Wachttijd op onderhoudsbeurten
Moderator: GVN
Wachttijd op onderhoudsbeurten
Is niet de bedoeling om de( of mijn) garages in diskrediet te brengen maar heb toch een zware bedenking.
Heb zojuist gebeld voor een afspraak voor het onderhoud van mijn gs
Kan het dat men 5 (five) weken moet wachten voor men de moto in onderhoud kan brengen?
WAt doet men als er ondertussen panne's zijn?
Is dit overal zo?
VInd het geen uitleg over de verlofperiode, daar zijn mouwen aan te passen.
@x4 jij hebt ook moeten wachten hoelang? da was ook een tijdje hé
Kan het dat men 5 (five) weken moet wachten voor men de moto in onderhoud kan brengen?
Is dit overal zo?
R1150RT Blackline
r1200 gsa Black
face your fears, live your dreams
r1200 gsa Black
face your fears, live your dreams
-
pvde
- Contacteer:
Yep,
Ik heb vorige week dinsdag (Eerste dag na verlofperiode) gebelt voor een onderhoud 30.000 Km bij Meeusen in Meerhout en hij kan Overmorgen vrijdag binnen.
Houdoe
Ik heb vorige week dinsdag (Eerste dag na verlofperiode) gebelt voor een onderhoud 30.000 Km bij Meeusen in Meerhout en hij kan Overmorgen vrijdag binnen.
Houdoe

ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
Yep,
mijne 1150RT heeft gisteren zijn 10km beurt gehad.
Dit na een wachttijd van slechts tien dagen. Dat is niet slecht hé
voor verlofperiode.
ps:135 euro betaald
Dit alles bij Meeusen in Meerhout.
mijne 1150RT heeft gisteren zijn 10km beurt gehad.
Dit na een wachttijd van slechts tien dagen. Dat is niet slecht hé
voor verlofperiode.
ps:135 euro betaald
Dit alles bij Meeusen in Meerhout.
Laatst gewijzigd door Patje op 10 aug 2005, 20:37, 1 keer totaal gewijzigd.
??? Amai, meestal bel ik voor een klusje dat ik niet zelf kan doen en enkele dagen later is da in orde. Soms breng ik hem diezelfde avond gewoon binnen. Wel niet bij officiële dealer, maar bij Schockaert in Aalst. En ik krijg dan meestal de VFR750 mee als vervangmoto. Tof masjien zenne.
R100 '82 en G650Xchallenge te koop
heb voor mijn 40K onderhoud ook lang moeten wachten. Bij mij was het wel dat ik 4 dagen voor mijn oostenrijktripje ben gaan vragen en kon dus maar erna gaan ... dus een goei 2-3 weken gewacht uiteindelijk.
Tja, of dat nu kan/correct is of niet ... ik hoor het van meedere mensen en als ge dan bij ne concessiehouder gaat in een streek waar ze niet zo dik bezaaid zijn, dan hebde daar ook veel volk.
Ook was het bij mij omdat er ne vervangmoto moest vrij zijn snappie
Tja, of dat nu kan/correct is of niet ... ik hoor het van meedere mensen en als ge dan bij ne concessiehouder gaat in een streek waar ze niet zo dik bezaaid zijn, dan hebde daar ook veel volk.
Ook was het bij mij omdat er ne vervangmoto moest vrij zijn snappie
R1150RT Blackline -> °08/08/04 -> 52.000 km
GOLDEN 5 member
GOLDEN 5 member
-
pvde
- Contacteer:
Yep,
Het wordt hoog tijd dat BMW Bornem inziet dat er toch meer officiele dealers moeten bijkomen,
want ze kunnen momenteel het werk niet meer aan.
Te lange wachttijden brengen ontevreden klanten met zich mee!
Houdoe
PS: Dealernet in België is beperkt tot 21 en er mogen er geen meer bijkomen van BMW Bornem
Het wordt hoog tijd dat BMW Bornem inziet dat er toch meer officiele dealers moeten bijkomen,
want ze kunnen momenteel het werk niet meer aan.
Te lange wachttijden brengen ontevreden klanten met zich mee!
Houdoe
PS: Dealernet in België is beperkt tot 21 en er mogen er geen meer bijkomen van BMW Bornem

ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
-
pvde
- Contacteer:
Yep,
Motorprinsesje,
Misschien is dit nog iets voor jou, na die avondcursus motorfietstechniek moet je maar eens gaan zoeken voor een nieuwe job.
Wedden dat er veel Forumleden langs zullen komen om je bezig te zien
Houdoe
Motorprinsesje,
Misschien is dit nog iets voor jou, na die avondcursus motorfietstechniek moet je maar eens gaan zoeken voor een nieuwe job.
Wedden dat er veel Forumleden langs zullen komen om je bezig te zien
Houdoe

