor ons sigaretje, en gaan jullie niet rokers dan lekker binnen zitten in een rookvrije zaak?
Enkel als er airco is!! :razz: :razz:
Anders komen we bij jullie zitten om te zagen over de rook! :mrgreen: :lol: :lol:
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black
Afbeelding
tweecilinderke

Bericht door tweecilinderke »

we gaan dat zelf opeisen :mrgreen: :mrgreen:
Nee, ik ben ook een roker en mij stoort het totaal niet om naar buiten te gaan, ik heb minder behoefte aan de sigaret als ik op restaurant zit gewoon omdat er geen rook aanwezig is, ondervind ik zelf!
Maar ja het beste is natuurlijk stoppen ,wat nog steeds niet evident is ! En dat weten we allemaal :wink:
R1150-GS-'00++R80-ST-'86++R100GS-PD'91++r65LS-'82++ Hercules 125 '76++vespa gs160++Panda r1100rt++

sommige ingenieurs weten alles maar kunnen meestal niets :)
http://www.grasco.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://picasaweb.google.com/tweecilinderke" onclick="window.open(this.href);return false;

clublid
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

ku-RT schreef:Nu komt het mooie weer er terug aan, krijgen wij als rokers nu ook de voorrang om op het terras te zitten voor ons sigaretje, en gaan jullie niet rokers dan lekker binnen zitten in een rookvrije zaak?
Een verslaafde die ergens voorrang krijgt :shock: Das iets nieuws :-P :lol: :lol: :lol:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
tweecilinderke

Bericht door tweecilinderke »

Een verslaafde die ergens voorrang krijgt Das iets nieuws
aja denkt ge :?: loop ne keer de spoed binnen wedden dat ze er u ook tussen nemen :lol: :lol:
R1150-GS-'00++R80-ST-'86++R100GS-PD'91++r65LS-'82++ Hercules 125 '76++vespa gs160++Panda r1100rt++

sommige ingenieurs weten alles maar kunnen meestal niets :)
http://www.grasco.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://picasaweb.google.com/tweecilinderke" onclick="window.open(this.href);return false;

clublid
Shulty

Bericht door Shulty »

tweecilinderke schreef:
Een verslaafde die ergens voorrang krijgt Das iets nieuws
aja denkt ge :?: loop ne keer de spoed binnen wedden dat ze er u ook tussen nemen :lol: :lol:
Em is zo geboren, niks aan te doen.... :mrgreen: :clown:
R1150GSA '04
R1200GSA '10
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Ik ben alleen verslaafd aan jullie omdat jullie mijn vriendjes zijn, zenne :eye:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

bougimain
Contacteer:

Bericht door bougimain »

Afbeelding Wim Afbeelding

bougimain :lol:
WimLT schreef:Ik ben alleen verslaafd aan jullie omdat jullie mijn vriendjes zijn, zenne :eye:
Afbeelding
J
Contacteer:

Bericht door J »

aantzeetje schreef: . De lucht is meer vervuild en meer kankerverwekkend dat gelijk welke sigaret of sigaar dan ook. Bij deze bent u gewaarschuwd.
zever
't vollek va Gùùk red ùùk........
J
Contacteer:

Bericht door J »

WimLT schreef:
sabke69 schreef:Alles wat een mens is en doet daar is hijzelf verantwoordelijk voor
En dààr wringt nu net het schoentje als het over MEEroken gaat. Die pinten giet je er zélf in - die hamburgers prop je er zélf in, maar de rook van een ander krijg je ongevraagd en vooral ook ongewild toch binnen !

