Ik wil het slot van mijn BMW koffer gelijk maken aan mijn contact sleutel. Daarvoor moet ik het slot uit de koffer krijgen. Ik dacht dat je alle (enorme hoeveelheid) schroeven uit de koffer moest halen en je dan de binnenkant los kon krijgen. Daarmee zou ik de cilinder in handen hebben en met de platen kunnen gaan spelen.
Echter nu ik alle schroeven eruit heb zit ie nog zo vast als een huis. Weet iemand de truc?
Cilinder uit R1200 BMW koffer halen
Moderator: GVN
Re: Cilinder uit R1200 BMW koffer halen
Het is van een topkoffer maar het gat zit ook op een zijkoffer. Ik ben aan het klooien maar zie HET palletje nog niet. Maar dit is ook het patience gedeelte 
af en toe alles laten vallen en een kopje koffie (of iets anders) gaan drinken en dan ineens gaat dat als vanzelf 
-
Dirk Pauwels
Het heeft meer gevoel dan met zien te makenmarnix schreef:Het is van een topkoffer maar het gat zit ook op een zijkoffer. Ik ben aan het klooien maar zie HET palletje nog niet. Maar dit is ook het patience gedeelte
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
Ik ben een tijd aan het prikken geweest maar hij zit nog als een huis. Leuke bezigheid als je voor de tv zit
Alleen als je het slot eruit hebt, aangepast en er terug in hebt zitten... heb je nog een zijkoffer!
Alleen als je het slot eruit hebt, aangepast en er terug in hebt zitten... heb je nog een zijkoffer!