Zumo 660
Moderator: GVN
Re: Zumo 660
Hey,
Hebt gij zo'n oorke? Werkt dat zoals het moet?
Hebt ge daar eventueel een link naar om dat te bestellen, of is dat direct via Garmin?
Ron
Hebt gij zo'n oorke? Werkt dat zoals het moet?
Hebt ge daar eventueel een link naar om dat te bestellen, of is dat direct via Garmin?
Ron
Nee, ik heb een scala rider. Alles draadloos vind ik veel makkelijker. Als je af en toe de kuren van de bluetooth niet erg vindt natuurlijk. Met kabeltjes heb je (denk ik) betere kwaliteit maar veel meer gedoe. Als je wil kan ik wel eens laten zien hoe het bij mij werkt. Merksem en Schoten is niet echt ver.
Guy
Guy
R1200GS 2008 - K100RS 1991
Ron66 schreef:Ik heb mij ne ZUMO 660 aangeschaft.
Weet er iemand welke houder ik ervoor moet kopen? De bijgeleverde past niet op mijne moto.
Zo stond eerst de 550, en nu de 660 op mijn RT. Ik zou niet anders meer willen...

Greetz,
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
P@trick
De scala rider.
en dan heb je weer verschillende mogelijkheden.
1)solo, 2)rider teamset(rijder en duo), 3)Q2 headset (tss 2 moto's tot 250meter effectief), 4)Q4 (grotere afstand tss de 2 rijders).
ik zelf heb de Q2 en ben er tevreden over.
gr rob.
en dan heb je weer verschillende mogelijkheden.
1)solo, 2)rider teamset(rijder en duo), 3)Q2 headset (tss 2 moto's tot 250meter effectief), 4)Q4 (grotere afstand tss de 2 rijders).
ik zelf heb de Q2 en ben er tevreden over.
gr rob.
broem..broem..GAAAAZ
Rob,
Ik dacht dat de scala solo niet meer werd gemaakt? Ik was onlangs op een site en daar stond dat die niet meer bestond,
of zitten zij er dik naast?
Ron
Ik dacht dat de scala solo niet meer werd gemaakt? Ik was onlangs op een site en daar stond dat die niet meer bestond,
Ron
waarvoor moet ie dienen want de verschillende versie's geven verschillende mogelijkheden,kwestie van na 2 maand geen miskoop te doen.
Eigenlijk gewoon om de gesproken instrukties van mijn gps te ontvangen.
Ron
Ron
-
misschien heb ik een scala rider teamset te koop. In principe is hij verkocht vanwege het kopen van een schubert src systeem maar de koper van mijn teamset houdt me al een anderhalve week aan het lijntje. Morgen is de deadline
.

K1200 GT 06'
zou kunnen.Ron66 schreef:Rob,
Ron
ik volg dit al een tijdje niet echt meer, doch deze op marktplaats gevonden.
http://motoren.marktplaats.nl/accessoir ... ind=1&df=1" onclick="window.open(this.href);return false;
http://motoren.marktplaats.nl/accessoir ... nd=10&fs=1" onclick="window.open(this.href);return false;
http://motoren.marktplaats.nl/accessoir ... nd=13&fs=1" onclick="window.open(this.href);return false;
pas op , alles heeft zijn prijs.
en eerlijk is eerlijk, deze prullen zijn niet goedkoop.
intressanter is het om bv de set van dr.trimble over te nemen.
gr rob.
broem..broem..GAAAAZ
Moet het draadloos? want voor 25 euro heb je een headsetje met kabeltje.Ron66 schreef:Eigenlijk gewoon om de gesproken instrukties van mijn gps te ontvangen.
Ron
Of de solo nog in omloop is weet ik niet vanbuiten,je heb dan ook nog de mogelijkheid om de scala FM te nemen,hierin zit een radiofunctie in verwerkt.
Trouwens heb je nog verschillende merken van BT-stuff