Ik heb er geen probleem mee als er iemand naast mij een sigaretje rookt - da wette gij ook - maar als dat er veel zijn in een kleine ruimte !?! Zaterdagavond nog voorgehad in "Den Bengel". 's Morgens hevige koppijn en keelpijn van de rook en als je vergeten bent je kleren onder de pergola te hangen, stinkt heel de slaapkamer. Niet leuk :no:

Trouwens dwingen de NIET-rokers de rokers helemaal niet om te stoppen, maar om ons gewoon niet te laten meeroken :roll:

Just Sabke69, dat er iets gerookt wordt ca va iedereen maakt dit voor zichzelf uit. Tijdens de onthaalavonden in Brabant (Lennik) daar hou je het gewoon niet uit man. Kleine café 80% kaarters en rokers. Een 2m10 hoog. As daar de deur openging en we stonden buiten naar de moto's te kijken, leek of het café in brand stond met wat daar buiten kwam.
bmwfreakske

Bericht door bmwfreakske »

ku-RT schreef:Ok, nu een vraagje
Misschien en hopelijk het volgende punt op de agenda,alhoewel totaal rookverbod in de Horeca telt toch ook op het terras!! :bom: :bom:
Andalousie 09/2018
colingoes

Bericht door colingoes »

wel raar
op verlof in vele landen verboden te roken
hoor ze daar niet klagen

waarom hier dan weer wel

colin
sabke69

Bericht door sabke69 »

Afbeelding

Klagen of niet klagen, dit is een vaststaand feit :twisted:
zuig daar maar een puntje aan dus...... :lol:
Sabke

BMW Vlaanderen lid
[/size][/i]
jakke

Bericht door jakke »

sabke69 schreef:Afbeelding
Klagen of niet klagen, dit is een vaststaand feit :twisted:
zuig daar maar een puntje aan dus...... :lol:
Paft gij maar rustig verder jong! Niemand zegt dat gij moet stoppen met roken hé! :-P
Afbeelding
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

jakke schreef:Niemand zegt dat gij moet stoppen met roken hé! :-P
Nope ! Das de grote misvatting, hé :-?
Integendeel zelfs, want indien minder accijnzen in de kas, zullen ze dat wel bijvullen met het belastinggeld te verhogen :wink:

jakke

Bericht door jakke »

WimLT schreef:
jakke schreef:Niemand zegt dat gij moet stoppen met roken hé! :-P
Nope ! Das de grote misvatting, hé :-?
Integendeel zelfs, want indien minder accijnzen in de kas, zullen ze dat wel bijvullen met het belastinggeld te verhogen :wink:
Dat was ik aan het schrijven, maar om grote ergernis en aanstoot te voorkomen, heb ik dat maar weggelaten!
DUS, blijven dampen hé gasten!! :lol: :lol:
Afbeelding
GSMax

Bericht door GSMax »

Wat ik nog het frappantste vind is dat de jeugd van vandaag begint met roken :roll: Iedereen weet dat ge bij elke trek meer dan 40 kankerverwekkende stoffen binnen krijgt, dat ge als roker ne paria aan het worden zijt, want ge moogt nergens meer binnen, en bij sommige operatie en orgaantransplanties komt ge als laatste op de lijst :shock: En het kost stukken van mensen :-? In mijn ogen allemaal domme kloten :-(
Grtz
Marc

Success Only Comes With Failure
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Kmax schreef:Wat ik nog het frappantste vind is dat de jeugd van vandaag begint met roken :roll:
Ik denk toch dat dat voor een groot stuk aan de voorbeeldfunctie van de ouders ligt. Onze Joris heeft nooit iemand van ons weten roken en heeft daar dan ook nooit enige behoefte aan gehad. Je ziet dat in veel gezinnen: kinderen van rokers worden rokers en het tegengestelde komt ook meestal uit. In onze omgeving zijn er eigenlijk nog héél weinig rokers (buren, vrienden, collega's) zodat ik dacht dat deze verslaving helemaal aan het uitsterven was, maar soms hoor je dan weer anderen zeggen dat ze het terug zien opflakkeren. Raar !

