openingsrit 27/3

Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond

Moderator: GVN

Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
jpblocken
Contacteer:

Re: openingsrit 27/3

Bericht door jpblocken »

Het zat er weer lap bovenop: zoals we dat gewoon zijn van Peter :grin: . Een prachtige rit, een mooi lentezonnetje 8-) en vlakke kasseitjes voor wat afwisseling. Bedankt Bosse voor deze fantastische seizoensopener. Nog van dat!
De opkomst leek me dan ook onovertroffen. Je kon nergens kijken of je zag wel een Beemer. De bonzen van Bornem kunnen zich geen betere promo voorstellen denk ik.

Enne Wim: verzorg je, we willen zo ne sympathieke pé niet kwijt zènne. Dan heb je later nog tijd genoeg om de rit na te rijden - als je het op een akkoordje kan gooien met garmientje natuurlijk :wink: .
> 20 jaar lid BMW MC Vlaanderen en Lid Blue Knights Belgium chapter III
Voormalig beroepshalve motorrijder (laureaat Esc Mot Pol Bru 1985 - ex-docent MoCy PLOT)
Wulf

Bericht door Wulf »

Bedankt Bosse en Rosse,
Superrit !! Ook bedankt aan het gezelschap.
vertrokken deze morgen om 8uur en 12h later thuis met 580km op de klok van onze GS en MM.
2003-2011 F650-R1100GS-C1-R1150RT-K1200GT-R1200GS'04-HP2 Mega Moto
2011-...R1200GS '04
2011-....Trek Madone...:-)
Oscar

Bericht door Oscar »

Dank voor de mooi rit aan Nancy en Peter groetjes Eric,Kamiel ,Eric ,Lutgarde, Guy ,Gerrit , Peter en Ikke .
Bruno v

Bericht door Bruno v »

Prachtige rit en de lat ligt direct zeer hoog
Alleen afgesloten met een grote domper
Op de autosnelweg in Merelbeke iets in de oliekoeler gekregen en de olie spoot eruit
Maar alles komt goed en vooral bedankt aan de motards die gestopt hebben om te helpen en zij die teken deden om te helpen
Bedankt Bruno GS30jaar
Zeppe

Bericht door Zeppe »

Yiep,

kunnen de voorgaande reactie's enkel beamen,
prachtige rit in combinatie met zalig lenteweertje en goed gezelschap (Rbee & YvesGT maar dan met z'n niewe GS)

Heb wel even de schrik van mijn leven gepakt.
Toen we niet ver voor het eindpunt, op de autosnelweg, onder een viaduct onderuitkwamen
werd er plotseling een voorwerp (de grote van een voetbal) naar beneden gesmeten :shock:
Ik heb me in een reflex plat op mijn stuur gesmeten en mijn ogen gesloten, wachtende op het moment van ....boem!
maar die is er gelukkig niet gekomen.
Besef nog altijd niet hoe ik daar heelhuids ben uitgekomen.
Best snel vergeten.

allé het nieuwe seizoen is met een prachtrit geopend,
hopelijk volgt er nog meer van dit.

Organisatoren :thumright:

:wink:
R1200GS-Adventure - smoke grey (24/06/2011)
Vespa GTS250 (27/09/2018)

"Het eindpunt kan nooit zo interessant zijn als de weg ernaartoe"
Wild Cat

Bericht door Wild Cat »

Yep, weer zalig ritje gehad! Nen dikke merci aan Peter en Nancy voor de rit en het gezelschap op de terraskes, aan Luc en Caroline (en later ook GertH) voor het gezelschap tijdens de rit!! En ne sorry aan al diegenen die we, één of meerdere keren, voorbijgevlogen zijn! :wink: 'T moest zo plezant maar nie zijn!! :lol: :lol:
Grtz, Wild Cat
Onthaalavond vierde vrijdag
Herberg Ter Heide
Bredabaan 1057
2930 Brasschaat

"Non correre mai più veloce di quanto il tuo angelo custode possa volare!"
GSrijder
Contacteer:

Bericht door GSrijder »

Er waren een paar fantastische panorama's te bewonderen en andere leuke eye catchers.
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
Yves GT

Bericht door Yves GT »

Prachtige rit, bedankt Bosse en Rosse voor de mooi uitgestippelde route en waarschijnlijk het vele werk dat jullie erin hebben gestoken, 'k zal eens wat meer ritjes moeten meedoen.
Zeppe en RBee bedankt voor de leuke dag, tis voor herhaling vatbaar :grin: en dien nieve GS is heel leuk om mee te toeren :grin:
@ Zeppe, ja dien tiener die dacht dat hem leuk was beseft ni wa de gevolgen van zen grapje kunnen zijn :evil: :evil: :evil:

Yves
Lid BMW-MC-VL
R1200GS, K1200GT, Honda XX Blackbird, Yamaha Diversion 900, Honda Shadow 600, ZUMO 550
albatros

Bericht door albatros »

Schitterende rit, prachtig weer, meer van dat :wink: Merciekes!!
BMW R1200GS Adventure (09/2011)
Vespa GTS 125ie Super - Montebianco (2010)
Fox30

geslaagde openingsrit 27/3

Bericht door Fox30 »

hallo Peter en nancy,
Na een jaartje wat minder op de motor te hebben gezeten, was deze openingsrit zeker een nieuwe start om dit jaar weer wat extra kilometertjes te gaan doen.
De slingerbochtjes in de ardennen zullen voor velen leuk speelgoed zijn geweest, maar voor mij toch geen alledaagse ding.
ik zal nog veel moeten oefenen om terug wat fatsoendelijk door bochten te kunnen gaan.