klik
Ik ken daar niks van en ben beetje ongerust ne miskoop te doen.
Meestal is dat duur spul, eh. Ik weet ook niet of dat past op mijn helm.
Het rare is dat op mijn helm, merk Caberg, zelf ook een bluetooth 'ding' staat, een plasieken rondje met dat logo erop.....
Geen idee wat ik daarmee kan doen?.
Het rare is dat op mijn helm, merk Caberg, zelf ook een bluetooth 'ding' staat, een plasieken rondje met dat logo erop.....
-
Sinds verleden jaar ( na ik een nieuwe hadt gekregen ) heb ik geen update meer durven doen, heb er ook de tijd en de goesting naa een dag achter het schermke op het werk te zitten niet voor om s'avonds nog eens op de schermke te loeren .
Daarom is mijn vraag of er iemand met een Apple mijn 660 eens zou willen updaten (gratis) . Woon in St.job dus liefst iemand van de regio .
Grtjs
Daarom is mijn vraag of er iemand met een Apple mijn 660 eens zou willen updaten (gratis) . Woon in St.job dus liefst iemand van de regio .
Grtjs
-
Ron66 schreef:Ik ken daar niks van en ben beetje ongerust ne miskoop te doen.
Dan moet je nog enkel de Caberg bluetooth spek module in je helm inbouwen. Kost in de UK 129 pond.
http://www.twowheel.co.uk/image.php?obj ... ndow=popup
Neem eens contact op met de invoerder voor meer info:
MOTANA BELGIUM NV
Satenrozen, 8
2550 KONTICH
Ph. +32 3 450 04 60
Fax +32 3 450 04 19
http://www.motana.be
sales@motana.be
MG V35 Imola - BMW R1200RT - Zumo 590 - SP2820
DiggerJack schreef:Sinds verleden jaar ( na ik een nieuwe hadt gekregen ) heb ik geen update meer durven doen, heb er ook de tijd en de goesting naa een dag achter het schermke op het werk te zitten niet voor om s'avonds nog eens op de schermke te loeren .
Grtjs
Ze durven hier toch nogal wat vragen vind ik...
Greetz,
P@trick
P@trick
-
Hoe bedoel je p@rick 

-
- Contacteer:
En nen Appel? Waarom?
Ik heb met hen contact opgenomen, nog geen reactie....aantzeetje schreef:Ron66 schreef:Ik ken daar niks van en ben beetje ongerust ne miskoop te doen.
Dan moet je nog enkel de Caberg bluetooth spek module in je helm inbouwen. Kost in de UK 129 pond.
http://www.twowheel.co.uk/image.php?obj ... ndow=popup
Neem eens contact op met de invoerder voor meer info:
MOTANA BELGIUM NV
Satenrozen, 8
2550 KONTICH
Ph. +32 3 450 04 60
Fax +32 3 450 04 19
http://www.motana.be
sales@motana.be
Een scala, tweedehands, is wel een stuk goedkoper.
Ron
Ja, en als er dan iets misloopt hebt gij het gedaanp@rick schreef:DiggerJack schreef:Sinds verleden jaar ( na ik een nieuwe hadt gekregen ) heb ik geen update meer durven doen, heb er ook de tijd en de goesting naa een dag achter het schermke op het werk te zitten niet voor om s'avonds nog eens op de schermke te loeren .
Grtjs
Ze durven hier toch nogal wat vragen vind ik...

-
Dit is zeker de bedoeling niet hee, ik veronderstel als iemand dit zou willen doen dat hij toch op de hoogte is van dit toestel en als er iets mis loopt dat hij het kan oplossen.
Ik ken totaal niets van dit toestel gebruik het enkel op de moter en dan alleen als ik op reis ga en dat is niet alle jaren dus ik volg ook niet wat er zeilt in de Garmin gangen .
Sorry als dit bericht misschien verkeerd overkomt dat was zeker de bedoeling niet .
Mvg
Ik ken totaal niets van dit toestel gebruik het enkel op de moter en dan alleen als ik op reis ga en dat is niet alle jaren dus ik volg ook niet wat er zeilt in de Garmin gangen .
Sorry als dit bericht misschien verkeerd overkomt dat was zeker de bedoeling niet .