GSMax

Bericht door GSMax »

WimLT schreef:
Kmax schreef:Wat ik nog het frappantste vind is dat de jeugd van vandaag begint met roken :roll:
Ik denk toch dat dat voor een groot stuk aan de voorbeeldfunctie van de ouders ligt. Onze Joris heeft nooit iemand van ons weten roken en heeft daar dan ook nooit enige behoefte aan gehad. Je ziet dat in veel gezinnen: kinderen van rokers worden rokers en het tegengestelde komt ook meestal uit. In onze omgeving zijn er eigenlijk nog héél weinig rokers (buren, vrienden, collega's) zodat ik dacht dat deze verslaving helemaal aan het uitsterven was, maar soms hoor je dan weer anderen zeggen dat ze het terug zien opflakkeren. Raar !
Ik en mijn madame roken ook niet, dochter ook niet, haar vriendje (ne west-vlaming nota bene :wink: ) rookt ook niet :-) Denk toch dat de vrienden er ook voor een groot stuk tussen zitten, wanneer kinderen beginnen te roken :-(
Grtz
Marc

Success Only Comes With Failure
J
Contacteer:

Bericht door J »

Kmax schreef:Wat ik nog het frappantste vind is dat de jeugd van vandaag begint met roken :roll: Iedereen weet dat ge bij elke trek meer dan 40 kankerverwekkende stoffen binnen krijgt, dat ge als roker ne paria aan het worden zijt, want ge moogt nergens meer binnen, en bij sommige operatie en orgaantransplanties komt ge als laatste op de lijst :shock: En het kost stukken van mensen :-? In mijn ogen allemaal domme kloten :-(
jongeren en roken?? Ik gaf gisteren les in de Hogeschool in Kortrijk en vroeg hoeveel er rookten. 0 op 15 :thumleft: :thumleft: :thumleft:
de klei'n

Bericht door de klei'n »

man man man,
als je dat hier allemaal achter elkaar leest zou je van miserie beginnen roken.
Laat iedereen toch met rust. Er waren nu rook en niet rookcafés. Je kon dus kiezen waar je heenging en de gevolgen van je keuze al of niet voelen.
Wat is het volgende ? Alles met een motor op of in uit de steden halen?
Misschien parfum verbieden, ik kan daar dus niet tegen hé en zeker niet wanneer ik aan het eten ben, stinken dat dat doet.
Misschien garmin bij hun volgende update voorstellen om maar één route in te stellen, richting Tirol
grt
de klei'n
R100RT 1980 met zijspan
Moto Guzzi Griso 1200 8v SE
jakke

Bericht door jakke »

de klei'n schreef:man man man,
als je dat hier allemaal achter elkaar leest zou je van miserie beginnen roken.
Laat iedereen toch met rust. Er waren nu rook en niet rookcafés. Je kon dus kiezen waar je heenging en de gevolgen van je keuze al of niet voelen.
Wat is het volgende ? Alles met een motor op of in uit de steden halen?
Misschien parfum verbieden, ik kan daar dus niet tegen hé en zeker niet wanneer ik aan het eten ben, stinken dat dat doet.
Misschien garmin bij hun volgende update voorstellen om maar één route in te stellen, richting Tirol
grt
de klei'n
Drugs legaliseren mischien?
Afbeelding
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

de klei'n schreef:Misschien garmin bij hun volgende update voorstellen om maar één route in te stellen, richting Tirol
grt de klei'n
Das wel héél klein :roll:

Chris Wils

Bericht door Chris Wils »

Zoals ge weet,neemt onze regering graag de voorbeelden van andere landen over.
Wees blij dat het enkel de cafe,s zijn,want in Tasmanië moogt ge op straat zelfs niet roken
50 m links en rechts van de voordeur van een restaurant.
In de cafe,s daar mag ook niet gerookt worden,en er zit toch nog genoeg volk op cafe
(soms zelfs iets te veel en te zat) en als er een optreden is,zit de zanger niet de hele avond in de rook.
Ik rook zelf niet(meer)ben gestopt na een weddenschap met mijn toenmalige vriendin. Ik ben voorgoed gestopt,
zij 3 weken( daarna nooit meer gerookt,ook geen vriendin meer gehad,maar da,s voor een andere topic)
Salu.
Chris.
Werner Von C.
Contacteer:

Bericht door Werner Von C. »

J schreef:jongeren en roken?? Ik gaf gisteren les in de Hogeschool in Kortrijk en vroeg hoeveel er rookten. 0 op 15 :thumleft: :thumleft: :thumleft:
Je hebt gewoon de verkeerde vraag gesteld... :pirat:
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
Plaats reactie