Vrijdag 17/06 is het weer van dat: de jaarlijkse clubbarbecue!
Opnieuw een gezellige avond voor groot en klein, aan de luttele prijs van 10 Euro per kind en 15 Euro per volwassene.
Inschrijven kan door het bedrag over te maken op de clubrekening (001-1968422-77) met vermelding van "BBQ11ME...volw....kind"
We starten om 20u, en eindigen als alle buikjes rond zijn, of alle flessen leeg!
Wat er op het menu staat is voorlopig voor mij ook nog een raadsel, maar ten gepaste tijde zal ik hier een en ander uit de doeken doen.
Wat wel al zeker is, is dat er enkele "speciallekes" zullen bijzijn! Het wordt dus in elk geval weerom de moeite!
Grote verrassing voor dit jaar blijft echter de locatie! Aangezien we in Tregenata zo maar eventjes 600 Euro zouden moeten ophoesten voor gebruik van de zaal en terras gingen we op zoek naar een alternatief.
Waar we ons installeren blijft nog eventjes geheim tot alle afspraken rond zijn, maar geloof me, 't zal voor velen een aangename verrassing zijn.
Wat ik wel kan zeggen is dat we het niet zo heel ver gezocht hebben zodat het voor iedereen heel makkelijk bereikbaar blijft!
Schrijf alvast in, binnenkort plaats ik hier het menu én de locatie!
Wally