Mvg
-
Omdat ik geen peren mag hee John

Ik woon dan wel in Sint Job, maar ik heb geen appelen. Nu "gratis" upgraden is niet zo evident en eigenlijk not done. Wij hebben allemaal een account aangemaakt op myGramin en daar kan je dan tevens een éénmalige upgrade of een Lifetime upgrade kopen. Daarna kan je die dan heel 'makkelijk' op toestel en pc laten zetten mits je weet waar je tijdens de procedure even moet op letten. Tevens zal ook je firmware een upgrade krijgen of je dat nu wil of niet en dààr zit het addertje onder het gras met de verschrikkelijke, altijd weerkerende bugs ! ! !
Voor iemand die het toestel amper gebruikt vind ik dat eigenlijk allemaal niet echt een aanrader. Heel veel mensen, die het toestel toch meer frequent gebruiken, doen de upgrades ook niet net om problemen te vermijden. Mijn advies is: als het werkt, blijf eraf. Nooit gedacht dat dat ooit mijn advies zou zijn, maar door Garmin weet ik intussen wel beter
Voor iemand die het toestel amper gebruikt vind ik dat eigenlijk allemaal niet echt een aanrader. Heel veel mensen, die het toestel toch meer frequent gebruiken, doen de upgrades ook niet net om problemen te vermijden. Mijn advies is: als het werkt, blijf eraf. Nooit gedacht dat dat ooit mijn advies zou zijn, maar door Garmin weet ik intussen wel beter

Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop

Misschien ook even laten weten of je a) een firmware-update van het toestel wil (kan gratis en duurt maar paar minuutjes ) , of b) een update van het kaartmateriaal (zowiezo betalend via onetime of lifetime update procedure).
Greetz,
P@trick
P@trick
-
Ok bedankt mannen voor de informatie, ik zal het dan wel zo laten ik heb wel inlog gegevens van Garmin maar ja .
ik dacht dat er misschien update's waren van een beter beeld overzicht of zo want het beeld valt soms weg bij het veranderen van koers, lijkt wel of de gps niet kan volgen
.
Grtjs (en bedankt)
ik dacht dat er misschien update's waren van een beter beeld overzicht of zo want het beeld valt soms weg bij het veranderen van koers, lijkt wel of de gps niet kan volgen

Grtjs (en bedankt)
Nee, komt niet verkeerd over, 'k ga toch mijn gedacht zeggen :
Gratis, mijn gedacht... de zon gaat gelukkig nog verniet op. Jongens, voor service BETAAL JE GEWOON.
En dan mag je daarna inderdaad verwachten dat alles werkt. Maar verniet, ik hef er mijn gat niet meer voor op...
Ludieke oproep:
- Wie komt er gratis mijn gras eens afdoen?
- Wie komt er gratis mijne was eens doen?
- Wie komt er gratis mijn vrouw eens een beurt geven ............... (mijn gedacht ja, dat doe ik zelf nog wel even)
Man, man, man, we zijn voor niks verlegen meer... en het moet dan nog in de buurt zijn. M'nheer wil misschien dat we het toestel nog even afhalen en brengen ook?
Gratis, mijn gedacht... de zon gaat gelukkig nog verniet op. Jongens, voor service BETAAL JE GEWOON.
En dan mag je daarna inderdaad verwachten dat alles werkt. Maar verniet, ik hef er mijn gat niet meer voor op...
Ludieke oproep:
- Wie komt er gratis mijn gras eens afdoen?
- Wie komt er gratis mijne was eens doen?
- Wie komt er gratis mijn vrouw eens een beurt geven ............... (mijn gedacht ja, dat doe ik zelf nog wel even)

Man, man, man, we zijn voor niks verlegen meer... en het moet dan nog in de buurt zijn. M'nheer wil misschien dat we het toestel nog even afhalen en brengen ook?

R1200RT 2016 - http://www.facebook.com/Motoblog/