Hoi Xa4
Idem... heb eigenlijk ook geen auto daar mijn vrouw er altijd met weg is voor het werk... en ik heb nogal veel vrije tijd tijdens haar werkuren.
Maar ik maak altijd een afspraak lang op voorhand... nu heb ik 22K en volgende week ga ik binnen..... Een paar km meer of minder is niet zo erg hoor... het is veel erger als hij lange tijd stilstaat
GRTS Danny
Idem... heb eigenlijk ook geen auto daar mijn vrouw er altijd met weg is voor het werk... en ik heb nogal veel vrije tijd tijdens haar werkuren.
Maar ik maak altijd een afspraak lang op voorhand... nu heb ik 22K en volgende week ga ik binnen..... Een paar km meer of minder is niet zo erg hoor... het is veel erger als hij lange tijd stilstaat
GRTS Danny
-
Dirk Pauwels
Bij mijn dealer is 't veel verbeterd, bel meestal een week of 2 op voorhand voor mijnen GS1200 (wegens garantie wordt hij voorlopig bij de dealer onderhouden), kijk nie op een kmke of 1000. Ik vraag ook altijd een vervangmoto, en tot hiertoe nooit te lang moeten wachten. Maar veel dealers (noem geen namen, maar die in 't antwerpse spant de kroon) hebben idd een niet al te klant vriendelijke houding, de moto's verkopen toch, dus 't is nie de klant die koning is maar de dealer voor 't moment. Voorlopig ben ik van mijn dealer echter best tevreden. De klanten zijn soms ook onredelijk: in de verlof periode bellen voor een onderhoud enkele dagen voor je op reis vertrekt en dan kwaad zijn omdat je nie direct kunt geholpen worden...Da kan in de autowereld ook nie hoor. Maar 5 weken wachten is idd niet aanvaardbaar. Briefje naar BMW Bornem sturen hé
Maar oppassen met kritiek leveren via het forum hé, dan krijg je een kwade mail in je mailbox vd webmaster die blijkbaar gesponsord wordt door BMW Bornem
Maar oppassen met kritiek leveren via het forum hé, dan krijg je een kwade mail in je mailbox vd webmaster die blijkbaar gesponsord wordt door BMW Bornem
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
-
motorprinsesje
Re: Wachttijd op onderhoudsbeurten
Troost je, was bij mij ook zo, ik bel eind juli en mocht begin september gaan met de motor...de witten schreef:Is niet de bedoeling om de( of mijn) garages in diskrediet te brengen maar heb toch een zware bedenking.
Is dit overal zo?
maar jij als goede klant met 2 motoren ook? Ik zou toch mijn bedenkingen maken zenne en andere bmw garage zoeken...
Mij zien ze daar alleszins NIET voor onderhoud, alleen voor onderdelen als ik ze nergens anders kan halen.
-
Relax
Als er op dit forum lovend gesproken wordt over dealers (wat betrekkelijk veel gebeurt), moet ook het omgekeerde kunnen. Als iedereen op een normale manier (liefst nog opbouwend) z'n kritiek hier neerzet, kan men er bij BMW alleen z'n voordeel mee doen. En wij, als gebruikers, eveneens, en dat is één van de voordelen van een forum. Anders gaan we maar zitten posten over postzegels verzamelen en duiven melken.Dirk Pauwels schreef:Bij mijn dealer is 't veel verbeterd, bel meestal een week of 2 op voorhand voor mijnen GS1200 (wegens garantie wordt hij voorlopig bij de dealer onderhouden), kijk nie op een kmke of 1000. Ik vraag ook altijd een vervangmoto, en tot hiertoe nooit te lang moeten wachten. Maar veel dealers (noem geen namen, maar die in 't antwerpse spant de kroon) hebben idd een niet al te klant vriendelijke houding, de moto's verkopen toch, dus 't is nie de klant die koning is maar de dealer voor 't moment. Voorlopig ben ik van mijn dealer echter best tevreden. De klanten zijn soms ook onredelijk: in de verlof periode bellen voor een onderhoud enkele dagen voor je op reis vertrekt en dan kwaad zijn omdat je nie direct kunt geholpen worden...Da kan in de autowereld ook nie hoor. Maar 5 weken wachten is idd niet aanvaardbaar. Briefje naar BMW Bornem sturen hé
Ik heb zelf al kritiek gepost op een dealer in die zin dat hij stukken verkocht die veel duurder waren dan bij een collega, maar ik kreeg geen mail, dus het kan toch...
Door je laatste zin riskeer je wel een mail, gezien je uitgaat van een hypothetisch standpunt.
-
motorprinsesje
-
Iron Gonzo
zet er dan ook bij met mecaniekers die geen schrik hebben om hun handen vuil te maken en er ook deftig mee testrijden,
al is dat testrijden door het toedoen van de klanten sterk beperkt.
meestal gebeurdt er enkel wat de klant zegt ook al weet die niets van mechanica. dan is het uitgevoerd maar het probleem blijft bestaan.(kasa,kasa)
want de klant komt terug he.
al is dat testrijden door het toedoen van de klanten sterk beperkt.
meestal gebeurdt er enkel wat de klant zegt ook al weet die niets van mechanica. dan is het uitgevoerd maar het probleem blijft bestaan.(kasa,kasa)
want de klant komt terug he.
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit