RECLAMEREN garantiegevallekeDie is ni vuil, die is gewoon zijn kleur kwijt.
openingsrit 27/3
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
-
Jo De Paepe
Re: openingsrit 27/3
Vanaf hoe laat staat de route eigenlijk op de ledenzone??
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black

-
Sven 12RT
Officieel rond 12u 's middags.
Maar het kan al eens iets vroeger alsook later zijn.
Van mij zulde morgen dus geen last hebben. Ik mag voorlopig niet eens meer motorrijden ! Mijn bloeddruk staat 24 over 14 en de dokters, waaronder de cardioloog die mij daarvoor intussen medicatie en een reeks onderzoeken heeft voorgeschreven, vinden dat duidelijk nogal veel. Die vallen allemaal van hun stoel als ze dat aflezen ... héhéhé ... Ik heb er zelf eigenlijk niet eens zoveel last van, maar 'zij' noemen mij nu ' een wandelende tijdbom'. Hoe cool isda Wij hadden er echt naar uitgekeken, maar als ik twee weken aan die pillen zit, is het den John zijne rit hier in mijn achtertuin en dan gaan ze mij toch echt niet tegenhouden, zenne
HAVE FUN

Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

't ja, ik ken dat probleem! Nooit zo hoog geweest, maar zeker niet te verwaarlozen!!
Hypertentie (hoge bloeddruk) is de silend killer hé?
Vermageren zal ongetwijfeld het eerste advies zijn!
Zit bij ons in de familie. Tijdens mijn (zware) sportjaren kon ik mij sparen van de bloeddrukverlagers, maar na drie jaar inaktiviteit kon ik niet anders meer!
Nu, 8 kilo minder en 4 keer in de week verdedigingssport, bloeddruk weer op normaal niveau!
Snoepen volledig gelaten en minder vetten opnemen en zo goed als geen alcohol!
Veel beterschap in ieder geval!!
Hypertentie (hoge bloeddruk) is de silend killer hé?
Vermageren zal ongetwijfeld het eerste advies zijn!
Zit bij ons in de familie. Tijdens mijn (zware) sportjaren kon ik mij sparen van de bloeddrukverlagers, maar na drie jaar inaktiviteit kon ik niet anders meer!
Nu, 8 kilo minder en 4 keer in de week verdedigingssport, bloeddruk weer op normaal niveau!
Snoepen volledig gelaten en minder vetten opnemen en zo goed als geen alcohol!
Veel beterschap in ieder geval!!

Dank u
BTW: sporten doe ik niet meer. Heb enkele jaren geleden mijn sporttas bij het groot vuil gezet na 30 jaar een vrij actief en competitief sporter te zijn geweest. Genoeg is genoeg ! Ik begin daar niet meer aan. Heb ook geen last van midlifecrisis. En als ik dat echt allemaal moet laten, dan koop ik mij nog liever een stevig touw Jakke. Ik feest desnoods wel tot ik er bij doodval ... letterlijk ...

BTW: sporten doe ik niet meer. Heb enkele jaren geleden mijn sporttas bij het groot vuil gezet na 30 jaar een vrij actief en competitief sporter te zijn geweest. Genoeg is genoeg ! Ik begin daar niet meer aan. Heb ook geen last van midlifecrisis. En als ik dat echt allemaal moet laten, dan koop ik mij nog liever een stevig touw Jakke. Ik feest desnoods wel tot ik er bij doodval ... letterlijk ...
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Je leest het geregeld hé! Alé, ineens doodgevallen, en nooit niks gemankeerd??
Ieder zijn ding natuurlijk hé Wim, maar ik ga liever Beemeren morgen!
Ieder zijn ding natuurlijk hé Wim, maar ik ga liever Beemeren morgen!

