Ik sta al in de rij- Wie komt er gratis mijn vrouw eens een beurt geven ............... (mijn gedacht ja, dat doe ik zelf nog wel even)
Zumo 660
Moderator: GVN
-
John
- Contacteer:
Re: Zumo 660
't Is wel àlles of niks, héMOTOBLOG schreef:- Wie komt er gratis mijn gras eens afdoen?
- Wie komt er gratis mijne was eens doen?
- Wie komt er gratis mijn vrouw eens een beurt geven
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

begint dan maar bij da laatste.WimLT schreef:'t Is wel àlles of niks, héMOTOBLOG schreef:- Wie komt er gratis mijn gras eens afdoen?
- Wie komt er gratis mijn vrouw eens een beurt geven![]()
![]()
![]()
je moest die eerste 2 maar eens gedaan hebben en niet meer toekomen aan het laatste
maar dit alles is off-topic hé
broem..broem..GAAAAZ
Ja, met zo nen hoge bloeddruk, diene tikker begeeft da gewoon 
R1200RT 2016 - http://www.facebook.com/Motoblog/
Die eerste twee, daar kan ik U niet op antwoorden!MOTOBLOG schreef: Ludieke oproep:
- Wie komt er gratis mijn gras eens afdoen?
- Wie komt er gratis mijn vrouw eens een beurt geven ............... (mijn gedacht ja, dat doe ik zelf nog wel even)![]()
![]()
![]()
Ben je zeker dat je het antwoord op de derde vraag wil weten????
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black

Ik heb àlles over voor mijn vriendenMOTOBLOG schreef:Ja, met zo nen hoge bloeddruk, diene tikker begeeft da gewoon
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

-
dr.trimble
Thx Rob,rob.vanbilsen schreef: pas op , alles heeft zijn prijs.
en eerlijk is eerlijk, deze prullen zijn niet goedkoop.
intressanter is het om bv de set van dr.trimble over te nemen.
gr rob.
ondertussen heeft de potentiele koper zijn staart terug ingetrokken na me 2 weken aan het lijntje gehouden te hebben dus is mijn setje inderdaad terug te koop.
Dus mocht er iemand interesse hebben, het staat in het verkoopsgedeelte
K1200 GT 06'
-
DiggerJack
motoblog
als ge hem komt ophalen liefst op zondag morgen rond een uur of tien, kun je ineens pistolekes mee brengen
( ik heb er gratis bij gezet om profiteurs die op alles wa willen verdienen af te houden .... be
grijpje)
als ge hem komt ophalen liefst op zondag morgen rond een uur of tien, kun je ineens pistolekes mee brengen
( ik heb er gratis bij gezet om profiteurs die op alles wa willen verdienen af te houden .... be
-
John
- Contacteer:
Komt met uwen bazaar maar af hé Frank, ge weet em wonen. (enheuu...niet met nen appel maar een P(C)eer 
-
Ron66
Ik heb er ene gekocht op Marktplaats, voor een prikje...dr.trimble schreef:Thx Rob,rob.vanbilsen schreef: pas op , alles heeft zijn prijs.
gr rob.
ondertussen heeft de potentiele koper zijn staart terug ingetrokken na me 2 weken aan het lijntje gehouden te hebben dus is mijn setje inderdaad terug te koop.
Ron
-
dr.trimble
geen probleem, hoor. Veel plezier ermee. Mocht je soms vragen hebben, stel ze gerust. Mss kan ik je wel helpen 
K1200 GT 06'
Ron66 schreef:Ik heb er ene gekocht op Marktplaats, voor een prikje...dr.trimble schreef:Thx Rob,rob.vanbilsen schreef: pas op , alles heeft zijn prijs.
gr rob.
Ron
toevallig ne Q2?
gr rob.
broem..broem..GAAAAZ
-
dr.trimble
-
DiggerJack
Langs deze weg John effe bedanken om mijn Gps te updaten ,
En John ik ben goed thuis geraakt (korsteweg ) hi hi
Bedankt John
En John ik ben goed thuis geraakt (korsteweg ) hi hi
Bedankt John
-
Ron66
Een of andere klootzak heeft het beschermkapke van mijne gps houder gepikt.
Dattem met zijn bakkes ergens tegenrijd!
Ron66
Dattem met zijn bakkes ergens tegenrijd!
Ron66