Maar bedankt voor de mooie uitgestippelde landschappen en zeker het goede weer.
ik heb er zeker van genoten,
tot de volgende rit.
het motorseizoen is nu officieel terug geopend.

@Wim,
ik hoorde dat je je niet lekker voelde. Hopelijk ben je snel terug de oude en zien we je terug aan de start van de volgende ritten verschijnen.
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

"Beetje" hoge bloeddruk, maar komt wel goe door goei pillekes :drunken: . Als't volgende week een beetje mooi weer is, rijd ik naar de zee voor den Axel en anders zeker die van John in de Noorder Kempen = my backyard :clown:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
edargpu

Bericht door edargpu »

Ik vond het gisteren een "GESLAAGDE OPENINGSRIT".THX Rosse en Bosse Afbeelding
Na een vlot tempo naar het vertrekpunt konden we nog even genieten van een koffie en met het aanschouwen van al dat mooi en nieuw speelgoed aan het vertrekpunt.Amaai mijne frak :shock: .
Soit we laten het niet aan ons hartje komen en we vangen de rit aan.Het tempo lag niet te hoog maar daarentegen ook niet te laag dus ik vermoed dat het voor ieders wat wils was.'k Moet zeggen dat het na zo een lange winterstop weer leuk aanvoelen is om weer es met de bende de baan op te kunnen.
Buiten dat we misschien de duurste foto hebben heb ik ook gezien dat er onderweg nogal wat fotografen aan het werk waren,dus heren bij deze.......................
Speciale dank aan Jakke,Dré,P@sc@l en Marina,Rolf,Carlo,Marc(RopaS),Eric,Andrea voor de aangename dag.
Edargpu :wink:
Laatst gewijzigd door edargpu op 28 mar 2011, 11:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Aan alles komt er een eind,maar aan elk eind komt niet alles

"" R1200GS Adventure ""
jakke

Bericht door jakke »

edargpu schreef:Ik vond het gisteren een "GESLAAGDE OPENINGSRIT".THX Rosse en Bosse Afbeelding
Na een vlot tempo naar het vertrekpunt konden we nog even genieten van een koffie en met het aanschouwen van al dat mooi en nieuw speelgoed aan het vertrekpunt.Amaai mijne frak :shock: .
Soit we laten het niet aan ons hartje komen en we vangen de rit aan.Het tempo lag niet te hoog maar daarentegen ook niet te laag dus ik vermoed dat het voor ieders wat wils was.'k Moet zeggen dat het na zo een lange winterstop weer leuk aanvoelen is om weer es met de bende de baan op te kunnen.
Buiten dat we misschien de duurste foto hebben heb ik ook gezien dat er onderweg nogal wat fotografen aan het werk waren,dus heren bij deze.......................
Speciale dank aan Jakke,Dré,P@sc@l en Marina,Rolf,Carlo,Marc,Eric,Andrea voor de aangename dag.
Edargpu :wink:
Bij deze kan ik mij daar enkel maar bij aansluiten!
Meer moest dat niet zijn voor een super geslaagde dag! 8-)

Gr, Jakke. :wink:
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black
Afbeelding
Indierock

Bericht door Indierock »

Bosse en Rosse, om het nu niet te laten vergallen door die ongewenste foto's van overheidswege, ook van hieruit m'n gemeende felicitaties voor het uittekenen van deze rit. Bij momenten overweldigende panorama's te zien gekregen. Héél mooie stukken in, met plaatsen waar ik nog niet gepasseerd was. Héél mooie kasteelhoeve's of vierkantshoeves gezien onderweg. 1000den hectaren land, dat door het onverwacht mooie weer, vroeger dan normaal al klaar ligt voor de nieuwe gewassen. Schitterende sfeer. Nogmaals bedankt. Ben met een goed gevoel thuisgekomen. Alleen jammer dat ik die K 1600 GT gemist heb aan de start. Heb wel een rode gespot onderweg waar een groep even een pauze ingelast had.
Lid BMW MC Vl sinds 2008.
BMW K 1600 GT Sport 2014 6K
BMW F 800 GS Triple Black 2012 12K
BMW G 650 XChallenge for even more pleasure, Tripy Off-Road Packet, Pirelli MT 21. Zega Pro Cases.35K.
K1200GT '03 72K
Please Do Not Resuscitate, if no decent outcome.Afbeelding

ADVrider.com
voske

Bericht door voske »