't zal tweede zijn, peins ikSven 12RT schreef:Officieel rond 12u 's middags.
12:08u en niks te zien
kom strak nog wel ff piepen
R1200GS-Adventure - smoke grey (24/06/2011)
Vespa GTS250 (27/09/2018)
"Het eindpunt kan nooit zo interessant zijn als de weg ernaartoe"
Zojuist gezien dat de route er maar opgezet zal worden rond 15u!Zeppe schreef:'t zal tweede zijn, peins ikSven 12RT schreef:Officieel rond 12u 's middags.
12:08u en niks te zien
kom strak nog wel ff piepen

12u52 nog niks
nu wel 
R1200GS-Adventure - smoke grey (24/06/2011)
Let er op! Er staat een "papieperen" roadboek in de zip!!Zeppe schreef:nu wel

-
Supermario
Hoi Joris,
Ik ben van Lede en heb mijn zinnen gezet om nog eens een BMW (openings) rit mee te rijden.
Indien gewenst kom ik langs de parking van de Albatros omstreeks 8u45 en rijden we samen naar de start.
Ik ben een jonge 50
en rij met een GSA 1200 en in het bezit van een GPS, ben een rustige rijder die soms wel eens aan de kraan durft vijzen.
Laat even weten of het nodig is om langs de Albatros te rijden.
Grtn, Mario
Ik ben van Lede en heb mijn zinnen gezet om nog eens een BMW (openings) rit mee te rijden.
Indien gewenst kom ik langs de parking van de Albatros omstreeks 8u45 en rijden we samen naar de start.
Ik ben een jonge 50
Laat even weten of het nodig is om langs de Albatros te rijden.
Grtn, Mario
K1600GTL 2011 + R1200GSA 2016 LC
-
aantzeetje
Voila, juist route gedownload. Nu nog enkel in 't bakske steken en we zijn klaar.
MG V35 Imola - BMW R1200RT - Zumo 590 - SP2820
Perfect Mario,
Spreken we daar af aan den Texaco om 8u40 ten laatste, kunnen we nog aanpikken bij de mannen van Gent.
Ikke een late dertiger
en zelfde rijstijl.
tot morgen
Joris
Spreken we daar af aan den Texaco om 8u40 ten laatste, kunnen we nog aanpikken bij de mannen van Gent.
Ikke een late dertiger
tot morgen
Joris
Yep, gebeurd en al in het bakkie!!aantzeetje schreef:Voila, juist route gedownload. Nu nog enkel in 't bakske steken en we zijn klaar.

Jongens, niet boos zijn als we morgenvroeg te laat zijn aan de DjéBé.....moeten dan ook van het verst komen héjpblocken schreef:I'll be there! Tot zondag. JP.
FREEBIKER schreef:Voor die uit Limburg vertrekken samenkomst aan Schell station aan de Carfour in Hasselt,vertrek om 8h00.
coördinaten:N50 56.279 E5 18.927
Uploaded with ImageShack.us
-
edargpu
Net thuis van een dagje bollen
en ondertussen de route voor morgen al op de Zumo gezet. Om een idee te hebben op wie we al dan niet hoeven te wachten.........Wie zal er aan de pomp in Wetteren staan of komen tegen 8h15?
Edargpu
Edargpu
Aan alles komt er een eind,maar aan elk eind komt niet alles
"" R1200GS Adventure ""
"" R1200GS Adventure ""
-
costerke
Nog eens bovenaan gezet voor de mensen uit het Leuvense.costeR(T)ke schreef:8.30u, okee, ik zal er zijn.Philippe schreef:Voor diegenen die vanuit het Leuvense willen samen rijden naar het vertrekpunt spreken we af
aan de carpool op de Tervuursesteenweg te Bertem aan de op en afrit 22 van E40 om 8u30Is wel vroeg hé en dan nog een uurtje minder geslapen.
Zijn er nog kandidaten?
gezet.Is wel 40km langer(280km totaal) dan vermeld in het clubjournaal(240km).
Groetjes Rudy.
zolang mijn baas zegt dat ik teveel verdien doe ik alsof ik hard werk.
2001 R1150RT / 2009 R1200RT / 04/2013 K1600GTL
2001 R1150RT / 2009 R1200RT / 04/2013 K1600GTL
-
Nascar
- Contacteer:
Bij ons zit ze in de Tripy.
En wij rijden direct naar de start. Er zijn geen benzinestations meer onderweg en alle belangrijke kruispunten zijn ondertunnelt.

