Bandenboer Brecht
Moderator: GVN
Re: Bandenboer Brecht
Wim,
Ik heb gisteren bij Ludwig Motors een K1200LT tweedehands aangekocht. Er ligt een nieuwe voorband op (Metzeler Marathon), de achterste is nog niet versleten maar ik heb er totaal geen gedacht van hoe lang hij nog zal meegaan. Ik zou de achterste graag ook vernieuwen en met volledig nieuwe bandenset van start gaan. Mijn vragen : hoeveel was de kostprijs (geplaatst) en moet je een afspraak maken ?
Grzz Frank
Ik heb gisteren bij Ludwig Motors een K1200LT tweedehands aangekocht. Er ligt een nieuwe voorband op (Metzeler Marathon), de achterste is nog niet versleten maar ik heb er totaal geen gedacht van hoe lang hij nog zal meegaan. Ik zou de achterste graag ook vernieuwen en met volledig nieuwe bandenset van start gaan. Mijn vragen : hoeveel was de kostprijs (geplaatst) en moet je een afspraak maken ?
Grzz Frank
Voor de achterband zie ik op de factuur:
Kostprijs achterband = 134,70 € + 21% BTW
Montage: 8,26 € + 21% BTW
Ik bel altijd eerst even, dan weet ik wanneer het het beste voor hem uitkomt en als je dan binnenrijdt, begint hij er gewoonlijk ook direct aan
Kostprijs achterband = 134,70 € + 21% BTW
Montage: 8,26 € + 21% BTW
Ik bel altijd eerst even, dan weet ik wanneer het het beste voor hem uitkomt en als je dan binnenrijdt, begint hij er gewoonlijk ook direct aan
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

Wim, bedankt voor de info
-
pvde
- Contacteer:
Yep,
OK Wim, je bent dan wel voor € 7,00 goedkoper gesteld dan Gielis, maar je kan moeilijk een vergelijking maken met 2 verschillende soorten banden he, Metzeler Marathon en Michelin PR3.
PS: hoeveel kosten de Michelin PR3's bij Quickly
Houdoe
OK Wim, je bent dan wel voor € 7,00 goedkoper gesteld dan Gielis, maar je kan moeilijk een vergelijking maken met 2 verschillende soorten banden he, Metzeler Marathon en Michelin PR3.
PS: hoeveel kosten de Michelin PR3's bij Quickly
Houdoe

ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
Geen idee, jong. Heb ik helemaal niet van doen, hé
Ik wil maar zeggen: rij niet een heel eind om een paar euri uit te sparen op een band om dan tegelijk veel euri weg te smijten aan benzine. Waar zit dan je winst ? In één of andere Arabier zijne gouden Mercedes
Ik wil maar zeggen: rij niet een heel eind om een paar euri uit te sparen op een band om dan tegelijk veel euri weg te smijten aan benzine. Waar zit dan je winst ? In één of andere Arabier zijne gouden Mercedes
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

-
Jo De Paepe
Hey dan heb je mijnen kleinen met zijnen groenen 1100 RT net gemist. Kwam ook net van bij de PeterJust terug,
Hij had ook nief sletsen nodig
In mijn geval was het wel heel wat euro uitsparen, zelfs met naar Ham te rijden. Als ik naar de dichtsbijzijnde bandenboer had gereden had me dat bijna €150 meer gekost. Dat zijn al een paar volle tanken benzine...WimLT schreef:Geen idee, jong. Heb ik helemaal niet van doen, hé![]()
Wie spreekt er over de dichtsbijzijnde ??? Beetje blijven nadenken en afwegen, héGielis schreef:Als ik naar de dichtsbijzijnde bandenboer had gereden had me dat bijna €150 meer gekost. Dat zijn al een paar volle tanken benzine...

-
frank oostmalle
bandencentrale DE RING b.v.b.a. te Lier
Continental Trail Attack voor GS 2009 wielen afgeleverd
voorband : 98 Euro + Recubel
achterband : 122 Euro + Recubel
Continental Trail Attack voor GS 2009 wielen afgeleverd
voorband : 98 Euro + Recubel
achterband : 122 Euro + Recubel
Jep, daar ga ik ook meestal.
Groeten,
Dirk.
Groeten,
Dirk.
Liever wa kantjes aan, dan een hoek af...
R1150 gelände und strasse adv.

R1150 gelände und strasse adv.