@bosse&rosse:knap gedaan,als dit de standaard is,zullen we nog vele ritjes meerijden,top. :grin: Zijn heel de weg op sleep genomen door Pierre&Mia,Paul&Frie en Jan&Greet (hopelijk heb ik alle namen juist) bedankt hiervoor,t is toch altijd afwachten met nieuwelingen hé,voor ons
viel deze 1é rit in elk geval 200% mee,enkel dat bericht over die flitser :twisted: ,we zien wel...
groeten,

Steven&Nancy
one live,live it !
Geert_GS

Bericht door Geert_GS »

Wild Cat schreef:Yep, weer zalig ritje gehad! Nen dikke merci aan Peter en Nancy voor de rit en het gezelschap op de terraskes, aan Luc en Caroline (en later ook GertH) voor het gezelschap tijdens de rit!! En ne sorry aan al diegenen die we, één of meerdere keren, voorbijgevlogen zijn! :wink: 'T moest zo plezant maar nie zijn!! :lol: :lol:

Yeps Wild Cat,was weeral een zalig ritke hé :wink:
Thanx 2 "Bosse & Rosse" :thumright:

Spijtig da we jullie wa minder hebben tegen gekomen tijdens de rit maar da zal wel in orde komen op één van de volgende rit(ten),zekers :lol:
Op een gegeven moment een elftal Oost Vlaamse clubleden als mederijders achter ons gehad omdat ze wat problemen hadden met de route op hun GPS.
Bij onze eerste stop vonden ze dat ons tempo redelijk hoog lag maar eigenlijk waren we nog aan het cruisen :roll:

Sorry heren maar bij onze tweede stop kwamen we nog een zestal vrienden tegen die we al de hele morgent aan het zoeken waren.
Waarschijnlijk waren we ze door de overrompeling van de vele aanwezigen bij het startpunt kwijt geraakt...

Hopelijk zijn jullie nog bij andere personen kunne aanhaken om de rit te vervolledigen.

Eindelijk,het seizoen is nu echt van start gegaan 8-)

Grtz,Geert
jakke

Bericht door jakke »

Ik ben eigenlijk eens benieuwd hoeveel inschrijvingen er waren (aantal deelnemende motoren)! :wink:
Afbeelding
Fox30

Re: openingsrit 27/3 Pictures

Bericht door Fox30 »

Ik zag onderweg af en toe paparazzi langs de kant staan.
Komen die foto's hier op de site of een link, want ben zeker dat ik er goed op sta!! :-)
jakke

Re: openingsrit 27/3 Pictures

Bericht door jakke »

Fox30 schreef:Ik zag onderweg af en toe paparazzi langs de kant staan.
Komen die foto's hier op de site of een link, want ben zeker dat ik er goed op sta!! :-)
Yep, ik ook! Zelfs een keer met één been in de lucht. :razz: :-P
Afbeelding
sven
Contacteer:

Bericht door sven »

Hallo iedereen,

Ik heb wat foto's genomen zondag. Ik ben mijn nieuw toestel nog aan het ontdekken.
In de link wat foto's.

https://picasaweb.google.com/1061646604 ... directlink" onclick="window.open(this.href);return false;

mvg, $ven
It's not how they died that makes them heroes, it's how they lived.

Tripy II

Afbeelding
jakke

Bericht door jakke »

sven schreef:Hallo iedereen,

Ik heb wat foto's genomen zondag. Ik ben mijn nieuw toestel nog aan het ontdekken.
In de link wat foto's.

https://picasaweb.google.com/1061646604 ... directlink" onclick="window.open(this.href);return false;

mvg, $ven
Yep, ik sta er op!! Niet zo scherp, maar het is u vergeven zenne!! 8-)
Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door jakke op 30 mar 2011, 13:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Wild Cat

Bericht door Wild Cat »

Geert KR schreef:Yeps Wild Cat,was weeral een zalig ritke hé :wink:
Spijtig da we jullie wa minder hebben tegen gekomen tijdens de rit maar da zal wel in orde komen op één van de volgende rit(ten),zekers :lol:
Grtz,Geert
Geert, op beide : zeker weten!!! :lol: :lol:
Grtz, Wild Cat
Onthaalavond vierde vrijdag
Herberg Ter Heide
Bredabaan 1057
2930 Brasschaat

"Non correre mai più veloce di quanto il tuo angelo custode possa volare!"
RBee

Bericht door RBee »

jakke schreef: Yep, ik sta er op!! Niet zo scherp, maar het is u vergeven zenne!! 8-)
Gij rijdt ook veel te rap hé. :roll:
R 1250 GSA

Foto's: http://RBee.SmugMug.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Zeppe

Bericht door Zeppe »

RBee schreef:
jakke schreef: Yep, ik sta er op!! Niet zo scherp, maar het is u vergeven zenne!! 8-)
Gij rijdt ook veel te rap hé. :roll:
hela,

wanneer krijgen we het resultaat van uw "nief" lens hier te zien ?

:wink:
R1200GS-Adventure - smoke grey (24/06/2011)
Vespa GTS250 (27/09/2018)

"Het eindpunt kan nooit zo interessant zijn als de weg ernaartoe"
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Afbeelding
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
Plaats reactie