En wij rijden direct naar de start. Er zijn geen benzinestations meer onderweg en alle belangrijke kruispunten zijn ondertunnelt.
-
GSrijder
- Contacteer:
Route zit in de gps, zowel met als zonder vlaggetjes.
Tot morgen folks
Tot morgen folks
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
-
Fox30
Wordt er afgesproken aan het tankstation in Kontich voor de Antwerpenaars?
ik denk er rond half 9 te zijn.
ik denk er rond half 9 te zijn.
-
edargpu
Route gedupliceerd en op zich gelijkgetrokken met de originele ?costeR(T)ke schreef:Nog eens bovenaan gezet voor de mensen uit het Leuvense.costeR(T)ke schreef:8.30u, okee, ik zal er zijn.Philippe schreef:Voor diegenen die vanuit het Leuvense willen samen rijden naar het vertrekpunt spreken we af
aan de carpool op de Tervuursesteenweg te Bertem aan de op en afrit 22 van E40 om 8u30Is wel vroeg hé en dan nog een uurtje minder geslapen.
Zijn er nog kandidaten?
Heb de route ook al in de zumo
gezet.Is wel 40km langer(280km totaal) dan vermeld in het clubjournaal(240km).![]()
![]()
![]()
Groetjes Rudy.
Edargpu
Aan alles komt er een eind,maar aan elk eind komt niet alles
"" R1200GS Adventure ""
"" R1200GS Adventure ""
Sinds een uurtje terug uit Diest, vertrek en aankomst bij Motocare, allroad-rit van de hand van Endurofun. Puike organisatie, vlekkeloos verloop ondanks een deelname van 76 !!!! motoren. Catering die meer dan in orde was.
Net de rit gedownload. Heb er zin in voor morgen, mooie streek trouwens.
Ik apprecieer het enorm dat de rit ook in trb.bestand voor Tripy bezitters ter beschikking wordt gesteld. Fijne evolutie.
@WimLT : erbij neerleggen Wim, dat dit eerst moet behandeld worden. Ik denk niet dat ge gans uw leven gewerkt hebt om dan nu iets (zéér) ernstigs tegen te komen. Onderschat het NIET. En een keuze krijg je niet. Ik wil ze écht niet meer tellen Wim, diegenen die ik tussen 55 en 66, al binnen gehad heb met hersenbloeding, hersenthrombose, hartinfarcten van desastreuze omvang, hartfalen, ... en zoals Jakke terecht stelt ... plotse dood. De enigste partij die er baat bij heeft dat recent op rust gestelde personen sterven is het koninkrijk België ; je hebt er gans uw leven voor bijgedragen, en pensioen moeten ze u niet uitbetalen.
Net de rit gedownload. Heb er zin in voor morgen, mooie streek trouwens.
Ik apprecieer het enorm dat de rit ook in trb.bestand voor Tripy bezitters ter beschikking wordt gesteld. Fijne evolutie.
@WimLT : erbij neerleggen Wim, dat dit eerst moet behandeld worden. Ik denk niet dat ge gans uw leven gewerkt hebt om dan nu iets (zéér) ernstigs tegen te komen. Onderschat het NIET. En een keuze krijg je niet. Ik wil ze écht niet meer tellen Wim, diegenen die ik tussen 55 en 66, al binnen gehad heb met hersenbloeding, hersenthrombose, hartinfarcten van desastreuze omvang, hartfalen, ... en zoals Jakke terecht stelt ... plotse dood. De enigste partij die er baat bij heeft dat recent op rust gestelde personen sterven is het koninkrijk België ; je hebt er gans uw leven voor bijgedragen, en pensioen moeten ze u niet uitbetalen.
Lid BMW MC Vl sinds 2008.
BMW K 1600 GT Sport 2014 6K
BMW F 800 GS Triple Black 2012 12K
BMW G 650 XChallenge for even more pleasure, Tripy Off-Road Packet, Pirelli MT 21. Zega Pro Cases.35K.
K1200GT '03 72K
Please Do Not Resuscitate, if no decent outcome.
ADVrider.com
BMW K 1600 GT Sport 2014 6K
BMW F 800 GS Triple Black 2012 12K
BMW G 650 XChallenge for even more pleasure, Tripy Off-Road Packet, Pirelli MT 21. Zega Pro Cases.35K.
K1200GT '03 72K
Please Do Not Resuscitate, if no decent outcome.

ADVrider.com