voor de rest is 't gewoon opblinkwerk, veel arbeid verder weinig bijzonders aan de hand he.
Met inweekproducten moet je ook opletten voor rubberen afdichtingen en remleidingen.
Moderator: GVN
Danny schreef:Als ik de binnenkant van de pon en de swingarm bekijk dan lekt de de ingaande as van 't kardanhuis, knip de grootste spanband van de rubberen mof eens door en leg er al maar een vod onder...de vuile uitlaat is puur ingebakken smurrien, polieren dus, als je koffer te heet wordt dan lijd enkel de koffer daaronder, de uitlaat wordt daar niet vuil van he
![]()
voor de rest is 't gewoon opblinkwerk, veel arbeid verder weinig bijzonders aan de hand he.
Met inweekproducten moet je ook opletten voor rubberen afdichtingen en remleidingen.
Danny schreef:zandhoven is nie ver he... Eén waarschuwing wil ik wel geven wat filters aangaat, gebruik Mahle of mann filters, goedkope varianten daar komt het deksel al eens van los en dat wil je niet meemaken om die er dan af te draaien.![]()
Met lekkende keerring bedoel ik de oliekeerring in de pon of de een lekke schroefdraadbus in de pon, dat los je niet op met de olie te verversen![]()
de boitestoppen zitten boven mekaar aan je rechtervoetsteun...
Danny schreef:zet gewoon 2 spanbanden -tie wraps- aan mekaar he.
pon keerring vervangen is anderhalf uurke