Cilinder uit R1200 BMW koffer halen

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over olie, remmen en technische werking van bepaalde onderdelen of de motor.

Moderator: GVN

Plaats reactie
marnix

Cilinder uit R1200 BMW koffer halen

Bericht door marnix »

Ik wil het slot van mijn BMW koffer gelijk maken aan mijn contact sleutel. Daarvoor moet ik het slot uit de koffer krijgen. Ik dacht dat je alle (enorme hoeveelheid) schroeven uit de koffer moest halen en je dan de binnenkant los kon krijgen. Daarmee zou ik de cilinder in handen hebben en met de platen kunnen gaan spelen.

Echter nu ik alle schroeven eruit heb zit ie nog zo vast als een huis. Weet iemand de truc?
Danny

Re: Cilinder uit R1200 BMW koffer halen

Bericht door Danny »

misschien ben je wat met deze link :wink:

http://www.ebbo.org/re_keying.php
marnix

Bericht door marnix »

Het is van een topkoffer maar het gat zit ook op een zijkoffer. Ik ben aan het klooien maar zie HET palletje nog niet. Maar dit is ook het patience gedeelte :)
Danny

Bericht door Danny »

af en toe alles laten vallen en een kopje koffie (of iets anders) gaan drinken en dan ineens gaat dat als vanzelf :wink:
Dirk Pauwels

Bericht door Dirk Pauwels »

marnix schreef:Het is van een topkoffer maar het gat zit ook op een zijkoffer. Ik ben aan het klooien maar zie HET palletje nog niet. Maar dit is ook het patience gedeelte :)
Het heeft meer gevoel dan met zien te maken :grin: , ik heb het al een paar keer gedaan op oude koffers van een 1150, en 1 keer ging vanzelf, de 2de heb ik belachelijk lang aan bezig gezeten....
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
marnix

Bericht door marnix »

Ik ben een tijd aan het prikken geweest maar hij zit nog als een huis. Leuke bezigheid als je voor de tv zit :grin:
Alleen als je het slot eruit hebt, aangepast en er terug in hebt zitten... heb je nog een zijkoffer!
Plaats reactie