Sinds gisteren weigert mijn zumooke.
Ik had er vorige zondag nog de herfstrit mee gereden, en dan heeft mijn madam hem nog eens in de wagen gebruikt, zonder merkbare problemen.
Hij had een dagje in der handschoenvakje gelegen, dus ik dacht, die heeft em weer weggestoken, zonder eerst af te zetten.
Ge weet hoe vrouwen zijn

Maar neen, als ik hem aan de usb, of aan het stroomnet hang, blijft het schermpje al even "dood", donker, er komt niets op tevoorschijn. Ook niet na een nacht opladen.
Ik mag de on/off knop minutenlang induwen, al dan niet in combinatie met een hoekje van het scherm (heb ze ondertussen alle 4 al geprobeerd), der gebeurt niets.

Batterij kapot ?
Neen, ik haal ze er uit, en meet ze met mijn voltmeterke, perfect 4.2 volt. Net wat ze volgens de beschrijving hebben moet.
Het toestel dateert wel van 2007, maar das eigenlijk geen excuus om de geest te geven bij normaal gebruik, vind ik....
Mss de lcd stuk, of iets anders, ik tast in het duister, want ik heb geen idee hoe een zumo der vanbinnen uitziet.
Voor ik een mailtje naar garmin doe, of bij mijn dealer binnenstap, wou ik toch effe bij jullie polsen... kwestie van geen modderfiguur te slaan daar ...

Iemand een idee ????
Alvast erg bedankt,
Francis